Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, Dev napisał:

co Ci przeszkadza frezowanie ?

No "tylko" to, że trzeba znaleźć kogoś kto to zrobi i zrobi to dobrze, a jak pisałem ja miałem z tym problem i zostawiłem bez frezowania... Wiem, że wykonujesz takie usługi i bardzo możliwe, że z nich skorzystam (mam jeszcze drugi zestaw), ale co jeśli postanowisz przestać zajmować się regeneracją ? ;)

 

46 minut temu, Dev napisał:

zaciski od allroada są g.... warte

Jeśli można to proszę o kilka słów więcej... Jak pisałem opieram się tylko na zdjęciach z internetu i zaciski są bardzo podobne, ale to tylko zdjęcia... Dokładnie to patrzyłem na takie:

Zacisk A6 C5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zaraz. Co planujesz zrobić? Masz b7 i zaciski 312mm tak? chcesz to zmienić na 320mm tak? Jeśli sugerujesz się tym że z allroada c5 są tańsze od tych z b7 i po prostu chcesz kupić tańsze to odpuść. Kup zaciski z C6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, daniok napisał:

No "tylko" to, że trzeba znaleźć kogoś kto to zrobi i zrobi to dobrze, a jak pisałem ja miałem z tym problem i zostawiłem bez frezowania... Wiem, że wykonujesz takie usługi i bardzo możliwe, że z nich skorzystam (mam jeszcze drugi zestaw), ale co jeśli postanowisz przestać zajmować się regeneracją ? ;)

 

Jeśli można to proszę o kilka słów więcej... Jak pisałem opieram się tylko na zdjęciach z internetu i zaciski są bardzo podobne, ale to tylko zdjęcia... Dokładnie to patrzyłem na takie:

Zacisk A6 C5.jpg

Tak to są zaciski od allroada

Ale one mają jeden feler, ustalenie zacisku względem jarzma jest na drucie a nie na blaszce

gorzej się montuje i .....ujowo wygląda

rozbierz zaciski i wyślij mi tylko żeliwna  zewnetrzną strone zacisku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Wandej napisał:

Zaraz. Co planujesz zrobić? Masz b7 i zaciski 312mm tak? chcesz to zmienić na 320mm tak?

Dokładnie tak.

 

8 godzin temu, Wandej napisał:

Jeśli sugerujesz się tym że z allroada c5 są tańsze od tych z b7 i po prostu chcesz kupić tańsze to odpuść. Kup zaciski z C6

Nie, w ogóle nie sugeruję się ceną, z resztą mam już kupiony zestaw (przód + tył) od A4 2.0TFSI tylko zastanawiałem się, czy można jakość obejść usługę frezowania, która nie jest powszechnie dostępna.

 

1 godzinę temu, Dev napisał:

Tak to są zaciski od allroada

Ale one mają jeden feler, ustalenie zacisku względem jarzma jest na drucie a nie na blaszce

gorzej się montuje i .....ujowo wygląda

Rozumiem, dzięki za dodatkowe informacje.

 

1 godzinę temu, Dev napisał:

rozbierz zaciski i wyślij mi tylko żeliwna  zewnetrzną strone zacisku

Chciałem już wczoraj napisać przez forum i dopytać o możliwości, ale chyba masz wyłączone, więc będę niepokoił telefonicznie (kiedy mi czas pozwoli i pora będzie przyzwoita).  Jak coś to już będę wysyłał cały zestaw do zrobienia jak należy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zaciskach do 320 nie ma konieczności frezowania. Przynajmniej u mnie nie było, a póki co jeżdżę na 16.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, daniok napisał:

Dokładnie tak.

 

Nie, w ogóle nie sugeruję się ceną, z resztą mam już kupiony zestaw (przód + tył) od A4 2.0TFSI tylko zastanawiałem się, czy można jakość obejść usługę frezowania, która nie jest powszechnie dostępna.

 

Rozumiem, dzięki za dodatkowe informacje.

 

Chciałem już wczoraj napisać przez forum i dopytać o możliwości, ale chyba masz wyłączone, więc będę niepokoił telefonicznie (kiedy mi czas pozwoli i pora będzie przyzwoita).  Jak coś to już będę wysyłał cały zestaw do zrobienia jak należy :D

Więc po co chcesz frezować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.09.2017 o 10:46, Onyks napisał:

Przy zaciskach do 320 nie ma konieczności frezowania. Przynajmniej u mnie nie było, a póki co jeżdżę na 16.

Słowo klucz to "u mnie", felgi są różne, niektóre wchodzą, ale nie wszystkie.

 

W dniu 15.09.2017 o 13:04, Wandej napisał:

Więc po co chcesz frezować?

Patrząc na Twoje doświadczenie chyba nie rozumiem pytania...  Zapewne wiesz, że zaciski te frezuje się po to, aby dało się zamontować więcej modeli felg 16 cali, zwłaszcza nieoryginalnych... Nadmienię jeszcze, że zaciski mam kupione, ale jeszcze nie zamontowane i chciałem je podfrezować profilaktycznie... Jak na razie mam dwa komplety felg nieoryginalnych 16cali, jeden komplet kupiłem z autem, nie podam w tej chwili modelu, drugi komplet z zimówkami z poprzedniego autka to ALCAR, ENZO H, 6.5 cala, ET45 - może ktoś przy okazji je spotkał (dość popularny model) i wiem czy wejdą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie sprzedam Ci swoje Ori Audi 16 z oponami letnimi na których jeżdżę obecnie. Nabyłem 17 i te już niedługo będą zbędne.  Miałbyś pewność,  że wchodza na zaciski bez jakiegokolwiek frezowania. Jeśli jesteś zainteresowany na pewno się dogadamy. Opony 2 x Michelin DOT 2013 i 2 x Uniroyal Rain sport 3 DOT 2015. 

Sorry za offa :)

https://zapodaj.net/88fd350709f52.jpg.html

 

Edytowane przez Onyks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Onyks napisał:

Chętnie sprzedam Ci swoje Ori Audi 16 z oponami letnimi na których jeżdżę obecnie. Nabyłem 17 i te już niedługo będą zbędne.  Miałbyś pewność,  że wchodza na zaciski bez jakiegokolwiek frezowania. Jeśli jesteś zainteresowany na pewno się dogadamy. Opony 2 x Michelin DOT 2013 i 2 x Uniroyal Rain sport 3 DOT 2015. 

Sorry za offa :)

https://zapodaj.net/88fd350709f52.jpg.html

Dzięki, ale mam analogiczny plan, czyli też chcę przejść na 17 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem 17tki i 18tki które nie ogarnęły tych zaciskow

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet mnie nie strasz... :) Myślę, że z tymi nie powinno być problemu ? Widywałem je na A6...

https://zapodaj.net/f923439ddd395.jpg.html

Edytowane przez Onyks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.09.2017 o 21:24, Onyks napisał:

Nawet mnie nie strasz... :) Myślę, że z tymi nie powinno być problemu ? Widywałem je na A6...

https://zapodaj.net/f923439ddd395.jpg.html

Miałem takie 17" na zaciskach z S4 było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Brdm napisał:

Miałem takie 17" na zaciskach z S4 było ok.

zacisk S4 ma inny kształt 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy pod zacisk 320 mm dajemy klocki od zestawu 320mm czy pasują klocki z 312mm? Jest jakaś różnica miedzy zaciskami 320mm z b7 a a6 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszą być właściwe klocki to każdego zacisku

zaciski 320mm B7 i A6 C6 są takie same

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Marcin850527 napisał:

Po zmianie hamulcy na 345/300 trzeba zmieniać kodowanie pomy abs.? 

nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem 312 na 320mm teraz pytanie jak najprościej zamontować blaszki zabezpieczające. Najpierw klocek w zacisk i później blaszka czy odwrotnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...