Wylye 71 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 @daniok Dobra, z tym "wszystko powyżej" daję spokój. Czy możesz uściślić skoro moje obecne hamulce (przód) mają tarcze 312, to idąc za "kompendium" z pierwszej strony topiku powinienem szukać zestawu 1LA/ lub 1LC (320) Ponieważ wg ETKI nic podobnego nie występowało w B6 seryjnie, i pojawia się dopiero (wg tejże ETKI) w B7, powinienem szukać wg OEM >>>>MOD B7 1LA, 1LC/ tarcza 320 (8E0615301AD) - lewy zacisk 4F0615123, prawy zacisk 4F0615124, jarzmo Prawe/Lewe 4F0615125, klocki 8E0698151G czy dobrze? Ale oczywiście jak już któryś z kolegów wyżej podpowiedział, samo jarzmo i zacisk nie mają nabitych nr OEM. Czy możesz mi w takim razie podpowiedzieć jakie numerki powinny być widoczne na zacisku i jarzmie wg powyższego OEM (if its correct) wyżej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 4 minuty temu, Wylye napisał: @daniok Dobra, z tym "wszystko powyżej" daję spokój. Czy możesz uściślić skoro moje obecne hamulce (przód) mają tarcze 312, to idąc za "kompendium" z pierwszej strony topiku powinienem szukać zestawu 1LA/ lub 1LC (320) Ponieważ wg ETKI nic podobnego nie występowało w B6 seryjnie, i pojawia się dopiero (wg tejże ETKI) w B7, powinienem szukać wg OEM >>>>MOD B7 1LA, 1LC/ tarcza 320 (8E0615301AD) - lewy zacisk 4F0615123, prawy zacisk 4F0615124, jarzmo Prawe/Lewe 4F0615125, klocki 8E0698151G czy dobrze? Ale oczywiście jak już któryś z kolegów wyżej podpowiedział, samo jarzmo i zacisk nie mają nabitych nr OEM. Czy możesz mi w takim razie podpowiedzieć jakie numerki powinny być widoczne na zacisku i jarzmie wg powyższego OEM (if its correct) wyżej? Masz na pierwszej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wylye 71 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 @H4mm3R Rzeczywiście. wyszedłem na - oględnie mówiąc - kogoś mało rozgarniętego... Dziękuję. Po prostu dopiero teraz dopatrzyłem się, że pod każdą fotka są tam dodatkowe informacje. Nie mam już więcej pytań. Dziękuję za cierpliwość użytkowników "tego kanału" - wracam na "swój" Ps gdyby ktoś kto "idzie wyżej jak 320" miał na zbyciu zaciski 320 + jarzma, proszę o info z ceną na PRIV - odkupię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norakus 0 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Cześć, planuję upgrade z 312/255 na 345/300 ewentualnie 312/288. Naczytałem się co nie miara i mam kilka pytań, bo wizualnie pewne zaciski wyglądają tak samo (chodzi mi o te pod 345mm) i w Etce różnią się tylko końcową literką i początkowymi 2 literkami (oznaczenie modelu). Mam w związku z tym kilka pytań: 1. Czy zaciski + jarzma od A4 B8 345mm podchodzą do A4 B6 P&P? 2. Czy zaciski + jarzma od S3 8P/L 345mm lub od Leona Cupra oraz VW Golfa 345mm pasują P&P do A4 B6, czy te zaciski tylko wyglądają z zewnątrz tak samo, ale nie pasują? 3. Czy mogę zrobić SWAP tylko z przodu i mieć 345mm/255mm? Czy auto wtedy będzie źle/nierówno hamować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Godzinę temu, Norakus napisał: Cześć, planuję upgrade z 312/255 na 345/300 ewentualnie 312/288. Naczytałem się co nie miara i mam kilka pytań, bo wizualnie pewne zaciski wyglądają tak samo (chodzi mi o te pod 345mm) i w Etce różnią się tylko końcową literką i początkowymi 2 literkami (oznaczenie modelu). Mam w związku z tym kilka pytań: 1. Czy zaciski + jarzma od A4 B8 345mm podchodzą do A4 B6 P&P? 2. Czy zaciski + jarzma od S3 8P/L 345mm lub od Leona Cupra oraz VW Golfa 345mm pasują P&P do A4 B6, czy te zaciski tylko wyglądają z zewnątrz tak samo, ale nie pasują? 3. Czy mogę zrobić SWAP tylko z przodu i mieć 345mm/255mm? Czy auto wtedy będzie źle/nierówno hamować? 1. nie 2. pasują ale trzeba dac inne przewody 3. za duża różnica, wrzucaj 320/288mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wylye 71 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Ponieważ, jak napisałem w inicjującym wpisie - nie "upalam" auta postanowiłem zgodnie z radami z tego (jak również z for brytyjskich i amerykańskich) zrobić SWAP - stage1 ze standardowych u mnie hamulców 312 - na 320. Zastosuję do tego zgodnie z instrukcją jarzma i zaciski dedykowane wg tego TIPSA Cytuj >>>>BRAKE MOD/swap 312/320 B6>B7 brake system 1LA, 1LC/ or A6C6 (calliper must be marked 973/974, calliper support must be marked 716) tarcza 320 (8E0615301AD) - lewy zacisk 4F0615123, prawy zacisk 4F0615124, jarzmmo Prawe/Lewe 4F0615125, klocki 8E0698151G (Z tyłu zacisku320mm sa 3 cyfry 973 i 974, w jarzmie zaś - 716) (in use in AUDI A4 B7, A6 C6 ie. 3.2 FSI nr.OE: 973/974) Ponieważ, tył w moim quattro posiada zacisk 255 - zdecydowałem na razie zrobić tylko przód. Opinie które spotkałem mówią, że konfiguracja 320/288 (przód tył) jest optymalna, jednak zarówno na "audizine", kilku innych forach "w świecie" jak i tu w tym wątku konfiguracja 320/255 uznawana jest za wciąż "przyzwoitą" Na początek spróbuję więc tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tsluszniak 1 Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 W dniu 14.02.2018 o 17:43, daniok napisał: Tak, trzeba zmienić wszystko wymienione. Przy typowych (wysokich) cenach zestawu na tył w stosunku do korzyści według mnie nie ma to sensu, stoczyłem "małą" dyskusję na ten temat w tym wątku (https://a4-klub.pl/topic/18311-upgrade-hamulców-w-naszych-a4/?page=313&tab=comments#comment-5152401). Dzięki za odpowiedź. W takim razie przejdę tylko na 288mm. @Dev lub ktoś inny, kto się tym zajmuje .. macie może zestaw na tył 288 pod Quattro? Wystarczyły by mi zaciski z jarzmami. Osłony mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 25 minut temu, tsluszniak napisał: Dzięki za odpowiedź. W takim razie przejdę tylko na 288mm. @Dev lub ktoś inny, kto się tym zajmuje .. macie może zestaw na tył 288 pod Quattro? Wystarczyły by mi zaciski z jarzmami. Osłony mam. Zaciski i jarzma są takie same dla FWD i Quattro, różnica to tylko osłony. W dniu 8.04.2008 o 19:41, H4mm3R napisał: Swap tył:X > 255 – Potrzeba: Zacisk, jarzmo i tarczaX > 288 – Potrzeba: Zacisk, jarzmo, tarcza i osłony (Dla quattro – 8E0615611Q/8E0615612Q; dla FWD – 8E0615611P/8E0615612P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tsluszniak 1 Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Teraz, cysiek18 napisał: Zaciski i jarzma są takie same dla FWD i Quattro, różnica to tylko osłony. Racja, nie doczytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel2 0 Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Panowie może głupie pytanie ale wydaje mi się że nie ma różnicy miedzy zaciskami z anglika a4 b7, numer pasuje wiec jest ok tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 5 minut temu, daniel2 napisał: Panowie może głupie pytanie ale wydaje mi się że nie ma różnicy miedzy zaciskami z anglika a4 b7, numer pasuje wiec jest ok tak ? Jezeli nr pasuje to jak najbardziej. Na potwierdzenie tego jest fakt ze nikt przy swapie prawusa na lewusa nie zmienial zaciskow 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel2 0 Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 5 minut temu, wesz82 napisał: Jezeli nr pasuje to jak najbardziej. Na potwierdzenie tego jest fakt ze nikt przy swapie prawusa na lewusa nie zmienial zaciskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r7adek 18 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 (edytowane) Przy swapie 312/255 na 320/288 przewody zostają te same czy też trzeba zmienić? Edytowane 22 Lutego 2018 przez r7adek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 210 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 43 minuty temu, r7adek napisał: Przy swapie 312/255 na 320/288 przewody zostają te same czy też trzeba zmienić? Zostają te same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 58 minut temu, r7adek napisał: Przy swapie 312/255 na 320/288 przewody zostają te same czy też trzeba zmienić? Trzeba zmienić, na nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MilUl 3 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Jaki jest nr. Zestawu naprawczego na tył 288, same gumki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 (edytowane) 37 minut temu, MilUl napisał: Jaki jest nr. Zestawu naprawczego na tył 288, same gumki TRW - SJ1236 Edytowane 23 Lutego 2018 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Wątroba 1 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Panowie nie mam pojecia czy bylo już to pytanie ,szukałem wyżej ale nie widze. Czy tarcze od s4 b5 lub s6 c5 321 mm i osadzenie 46.2 mozna wrzucić zamiast oryginałów 320 mm i 46.5 ? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 8 godzin temu, Dawid Wątroba napisał: Panowie nie mam pojecia czy bylo już to pytanie ,szukałem wyżej ale nie widze. Czy tarcze od s4 b5 lub s6 c5 321 mm i osadzenie 46.2 mozna wrzucić zamiast oryginałów 320 mm i 46.5 ? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka S6 miało chyba inna wysokosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Wątroba 1 Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 S6 miało chyba inna wysokosc Ta mój błąd c5 4.2 chyba mialo podobnie no ale nie ważne Co z głównym pytaniem czy można to wsadzić ?Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się