Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

36 minut temu, DarkMind napisał:

Dev, mam u siebie według wlepki hamulce:

1LB to tarcza przód 288

1KD to tarcza tył 245

jak rozumiem byłby sens swapa na 320/288?

Pytanie czy do moich zimowych 16 wejdą takie?   7Jx16 offset 42  -  ori audi.

Gdzieś czytałem, że masz gotowe zestawy na swapa z regenerowanymi i malowanymi (na czerwono?) zaciskami, czy to aktualne? Czy jakiś rachunek jesteś w stanie wystawić, jak rozumiem, ewentualny kontakt telefoniczny w kwestii szczegółów, jakieś konkretne godziny na dzwonienie?

 

Pozdrawiam.

Dzwoń do Deva albo rsdziadek. Zrobią Ci profi zaciski. Pokaż foto felg ale jeśli ori to powinno wejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Godzinę temu, DarkMind napisał:

Dev, mam u siebie według wlepki hamulce:

1LB to tarcza przód 288

1KD to tarcza tył 245

jak rozumiem byłby sens swapa na 320/288?

Pytanie czy do moich zimowych 16 wejdą takie?   7Jx16 offset 42  -  ori audi.

Gdzieś czytałem, że masz gotowe zestawy na swapa z regenerowanymi i malowanymi (na czerwono?) zaciskami, czy to aktualne? Czy jakiś rachunek jesteś w stanie wystawić, jak rozumiem, ewentualny kontakt telefoniczny w kwestii szczegółów, jakieś konkretne godziny na dzwonienie?

 

Pozdrawiam.

693456699

Masz w podpisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.05.2019 o 20:56, Wandej napisał:

Dzwoń do Deva albo rsdziadek. Zrobią Ci profi zaciski. Pokaż foto felg ale jeśli ori to powinno wejść.

felgi 16" mam takie: ori Ronal:

7Jx16 offset 42

 

 

s-l225.jpg

 

rozmawiałem juz z Dev, czytam jeszcze forum i troche głupieje.

w tej chwili polecono mi tarcze i klocki textara przód i tył. (mam to na tyle teraz i jest ok, z przodu nie pamiętam co mam i piszczy czasami chamsko)

na forum pisze się głównie o: 

przód: zimmerman tarcze + ferodo ds 

tył: zimmerman tarcze + ferodo zwykłe

dlaczego zimmerman nie sport? czy to kwestia przerostu formy nad treścią dla 320/288 czy faktycznie z jakiegoś powodu gładkie lepsze?

za to nigdzie nie widziałem, czy jest polecany jakiś konkretny płyn hamulcowy? widziałem nawet motula;)

 

Edytowane przez DarkMind
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy zmieniam tył na 330 i będę kupować helicoil żeby  zrobic w jarzmie 10mm. Czy to ma być z m12x1,5mm na m10x 1,25

Czy m12x1,25?

Tych pierwszych nie mogę znaleźć a nie mam grzebienia do gwintów.

Pytanie do osób które są pewne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heli coil ma być opisany tak samo jak śruba którą w niego wkręcisz, czyli jeśli wkręcasz M10x1,5 to helicoil ma też być m10x1,5

 

a widze że chcesz przejsc z większego gwintu na mniejszy to skok musisz mieć taki sam jak już masz w jarzmie i wtedy dopasować do tego śrubę.

Może zastanów się nad montażem takiej tulejki zamiast helicoil: https://allegro.pl/oferta/tulejka-gwintowa-m10-x1-5-zerwany-gwint-wkladka-6940358495 rozmiar wtedy możesz dopasować do ori gwintu 1,25 a jarzmo rozwiercasz i gwintujesz na nowo

Edytowane przez MaTeo85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, poloaudi napisał:

Koledzy zmieniam tył na 330 i będę kupować helicoil żeby  zrobic w jarzmie 10mm. Czy to ma być z m12x1,5mm na m10x 1,25

Czy m12x1,25?

Tych pierwszych nie mogę znaleźć a nie mam grzebienia do gwintów.

Pytanie do osób które są pewne ?

W jarzmie 330/22mm masz gwint M12x1.5 do tego musisz dopasowac helicoil na gwint M10x....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.05.2019 o 19:17, DarkMind napisał:

felgi 16" mam takie: ori Ronal:

7Jx16 offset 42

 

 

s-l225.jpg

 

rozmawiałem juz z Dev, czytam jeszcze forum i troche głupieje.

w tej chwili polecono mi tarcze i klocki textara przód i tył. (mam to na tyle teraz i jest ok, z przodu nie pamiętam co mam i piszczy czasami chamsko)

na forum pisze się głównie o: 

przód: zimmerman tarcze + ferodo ds 

tył: zimmerman tarcze + ferodo zwykłe

dlaczego zimmerman nie sport? czy to kwestia przerostu formy nad treścią dla 320/288 czy faktycznie z jakiegoś powodu gładkie lepsze?

za to nigdzie nie widziałem, czy jest polecany jakiś konkretny płyn hamulcowy? widziałem nawet motula;)

 

Witam 

Na poprzednich stronach znajdziesz kilka fotek z mojego swapa, mam z tyłu tarcze ROTINGER GT Sport i jestem z nich bardzo zadowolony, klocki ATE ceramiczne. Z przodu obecnie tarcze ATE ale też będę zmieniał na rotinger. Ja szcze polecam za***iście hamują i nic nie piszczy. Tył składał mi rs dziadek, bardzo polecam, człowiek wie co robi, polecam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przejście z 255 na 288 z tyłu bez ruszania przodu spowoduje jakąś odczuwalną różnicę w hamowaniu? Robił ktoś taki patent?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, MaTeo85 napisał:

heli coil ma być opisany tak samo jak śruba którą w niego wkręcisz, czyli jeśli wkręcasz M10x1,5 to helicoil ma też być m10x1,5

 

a widze że chcesz przejsc z większego gwintu na mniejszy to skok musisz mieć taki sam jak już masz w jarzmie i wtedy dopasować do tego śrubę.

Może zastanów się nad montażem takiej tulejki zamiast helicoil: https://allegro.pl/oferta/tulejka-gwintowa-m10-x1-5-zerwany-gwint-wkladka-6940358495 rozmiar wtedy możesz dopasować do ori gwintu 1,25 a jarzmo rozwiercasz i gwintujesz na nowo

No właśnie kombinuję coś żeby nie rozwiercać jarzma, ale szukam i szukam i nie mogę znaleźć tulejki na m12x1,5.

Bo jak bym wkręcił helicoil sprężynkę do zerwanych gwintów 12x1,5 to jaki gwint miał bym w środku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Emejcz napisał:

Czy przejście z 255 na 288 z tyłu bez ruszania przodu spowoduje jakąś odczuwalną różnicę w hamowaniu? Robił ktoś taki patent?

robił, jest roznica ale lepiej pakowac 320 na przód

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, poloaudi napisał:

No właśnie kombinuję coś żeby nie rozwiercać jarzma, 

Bo jak bym wkręcił helicoil sprężynkę do zerwanych gwintów 12x1,5 to jaki gwint miał bym w środku?

nie jarzma tylko zwrotnicy

Gwint na pewno bedzie M10 ale nie wiem jaki skok, zreszta to bez znaczenia

dajesz i tak nowe sruby, najlepiej na 6-kątny łeb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby wkręcić tulejkę w jarzmo z gwintem m10 jak sugerował kolega wyżej trzeba rozwiercić jarzmo bo tulejka ma gwint m14. Właśnie nie chciałem tego robić i szukam tulejek m12x1,5 na m10 ale nie mogę takich znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, poloaudi napisał:

Żeby wkręcić tulejkę w jarzmo z gwintem m10 jak sugerował kolega wyżej trzeba rozwiercić jarzmo bo tulejka ma gwint m14. Właśnie nie chciałem tego robić i szukam tulejek m12x1,5 na m10 ale nie mogę takich znaleźć.

jutro zobacze co mam i dam Ci znac

z tego co pamietam to mam M12x1.5 na M10x1.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W helicoil nie bardzo jest możliwość zmiany skoku gwintu. Jeśli wkrecisz sprezynke w gwint m12x1,5 to wtedy musisz mieć m10x1.5. Z Tym że sprezynka helicoila z gwintem wewnetrznym m10x1,5 nie koniecznie idealnie wejdzie w gwint m12x1.5 bo do sprezynek są specjalne gwintowniki o delikatnie zmienionej geometrii i srednicy ale mozesz spróbować wkręcić sprezynke helicoila i sprawdzic czy sruba bedzie się wkrecala bez oporów i czy nie bedzie za luźno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tarcze 320 z A6 c5 fl będą pasowały do a4? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, poloaudi napisał:

Żeby wkręcić tulejkę w jarzmo z gwintem m10 jak sugerował kolega wyżej trzeba rozwiercić jarzmo bo tulejka ma gwint m14. Właśnie nie chciałem tego robić i szukam tulejek m12x1,5 na m10 ale nie mogę takich znaleźć.

Robie podobnego moda, ale co prawda jarzma tylko pod 300. Ja zastosowałem tulejki https://allegro.pl/oferta/tulejka-cienkoscie-do-naprawy-gwintu-m10-x1-5-l-18-7901182727?snapshot=MjAxOS0wNS0xMlQxMjo0Mzo1MC43OTFaO2J1eWVyOzEyMjUwOGY2YWQzODliNTc2NGQ4ZTNkNWM5ZWNjMjI2Njk2NWYwNDhjODY3NTVjZTMyNTgxYWM0YmNkZTgxYWE%3D

 

Trzeba kupić nowe śruby M10x1.5. (bo stare są m10x1.25 i do tego na imbus)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta tulejka cienkościenna jest "samo gwintująca" w przypadku wkręcania jej w gotowy gwint dobrze było by ją zapunktować z obu stron tak aby nie wykręcała się lub wkręcić ją na klej do gwintów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, poloaudi napisał:

Żeby wkręcić tulejkę w jarzmo z gwintem m10 jak sugerował kolega wyżej trzeba rozwiercić jarzmo bo tulejka ma gwint m14. Właśnie nie chciałem tego robić i szukam tulejek m12x1,5 na m10 ale nie mogę takich znaleźć.

Ale mieszacie. Kolego aby dostosować jarzmo pod zestaw 330 tył bez powiększania otworu w zwrotnicy, kupujesz sprężynki helikoila M10x1,5 o długości 1 cm. Do tego dokupujesz w dobrym sklepie z art. metalowymi dwie śruby M10x1,5 o długości 6 cm i dwie śruby M10x1,5 o długości 7 cm. Śruby minimum twardość 10,9. Idealne były by śruby o pół centa krótsze,  ale ja takich nie znalazłem. Dłuższe w niczym nie przeszkadzają.  Sprężynki M10x1,5  mają średnicę zewnętrzną około 12,40. Przy ich zakładaniu dajesz trochę kleju do gwintów. Ja stosuję loctite.

Możesz sobie kupić taki zestaw i tam masz wszystko oprócz kleju do gwintów.

https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-naprawy-gwintow-m10x1-5-helicoil-10-spre-6932951251

Możesz też kupić same sprężynki. Wkręcisz je wąskimi szczypcami. 

Ewentualnie odezwij się do mnie na pw z adresem, to Ci wyślę wszystko co będzie ci potrzebne, do przeróbki tyłu na 330.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, kupiłem zestaw 320....ale z C5, zaciski wiem,że pasują, a jarzmo, tarcze??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Amigo33 napisał:

Koledzy, kupiłem zestaw 320....ale z C5, zaciski wiem,że pasują, a jarzmo, tarcze??

Zrób foto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...