Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

53 minuty temu, Iceman_873 napisał:

Piastę mierzy się tym samym co tarcze?

tzn ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie odpowiedni dział ale tu przynajmniej coś się dzieje. Podpowiecie mi czy zaciski z linku podejdą do B5 1.8t po zastosowaniu adapterow do zwrotnic? Mogę je wyrwać za 500zł z kw.

https://www.olx.pl/oferta/zacisk-jarzmo-981-982-audi-a6-345mm-lewy-prawy-CID5-IDyDbjH.html

Ewentualnie czy ktoś z forum ogarnie mi zestaw 320/288 w rozsądnej kasie? Nie wiem czy jest sens ładować większe heble do tych 230km.

 

 

 

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Iceman_873 napisał:

Chodzi o przyrząd bodajże czujnik zegarowy?

Tak.

 

7 godzin temu, Randor napisał:

Ewentualnie czy ktoś z forum ogarnie mi zestaw 320/288 w rozsądnej kasie? Nie wiem czy jest sens ładować większe heble do tych 230km.

Dev lub rs dziadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem zaciski 973/4 z blaszkami od rs dziadek. Do tego idą adaptery pod tarcze 345 z S4 od Przemolll. Jakiej firmy tarcze i klocki brać? W sieci jest coraz więcej wpisów o pokrzywionych OZ'ach. Zaczęli robić lipę czy nagle wszyscy mają porypane piasty albo źle montują? Klocki zwykłe ferodo? Na DS'y póki co nie wystarczy kasy.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.05.2019 o 13:55, Randor napisał:

Nie odpowiedni dział ale tu przynajmniej coś się dzieje. Podpowiecie mi czy zaciski z linku podejdą do B5 1.8t po zastosowaniu adapterow do zwrotnic? Mogę je wyrwać za 500zł z kw.

https://www.olx.pl/oferta/zacisk-jarzmo-981-982-audi-a6-345mm-lewy-prawy-CID5-IDyDbjH.html

Ewentualnie czy ktoś z forum ogarnie mi zestaw 320/288 w rozsądnej kasie? Nie wiem czy jest sens ładować większe heble do tych 230km.

 

 

 

hebla nigdy za wiele, serio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, DivaynEays napisał:

hebla nigdy za wiele, serio.

Lecz wszystko rozchodzi się o $. ;) Różnica między 320/288 a 345/300 jest odczuwalna, także na portfelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sta c Cie na 345 robisz 345

Nie stać,  robisz 320

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp:) Stać mnie na 345. Adapter + 973/974 i po problemie. Na tył zaproponowano mi 325 ale nie wiem jak by miało to wyglądać, w sumie 300 wystarczy jaki zacisk do tego? Jakie tarcze i klocki to pewniaki w tym momencie? Oczywiście bez szaleństw. OZ + ferodo jak zawsze?

Znalazłem w ostatniej chwili zwrotki z paska w8 za 300zł. Ładować je + zaciski 981/982 czy olać temat i wrzucać te 973/974 i adaptery? Chodzi tylko o skuteczność hamowania.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Hamulce w moim Audiku dokonują żywota i chciałbym je wymienić na coś mocniejszego.

W tej chwili jest seria 312x25 mm, auto to A4 B6 silnik 2,5 TDI 180KM w quattro S-line. Felgi 17" ET45.

Czytałem temat i nie jestem do końca pewien co pasuje a co  nie. Na pewno chce się zmieścić w rozmiarze felgi 17" bo już na tą chwilę jest trzepak i nie widzę sensu się przesiadać na większe koło, zacisk najlepiej 4 tłoki.

 

Prośba o radę tych co już temat mają zgłębiony żeby nie wynajdywać koła od nowa.

 

Pozdrawiam,

finch 

Edytowane przez finch
błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli są oryginalnie Audi to pod 17" hebel z eSki powinien wejść. Zestaw 320/288 wejdzie z zapasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, zakładam do siebie zaciski 4 tłokowe z q5  brembo pod tarcze 345, pytanie z czego dobra tam przewód hamulcowy ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ale w q5 jest mega długi, muszę cos pokombinować 

Edytowane przez davidlive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu B7 1,8 T Q. W serii siedzi 312/255. W przyszłości myślę o poprawie hebli. Czy 320 z A4 i 300 na tył z eski będzie miało zachowane proporcje siły hamowania? Plusem tego jest, że wejdzie pod 16".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, george napisał:

Przymierzam się do zakupu B7 1,8 T Q. W serii siedzi 312/255. W przyszłości myślę o poprawie hebli. Czy 320 z A4 i 300 na tył z eski będzie miało zachowane proporcje siły hamowania? Plusem tego jest, że wejdzie pod 16".

da rade ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.06.2019 o 09:47, davidlive napisał:

Siema, zakładam do siebie zaciski 4 tłokowe z q5  brembo pod tarcze 345, pytanie z czego dobra tam przewód hamulcowy ? 

Ilu calowa felga przyjdzie na ten zestaw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.03.2019 o 19:11, Dev napisał:

Tarcze S4 B8 330mm

Jarzma A6 C6 3.0tdi polift

Klocki a6 c6 FDB1655

Zaciski tyl VW T5

Czy ten zestaw pasuje na tył również do B5 Q? W weekend wrzucam 345 na przód i będę rozglądał się za jakimś sensownym tyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...