Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

S2 550hp, 990kg, ja tylko heble wstawiam do tych rajdowek - 4 tloczki z przodu 38/42mm i 4 z tylu z tylu 28/30mm, auto musi miec felge max 16stke wg specyfikazji grupy w jakiej startuje stad nie moglem poszalec ale jak waga niska to i hamowac to bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

S2 550hp, 990kg, ja tylko heble wstawiam do tych rajdowek - 4 tloczki z przodu 38/42mm i 4 z tylu z tylu 28/30mm, auto musi miec felge max 16stke wg specyfikazji grupy w jakiej startuje stad nie moglem poszalec ale jak waga niska to i hamowac to bedzie.

z jakiego auta stargales tarcze 350x32 do 6-tloka zeby weszlo do a4....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zrobielem zestaw pasujacy do a4, seryjny kibelek 345x30 i jednotloczek zostal zastapiony 350x32 i 6 tloczkiem, problem fadingu rozwiazany:) mozna oceniac estetyka bo juz tu mi koledzy powiedzieli ze 6 tloczek nie hamuje wcale:)

2436abf89983.jpg

A tu skonczona ostatnio ciekawostka starsza audiczka, ktos wie jaka?

039b0864a607.jpg

35df4264ed35.jpg

Inaczej.

Tomi ile kasiorki bys wzial za taki 6tlokowy zestaw?

Podejrzewam ze 2x tyle co kosztuje zestaw tzw kibel pod jeden tlok.

Nikt nie nyguje takiego zestawu ani jego skutecznosci,chodzi o stosunek ceny do danego efektu:-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zrobielem zestaw pasujacy do a4, seryjny kibelek 345x30 i jednotloczek zostal zastapiony 350x32 i 6 tloczkiem, problem fadingu rozwiazany:) mozna oceniac estetyka bo juz tu mi koledzy powiedzieli ze 6 tloczek nie hamuje wcale:)

2436abf89983.jpg

Ile taki zestaw ? Wejdzie na to jeszcze 17 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej bez zadnych przeobek zalozyc sobie 312mm?

Szkoda czasu i kasy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw wymaga minimum 18stki, info co do cen na PW. Niestety dobre heble kosztuja, ale i tak jest to maly wydatek, ja np żeby dorzucic do auta +40KM musze polożyć jakies 7 tys zl do tego setupu co mam, wiec wydanie ulamka tego na heble jest smieszna kwota i ja mam auto warte jedynie okolice 20 tys zl, wiec dla osob posiadajacych grubsze fury to nie wygórowana kwota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw wymaga minimum 18stki, info co do cen na PW. Niestety dobre heble kosztuja, ale i tak jest to maly wydatek, ja np żeby dorzucic do auta +40KM musze polożyć jakies 7 tys zl do tego setupu co mam, wiec wydanie ulamka tego na heble jest smieszna kwota i ja mam auto warte jedynie okolice 20 tys zl, wiec dla osob posiadajacych grubsze fury to nie wygórowana kwota.

a jak jest z tarcza 350mm....bo 345mm czy 330mm do a4 wchodza bez problemu te z wys.51 i 54.5mm z merca i mierzylem tez 350mm ale tam jest wys.prawie 57mm i wadzi o zwrotnice mozna ja podciac ale wyjdzie tego sporo do szlifu....skad brales 350mm jesli to nie tajemnica?u siebie chcialem zmienic z 345/300 na 350/330

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ktos chetny na tylny zestaw z RS4 B5 ?

- tylne zaciski i jarzma kolor czerwony

- tarcze ori uzywane

- klocki Ferodo DS uzywane

graty z mojego auta, robie przymiarke do przekladki 380/356mm

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek serwo ogarnięte i pompa wyregulowana :hi:

Słuchaj mogę dać tego smarowidła pod osłonę przeciwpyłkowa?

https://www.google.pl/search?q=superfit+bosch&rlz=1C1VFKB_enPL612PL612&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiFhMrsioHKAhVo8HIKHfA7B0IQ_AUIBygB#imgrc=hskqcWhhzzsK4M%3A

Podaj proszę meila bo mam z 1 tłoczkiem ból i nie wiem czy dawać dziada czy zostawiać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Interesuje mnie zmiana z 288 mm na 320 mm. Chcę zmienić na początek sam przód.

Mam 2 typy:

http://olx.pl/oferta/zaciski-hamulcowe-audi-s6-c5-320mm-CID5-IDd541B.html#7b4d50c18e

http://olx.pl/oferta/zaciski-hamulcowe-audi-a6-c5-lift-320mm-CID5-IDc5TTP.html#01fb236e94

Oba podejdą P&P do mojego B7?

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbys zapoznal siez kilkoma ostatnimi stronami to bys wiedzial ze te z s6 / s4 to slaby pomysl, co chwile ktos sie o to pyta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, słaby, chodzi tylko o ceny tarcz i klocków?

Mi bardziej chodzi żeby były P&P.

Oczywiście wskazówki Wasze wezmę pod uwagę.

szukam coś fajnego, by dobrze hamowało.

I natknąłem się właśnie na te z A6C5 i S6C5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze beda te same dla jednych i drugich zaciskow, klocki cenowo tez pewnie podobnie, albo i te od a6 lifta beda tansze


takie zestawy jak ten od s6 ludzie oddaja w cenie zlomu i nikt tego nie chce wraz wiec to mowi samo za siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę w takim razie kombinował, kupię sprawdzone A6C6.

dzięki za naprowadzenie na właściwy tor :)

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie są identyczne, ale można powiedziec, że prawie takie same ;)

Edytowane przez staniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...