Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

@Dev

Te zaciski żeby wchodziły pod każdą 16" w a4 zbierasz tyle materiału co narysowałem? Czy lepiej z 0.5cm max? 

 

IMG_20190706_124920.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Godzinę temu, Emejcz napisał:

@Dev

Te zaciski żeby wchodziły pod każdą 16" w a4 zbierasz tyle materiału co narysowałem? Czy lepiej z 0.5cm max? 

 

IMG_20190706_124920.jpg

ja cisnę 15mm ale i tak nie wchodzi pod kazdą 16tkę

wszystko zalezy od wypełnienia felgi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Szukam jarzm tył do a4 b7 2.0tfsi 288mm

I pytanie najlepiej do Deva czy te z aukcji podejda.

JARZMO-ZACISKU-TYL-AUDI-A4-B7
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 35 zł - JARZMO ZACISKU TYŁ AUDI A4 B7 (6918249919). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

Edytowane przez Iceman_873
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Iceman_873 napisał:

Witam. Szukam jarzm tył do a4 b7 2.0tfsi 288mm

I pytanie najlepiej do Deva czy te z aukcji podejda.

JARZMO-ZACISKU-TYL-AUDI-A4-B7
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 35 zł - JARZMO ZACISKU TYŁ AUDI A4 B7 (6918249919). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki...

 

Nie. Do 288 tył idą takie jarzma

TRW-JARZMO-ZACISKU-HAM-TYL-AUDI-A4-B6-B7
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 129,23 zł - TRW JARZMO ZACISKU HAM TYŁ AUDI A4 B6 B7 (7829917777). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć, obecnie przód 320mm z a6 c5, tył 255mm 

dziś nabyłem 345/300 przy okazji zmiany  chciałbym wymienic przewody elastyczne na nowe. zakładając zacisk 320mm z a6 c5 założyłem też przewód elastyczny dołączony do zacisku, co prawda rok juz tak jezdzi ale przy max skręcie kołem wydaje mi sie że jest mocno naprężony i z pewnością pękłby w przyszłości, chciałbym tego uniknać montująć nowy zestaw 345/300. Proszę mi tu polecić jakies przewodziki :)  

Gdzie kupić?

jakiej firmy (ATE bedą dobre?) ? 

jakiej długości? (przód + tył)

EDIT:

PRZÓD s4 b6 Quattro ATE około 34zł sztuka

ATE  24.5237-0308.3 Przewód hamulcowy elastyczny D�.: 308mm, Gwint wewn�trzny 1: M10x1mm

TYŁ S4 B6 Quattro ATE: około 56 zł sztuka

thumb?id=959451&lng=pl&n=0&ccf=21876026

Edytowane przez JeJu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś zamontowane lub posiada oploty z HEL ? Pytanie o wymiary podkładek i czy są alu czy miedziane ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie podepnę się pod temat

Robie mały swapik z 288 na 312 w swojej B7, zamierzam tam założy zaciski i jarzma z A4 B6 1.8T

Numery wybite na zaciskach to 886 i 885/ 57 a na jarzmach 569

Moje pytanie to czy takie wymiary tarczy będą ok pod te zaciski ?textar 312 mm.jpg

Edytowane przez andrzej-pts
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, andrzej-pts napisał:

Robie mały swapik z 288 na 312 w swojej B7, zamierzam tam założy zaciski i jarzma z A4 B6 1.8T

Zmieniasz jarzmo i tarczę. 288 i 312 ma ten sam zacisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, cziken napisał:

Czy ma ktoś zamontowane lub posiada oploty z HEL ? Pytanie o wymiary podkładek i czy są alu czy miedziane ? 

Miedź 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

george wiem że zacisk jest ten sam ale u siebie muszę też wymienić zaciski bo mam urwane odpowietrzniki , dlatego kupiłem  zestaw jarzma i zaciski  jw. napisałem dawcą jest A4 B7 1.8T w którym były tarcze 312, koleś przymnie wykręcał je z auta

Proste pytanie i oczekuje prostej odpowiedzi i nic więcej...

Pokazana prze zemnie tarcza będzie pasowała pod te zaciski i jarzma ?

TAK czy NIE ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, andrzej-pts napisał:

george wiem że zacisk jest ten sam ale u siebie muszę też wymienić zaciski bo mam urwane odpowietrzniki , dlatego kupiłem  zestaw jarzma i zaciski  jw. napisałem dawcą jest A4 B7 1.8T w którym były tarcze 312, koleś przymnie wykręcał je z auta

Proste pytanie i oczekuje prostej odpowiedzi i nic więcej...

Pokazana prze zemnie tarcza będzie pasowała pod te zaciski i jarzma ?

TAK czy NIE ?

Tak, choć sam udzieliłeś sobie tej odpowiedzi.

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki koledzy :notworthy: w końcu doczekałem się jasnej odpowiedzi

zaraz zamawiam tarcze i klocki i wkrótce będę cieszył się nowymi lepszymi hamulcami :radocha:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, andrzej-pts napisał:

zaraz zamawiam tarcze i klocki i wkrótce będę cieszył się nowymi lepszymi hamulcami :radocha:

BEX pomimo tych samych zacisków lepiej hamuje niż AVF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, george napisał:

BEX pomimo tych samych zacisków lepiej hamuje niż AVF.

BEX Ma największe tarcze z przodu i z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Dev napisał:

BEX Ma największe tarcze z przodu i z tyłu.

WIem, 312 i 255. Kolega wyżej przesiada się z 288 na 312, dlatego wspomniałem. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Zastanawiam się nad swapem 320/288 do b6 1.8tavj. Jak to wychodzi cenowo razem z przewodami? Jak ktoś miałby na zbyciu taki komplet to chętnie zakupię jak w budżecie mi się mieści. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, XevenS napisał:

Cześć. Zastanawiam się nad swapem 320/288 do b6 1.8tavj. Jak to wychodzi cenowo razem z przewodami? Jak ktoś miałby na zbyciu taki komplet to chętnie zakupię jak w budżecie mi się mieści. 

 2,5-3 k u @Dev zaciski, jarzma, osłony, nowe tarcze i klocki oraz przewody w oplocie.

@rs dziadek bez przewodów z wychodzi około 2200 zł.

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym dopytać do jakiego swapu tyczy się stwierdzenie w pierwszym poście: 

"*W B6 występuje problem z zbyt krótką linką hamulca ręcznego, trzeba szukać z S4. W B7 wystarczy odpiąć linkę z jednego mocowania na tylnym wahaczu."

Będę zmieniać tył z 255 na 288 w B6, linkę trzeba zmienić czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, artalepo napisał:

Witam, chciałbym dopytać do jakiego swapu tyczy się stwierdzenie w pierwszym poście: 

"*W B6 występuje problem z zbyt krótką linką hamulca ręcznego, trzeba szukać z S4. W B7 wystarczy odpiąć linkę z jednego mocowania na tylnym wahaczu."

Będę zmieniać tył z 255 na 288 w B6, linkę trzeba zmienić czy nie?

Chodzi o swap na 300

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...