Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, niwet napisał:

To zr18 z tego co widzę raczej odpada jak później mam mieć problemy upchać jakąś fajną felgę, a z dwutłokami z a8 nie jest ponoć nic lepiej i sam zacisk nie jest za ciekawy

Z tego co piszesz to opcja od q5 zostaje jedynie, chyba że ktoś poda jakiś fajny zestawik z którym nie będzie problemów upchać felgi,  mniejszych niż 19 nie będzie na aucie lato i zima :D

Mam te 345/300, ale według mnie szału nie ma... chyba że mam takie odczucie po czasie  :whistling:

Mi się akurat podobają takie opcje na 2 zaciski ;)

Hebel z A8 D3 bije S4 b6/7 na głowę.

 

4 minuty temu, golden87 napisał:

Tylko im wieksze tarcze i cięższe zaciski damy, tym bardziej fabryczne wspomaganie będzie piszczeć z radości ;-) myśle tu o wadze... :)

Zwróć uwagę na to, że A8 ma aluminiowy system hamulcowy, i waży to mniej niż 320, nie wspominając o 345 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

4 godziny temu, Korton555 napisał:

360mm masz w d3, jest jeszcze 385mm w S8 i W12 (D3), kilku znajomy w klubie a8team zmienialo 360mm na 385mm - wiec moze podejdzie analogicznie, jedynie co to troche wiekszy koszt

do B5/6/7 nie podejdą p&p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, DivaynEays napisał:

Hebel z A8 D3 bije S4 b6/7 na głowę.

 

Zwróć uwagę na to, że A8 ma aluminiowy system hamulcowy, i waży to mniej niż 320, nie wspominając o 345 

Ostatnio wysyłałem taki set hamulców a8d3 z tarcza 360 mm...około 45 kg.
Sam zacisk też nie był lekki, aluminiowe to są te nowsze sety z tego co kojarze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, niwet napisał:

@Dev @H4mm3R

Polecacie jakieś większe heble od zwykłych z s4 345x300?

Opcja z a8 odpada z góry mówię ;) 

nie chce mi się przewijać 368 stron, aby zobaczyć czy coś było pisane

Wszystko zależy od budżetu. Możesz np. zaadaptować zacisk z S4 B9 akebono i tarczę z GTRa 380x34 na pływającym dzwonie z RS4 B7 wtedy masz lekki i wydajny zestaw.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, H4mm3R napisał:

Wszystko zależy od budżetu. Możesz np. zaadaptować zacisk z S4 B9 akebono i tarczę z GTRa 380x34 na pływającym dzwonie z RS4 B7 wtedy masz lekki i wydajny zestaw.

Dobrze patrzę, że do 6k idzie się z tym zestawem zmieścić? bo jak tak to chyba najlepsza opcja 

Jeszcze widziałem zestaw z panamery turbo z tarczą 370 na b7 i też idzie upchać ładnie felgi, a zacisk również kloc :D 

Edytowane przez niwet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Co można wrzucić na tył do A4 B6 Quattro  żeby tarcza była wentylowana nie pojedyńcza? Nie musi być super duze 300 mm czy cos ale zeby wentylowana była tarcza? Jakieś 269mm  z A6 C6 nie podejdzie P&P?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Nicenick napisał:

Witam. Co można wrzucić na tył do A4 B6 Quattro  żeby tarcza była wentylowana nie pojedyńcza? Nie musi być super duze 300 mm czy cos ale zeby wentylowana była tarcza? Jakieś 269mm  z A6 C6 nie podejdzie P&P?

Nie, nie podejdzie. Zeby byla wentylowana musi byc 300.
Albo niewentylowane 288 albo wentylowane 300 lub ta hybryda C6/T5 330mm
A co masz jakis super zestaw na przodzie ze szukasz tyłu takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich i na wstępie odpowiem na pytanie czy wart bawić się w swap hebli na 320/288 natomiast poweim ze tak pomimo nie dogodności na tle felg na początku myślałem ze mam 17 będzie git a tu zonk et 46 lipa trzeba dystans a ze jestem przeciwnikiem dystansów jakich kolwiek w palnie mam delikatne frezowanie zacisków no chyba ze dorwe felgi 17 z mniejszym et tylko to loteria i mierzenie a może ktoś z was ma 17 po swapie bardzo bym prosił o zdjecie jakich felg szukac z góry dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, marcin2006 napisał:

witam wszystkich i na wstępie odpowiem na pytanie czy wart bawić się w swap hebli na 320/288 natomiast poweim ze tak pomimo nie dogodności na tle felg na początku myślałem ze mam 17 będzie git a tu zonk et 46 lipa trzeba dystans a ze jestem przeciwnikiem dystansów jakich kolwiek w palnie mam delikatne frezowanie zacisków no chyba ze dorwe felgi 17 z mniejszym et tylko to loteria i mierzenie a może ktoś z was ma 17 po swapie bardzo bym prosił o zdjecie jakich felg szukac z góry dzięki i pozdrawiam

Warto się bawić. Felgi przymierz może wejdą. Ja miałem 17` ET42 i wchodziło 345mm z przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

345 wchodzi pod tak duże ET, bo ma węższy zacisk od 320mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie potrafię dorwać osłona na tył do Quattro. Są z oznaczeniami na końcu A, J, K a nie ma z Q. Czy któreś z wymienionych podejdą ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, KarolH napisał:

Nie potrafię dorwać osłona na tył do Quattro. Są z oznaczeniami na końcu A, J, K a nie ma z Q. Czy któreś z wymienionych podejdą ?

Mam dwie sztuki, nowe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2019 o 19:39, golden87 napisał:

Nie, nie podejdzie. Zeby byla wentylowana musi byc 300.
Albo niewentylowane 288 albo wentylowane 300 lub ta hybryda C6/T5 330mm
A co masz jakis super zestaw na przodzie ze szukasz tyłu takiego?

Skoro wentylowana tylko 300 z S4 to zadowolę sie 288 na tyle. Ma ktoś na sprzedaż zaciski, jazma i osłony pod quattro do A4B6?? Czy jest wogóle rożnica w zaciskach pod quattro a FWD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Marciol

co do felgi to ET mam 56 i dlatego miałem problem- założyłem dystans 25 mm i jest idealnie praktycznie felga z błotnikiem siedzi a do zacisków jest spory luz więc myślę że et 45 może wejdzie na styk lub trzeba będzie delikatnie szlifnąć lub dystans założyć. 

CO do zmiany to się nie zastanawiaj zupełnie inne hamowanie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto u nas jezdzi na secie z Benteya? Wydaje mi sie ze ktos mial przod na zaciskach Bentleya z tarczami 380 czy 400mm Mam kilka pytan

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...