Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

problem przedstawiony bez prowadnic itp itd

https://www.youtube.com/watch?v=ig7Xuz921vE (masakra)

po rozebraniu zacisku :

12899910_1108928645795504_1087621678_n.j

12919032_1108928682462167_1274593535_n.j

po złożeniu do kupy zacisk prze pół mniej skrzypi, lecz zlozylem tloczek bez specjalnego smaru, jutro kupie i zloze od nowa na smarze ate... pytanie do was czy mozna kupić sam oring wewnetrzny montowany w cylindrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przewaliłem cale forum i nie znalazlem potwierdzenia. Wydaje mi sie, ze kiedys ktos napisal, co trzeba zrobic by wsadzic tarcze 345 do kompletu 320.

Wychodzilo chyba, ze przy 345 i 320 jest ten sam zacisk. Mam tarcze do wymiany (zestaw 320) i mysle o 345. Od czego te tarcze kupic i co musze dodatkowo wymienic by wlozyc to w obecny setup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebujesz osłony pod 345, jarzma pod 345, i tarcze S4 B6/7. Biorąc pod uwagę, że chyba cudem trafisz jarzma luzem, dochodzą jeszcze zaciski pod 345mm. Poza tym zaciski 320 i 345 nie są identyczne i chyba lepiej nie kombinowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast kombinować pomyśl o kupnie lepszych tarcz i klocków niż stockowe zamienniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszyscy sie upieraja i szukaja tych 345 z s6 kiedy za mniejsze pieniadze plus dystanse mozna miec 360 na dwutloku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja s4, napisalem co - 360x34 - 34 mm wzgledem 30mm to kolosalna roznica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co proponujesz na tył żeby to miało ręce i nogi? Bo chyba nie te drogie i trudno dostępne 300/330 z S4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy na zestaw 320/288 dojazdówka wchodzi bez problemów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co proponujesz na tył żeby to miało ręce i nogi? Bo chyba nie te drogie i trudno dostępne 300/330 z S4

zaraz bede montowac 330x22 z adapterem pod zacisk u siebie, maly klocek ale za to nic wiecej nie musze kombinowac, na pewno 330 na malym klocku bedzie lepsze niz 300 na nieco wiekszym, z tym ze w b6 troche trudniej wykonac taki adapter, o ile w ogole sie da, trzeba by bylo sprawdzic, bo tam plytszej tarczy niz ori juz raczej nei znajdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy na zestaw 320/288 dojazdówka wchodzi bez problemów?

Wchodzi nawet na 345/300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy na zestaw 320/288 dojazdówka wchodzi bez problemów?

Wchodzi nawet na 345/300.

Dzięki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem przedstawiony bez prowadnic itp itd

https://www.youtube.com/watch?v=ig7Xuz921vE (masakra)

po rozebraniu zacisku :

12899910_1108928645795504_1087621678_n.j

12919032_1108928682462167_1274593535_n.j

po złożeniu do kupy zacisk prze pół mniej skrzypi, lecz zlozylem tloczek bez specjalnego smaru, jutro kupie i zloze od nowa na smarze ate... pytanie do was czy mozna kupić sam oring wewnetrzny montowany w cylindrze?

Cały zestaw kosztuje mniej niż 20zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majstry jest problem

hebel z s4 b6

po regeneracji

klocki ferrodo premier

tarcze zimmermann sport

przejechane ok 700km

ale ostatnio po butowaniu i kilkukrotnym hamowaniu gdy się zatrzymuje to tak jak by zacisk nie puszczał i klocki sie nie cofały

ruszam lub skręcam w lewo słychać takie buczenie i tarcie oraz bicie w lewym kole.

Gdy skręcam w prawo jest ok

Gdy tarcze ostygną też dobrze.

Może ktoś wie co go boli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czysciles piasty przed montazem ?

Jak byly regenerowane zaciski ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na lustro

Wymiana wszelkich gumek i uszczelnień

Nie dawałem smaru na prowadnice

Malowane

Tarcze nie biją przy prędkości 240km i przy hamowaniu z niej do 50km nie odczuwam żadnych nie pokojących objawów.

Dev to ta sama piasta na której pękały mi inne tarcze nie wiem czy pamiętasz

37dddc2480d0bef2d0aece4a9d30b820.jpg

wydukane na T3

ce70a4c754611fc54c81c9d09b68da02.jpg

wydukane na T3

A ta miesiąc po tamtej strzeliła ale to była za złomu za 20zl więc miała prawo.

Podjechać i zmierzyć gdzieś bicie na piascie?

Czy co radzicie

wydukane na T3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie pytanko zakupiłem zaciski z eSki pod 345mm tylko jest jedno ale przy jednym z zacisków wtyczka od czujnika zużycia klocka jest rozwalona tka że same piny wystają , można przylutować taka wtyczkę czy niezbyt w tym miejscu takie akcje ??

ps. Szukam na tył zestawu pod 300 lub 330 mm ktoś jakby MIAŁ/ WIEDZIAŁ KTO MA / LU WIDZIAŁ PROSZĘ O INFO !!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywal najlepiej te czujniki a przy samej wtyczce wiazki auta zewrzyj dwa kabelki i zapomnij... jak koncza sie klocki to i tak to widac i slychac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...