Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie ma z tym problemu. 
Dzięki za info. W 1 poście poczytałem że trzeba z S4 linkę stosować bo ori za krótka będzie.

Wysłane z Huawei mate 10 pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.03.2018 o 08:52, Dev napisał:

będą pasować 320tki ale trzeba mieć do tego przewody i dwa czujniki zużycia klocka

tył nie pasi 

To czyli najlepiej bedzie kupic z b7 lub c6 zwby byly p&p? Tylko jak z jarzmami beda pasowac pod b7? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dominik1114 napisał:

Tylko jak z jarzmami beda pasowac pod b7? 

będą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...im więcej czytam i pytam,tym mniej wiem.

Koledzy doradźcie,jakie tarcze kupić(345mm),już miałem pewniaka,ale dowiedziałem się,że zimmermann'y lubią się krzywić i dodatkowo piszczeć...może brembo,brat ma takie 345tki w golfie 6 gti i póki co,nie narzeka.

Kolejna kwestia kupić gładkie,czy nawiercane/nacinane,klocki zwykłe,czy ceramiczne,auto nie będzie służyło,jako rally car,ale z racji swojej wagi i mocy będę potrzebował skutecznych hamulców.

Dev,może doradzisz co kupić,jaki zestaw tarcz będzie odpowiedni,jakie klocki?

 

 

Edytowane przez isidur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, isidur napisał:

...im więcej czytam i pytam,tym mniej wiem.

Koledzy doradźcie,jakie tarcze kupić(345mm),już miałem pewniaka,ale dowiedziałem się,że zimmermann'y lubią się krzywić i dodatkowo piszczeć...może brembo,brat ma takie 345tki w golfie 6 gti i póki co,nie narzeka.

Kolejna kwestia kupić gładkie,czy nawiercane/nacinane,klocki zwykłe,czy ceramiczne,auto nie będzie służyło,jako rally car,ale z racji swojej wagi i mocy będę potrzebował skutecznych hamulców.

Dev,może doradzisz co kupić,jaki zestaw tarcz będzie odpowiedni,jakie klocki?

nie cuduj i nie słuchaj garażowych szamanów, kup to co sprawdzone 

tarcze Zimmermanna i klocki Ferodo

Czy Premier czy DS to już zostawiam Tobie

A to czy będą piszczeć czy nie to tylko kwestia montażu. 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednej mam zimmer... w drugiej brembo klocki ferrodo nic się nie pokrzywiło ani nie piszczy

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze mi się wydaje, ze po zmianie hamulców na 320/288 koła w moim audi bardziej schowały się do środka ? Przedtem były na równi z nadkolem, hmm, czyżby trzeba było teraz dystanse ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...i taką odpowiedź lubię,dzięki i pozdro.

Panowie,czy te gumowe tuleje(te wymienne) prowadnic zacisku systemu ate należy smarować,czy też mają pozostać suche?

Edytowane przez isidur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oploty do hebli z S4 są takie same jak do zwykłych z A4? Dev chyba rozmawiałem z tobą o tym, ale wywiało mi z głowy i wolę się upewnić przed kupnem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, niwet napisał:

Oploty do hebli z S4 są takie same jak do zwykłych z A4? Dev chyba rozmawiałem z tobą o tym, ale wywiało mi z głowy i wolę się upewnić przed kupnem

To samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu Fri Mar 16 2018 o 12:03, staniek napisał:

Od a6 c6 pasuje jarzmo i chyba od S4 b8, tu i tu od hebla 330. Tyle,że tam są śruby M12 i trzeba rozwiercić zwrotnicę, albo kombinować z toczonymi śrubami

Jest jakiś inny pomysł żeby nie rozwiercać zwrotnicy? Nie zabardzo wiem jak miały by być te śruby ztoczone, może jakieś szpilki utwardzane i nakrętka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi toczonymi śrubami to nie precyzyjnie napisałem, trzeba by zrobić szpilki tak jak piszesz. Ktoś pisał,że można użyć helicoil do naprawy uszkodzonych gwintów i też się to sprawdza. 

Ja bym rozwiercił zwrotnicę pod śrubę M12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam helicoile, trzyma się mega, helicoil bardzo ciasno wchodzi, zużyłem chyba 5 sztuk na ostatni otwór bo nie chciało się do końca wkręcić :P  potrzebne m12->m10x1,5 + śruby m10x1,5x60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja biore dobrą wiertarke, wiertło fi-11 a następnie fi12-cie i całe 5 minut roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Panowie

Pod taką felgę 17cali wejdzie ten zestaw 330 i jak z osłonami ... Z A6?

IMG_20180122_114352.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyna pewnie będzie ocierać (piszę o zestawie na zacisku S4), trzeba dać sprężynę od zacisku pod 288 i będzie spoko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S4 mam teraz i nic nie obciera. Na 16tce obcierala sprężyna o ciężarki.

Linka chyba będzie musiała być z s4 czy Ori jakoś wyrobi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do linek  to mądrzejsi muszą Ci podpowiedzieć bo osobiście nie mam i nie miałem 330 na tyle. Prawdopodobnie będą za krótkie. Możesz podpytać @afroo. On min ma taki set w swojej b7.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...