Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Pół roku temu poprosiłem o ich sprawdzenie przy przeglądzie, wszystkie miały sprawność pow. 80%

Te piski to jęki wydawane przez opony, na ucho takie same jak te co są generowane przy ostrym hamowaniu w aucie bez abs.

Musiałbym jeszcze sprawdzić czy na asfalcie jest jakiś ślad hamowania... gdyby opony wpadały w poślizg (a abs by nie zadziałał) to byłby widoczny ciągły ślad, czyż nie?

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak podpowiada logika :)

A jak wyglądają hamowanie na bardzo mokrym albo na np drodze nieutwardzonej?

Zmieniles kodowanie hamulców po przejściu na większe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mokrym jeszcze nie sprawdzałem.

Kodowanie mam przypisane dla hamulców 320/288, gdyż sterownik ABS nie chce przyjąć tego dla S4, ale to zrobiłem już w zeszłym roku więc stary oraz nowy komplet opon jeździł już na tym ustawieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź abs na żwirowej drodze jeśli zblokuje koła to coś nie tak jest,ogólnie przy poślizgu powinien zadziałać i opona może zapiszczeć ,ale pisk jest przerywany ,a nie ciągły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siły chłopak w nodze nie ma a Wy się spuszczacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, mogę zasadzić komuś kopa w du...pala celem oceny tej siły... Dev, może jesteś chętny? :decayed: Miałbyś info z pierwszej ręki :grin:


:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To brać nowe zaciski za 7 setek od Wandeja i szukać jarzm

nowe jarzma kupisz za 300 zł ..

Moje graty prawie w komplecie...

x2jfxvofzp8y.jpg

iyi4gnt3uivx.jpg

Nie myślałeś o nacinanych tarczach?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby był lans pod biedronką :decayed:

Dev dzieje się coś z moim tematem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy to co opisywalem wczesniej (te drgania na kierownicy) mogly by byc od jakis luzow w zawieszeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby był lans pod biedronką :decayed:

Dev dzieje się coś z moim tematem?

Jutro wyślę Ci foty

Robię od razu 3 kpl :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Krótkie pytanie. Czy zaciski, jarzma, osłony przód 288 mm od a4 b7 2.0 tdi avant, to jest to samo to a4 b7 1.9 tdi avant?

Edytowane przez tomekxp2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poćwiczyłem wykop w prawej nodze (żaden zadek przy tym nie ucierpiał :P ) i ABS się w końcu załącza na suchym asfalcie - musiałem kopnąć pedała (hamulca... :naughty: ) z całej epy :) Acz subiektywnie ABS słabiej ingeruje w porównaniu do poprzedniego kompletu opon, wtedy wystarczyło po prostu mocno wdepnąć na hebel by w ostatnich metrach pojawiło się charakterystyczne terkotanie... wydaje mi się, że dobrze to (mniejsza ingerencja elektroniki) świadczy o nowym ogumieniu :D

Pisk opon pozostał.

PS. Dev, zwracam honor :hi::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak w ramach ciekawostki klocek S4 B7 vs klocek RS6 C7 :decayed:

066%20(Kopiowanie).JPG

jakby ktoś sobie jeszcze nie uświadomił wiekości tego klocka, to jak wygląda ramka biegów w b6/b7 prawie każdy wie :grin:

071%20(Kopiowanie).JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...