Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 19.04.2018 o 22:03, Arturoo napisał:

Ale to jak założysz zacisk i jarzmo to sam dojdziesz ...7-10 mm ?

To musi być P&P w obu autach, bo mechanikom nie będzie się chciało coś tam sztukować - albo pasuje albo nie. A jeśli nawet będzie im się chciało, to cały biznes może stać się dla mnie mało opłacalny bo wzrosną tylko koszty przekładki. 
Dochodzę więc do wniosku, że chyba taniej wyszedłby zakup jakiś wyczynowych tarcz i klocków do A6. Jest nadzieja, że będzie to wtedy porównywalnie hamować jak stockowy zestaw od S4 B6/B7. No i na dodatek wszystko zostałoby fabryczne :hi:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się wieczorem podesłać Ci link'a na temat upgrade'u tylnego hebla w c5 quattro. Jak mi się pamięta to jarzmo idzie od S4 b6/7 a tarcza 310 mm chyba od a8. Zacisk wiadomo S4, RS4 , rs6, phaeton z przeróbkami, czy taki jak miałeś/masz w cabrio. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

staniek:

Tylne zaciski w cabrio mam zaadaptowane z VW T5, pomimo mniejszej średnicy tłoczka (41mm zamiast 43) ogarniają z luzem tarcze od S4 (300/22mm). Czy dobrze rozumiem, że tylko tarcza byłaby inna a reszta zostaje bez zbędnej rzeźby? I od której A8-ki te tarcze? D2?
A co z przodem? Pełne P&P?
Czekam za linkiem, będę Ci ogromnie wdzięczny :)

Ostatecznie jeszcze rozważam powrót w cabrio do serii (312/25 i 255/12) a potem się martwić co dalej z hamulcami od S4... najwyżej pogonię na forum :D Bo nikt mi nie zapłaci za nie przy odsprzedaży bezdasznika. Wręcz będzie odstraszało klientów, że "ło panie, za dużo grzebane w aucie, ulep jakiś".  Takie czasy, tacy ludzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wychodzi na to, że u mnie w 1.8t Q ori siedzą 312/255 :facepalm:. Czy można zamontować zestaw 320/300 ? (zima felga 16")
Ma ktoś na stanie taki set i w jakiej cenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, jolley napisał:

Panowie, wychodzi na to, że u mnie w 1.8t Q ori siedzą 312/255 :facepalm:. Czy można zamontować zestaw 320/300 ? (zima felga 16")
Ma ktoś na stanie taki set i w jakiej cenie?

jak najbardziej 

mam przód 320 ale tył tylko 288mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wejdzie cos lepszego z przodu niz 288mm pod felge 15” ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Nowak50 napisał:

Panowie wejdzie cos lepszego z przodu niz 288mm pod felge 15” 

nie, na 312tki minimum 16"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety musza zostac 15 :/ jakie tarcze i klocki polecisz na przod i tyl zeby poprawic sprawnosc hamulcy ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Nowak50 napisał:

Niestety musza zostac 15 :/ jakie tarcze i klocki polecisz na przod i tyl zeby poprawic sprawnosc hamulcy ?

klocki Ferodo DS Performance

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klocki Ferodo DS Performance

Poszlo pw


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Nowak50 napisał:


Poszlo pw

Nie mam pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał:

Nie mam pw

pisalem z aplikacji a teraz probuje z kompa i nie moge wyslac do Ciebie pw 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Nowak50 napisał:

pisalem z aplikacji a teraz probuje z kompa i nie moge wyslac do Ciebie pw 

Zadzwoń jutro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie podrzućcię proszę zestaw naprawczy na tył dla 288. Dziękuję.
Post nr 10001

Wysłane z Huawei mate 10 pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Obecnie mam na tyle 288 heble planuje wrzucić 300 i tu pytania :

Mogę prosić o info jak to jest z tym zestawem na tyl 300 z T5 ?  ten zacisk pasuje P&P czy jak to jest bo coś gdzieś kiedyś bylo na  forum było o nich mowa

Czy jest jakaś różnica w zestawie z S4 a T5 ?? ( w sensie jakość /siła hamowania)

Czy idzie poznać który zestaw jest z czego ??  Na jakieś nr patrzeć czy na co ??

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S4 ma tłoczek 43mm, T5 ma tłoczek 41mm. Przy T5 nie pasuje ori przewód hamulcowy. Można odróżnic, możesz popatrzec w google grafika jak wyglądają.

Edytowane przez staniek
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, staniek napisał:

S4 ma tłoczek 43mm, T5 ma tłoczek 41mm. Przy T5 nie pasuje ori przewód hamulcowy. Można odróżnic, możesz popatrzec w google grafika jak wyglądają.

W ori zacisku przewod wchodzi od góry na kostce i gwincie M12x1 a w T5 jest na gwincie M10x1 i wchodzi bezposrednio w zacisk od dołu

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...