Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

waski, ale Ty nie zalozyles hebli bezposrednio od S4, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

waski, ale Ty nie zalozyles hebli bezposrednio od S4, tak?

Nie tak myślę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w stosunku do tego co założył S4 rożni się tylko wieksza tarcza: tam jest 345mm a nie 321. Ot cala roznica.

Ja tez poszedlem drogą 321mm ze wzgledow praktycznych czyli zeby w zimie mozna bylo zalozyc 16" a nie 17 czy nawet 18

Zaciski i jażma są dokladnie takie same w S4 jak nasze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest przypadkiem tak ze 345mm sa tylko w RS'ach a S4 tez ma 321mm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prosze, a s6 ma na pewno 321mm bo kumpel takim jezdzi. Dziwne bo to wiekszy i ciezszy samochod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest przypadkiem tak ze 345mm sa tylko w RS'ach a S4 tez ma 321mm?

Sprawdziłem w ETCE.

W S4 max średnica z przodu to 345

s4uc2.th.jpg

W RS4 B5 max z przodu to 360 (właściwie jedyny wariant)

rs4b5ed5.th.jpg

W RS4 B7 max z przodu to 380

rs4b7mk9.th.jpg

=========================

No prosze, a s6 ma na pewno 321mm bo kumpel takim jezdzi. Dziwne bo to wiekszy i ciezszy samochod.

Ale za to w S6 zacisk jest potężniejszy (dwutłoczkowy?)

s6px7.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe :mysli:

Kombinujesz czy 321 + zacisk od S6 podejdzie do A4 B6? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe :mysli:

Kombinujesz czy 321 + zacisk od S6 podejdzie do A4 B6? :wink4:

możliwe że tak należy zmierzyć mocowanie i odsadzenie od tarczy :mysli:[br]Dopisany: 12 Lipiec 2008, 12:57 _________________________________________________

Ano zgadza sie zaciski od s6 sa inne.

a czym się różnią :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram sie w poniedzialek zrobic zdjecia, bo tak z glowy nie powiem Ci dokladnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiadomo co z tyłem :mysli: pasuje może od czegoś :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogles na tyl wrzucic stare 288 :D

no tak tylko :) klocki mi się skończyły :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio rozeznałem troszke temat włożenia większych hamulców do B6 i wychodzi na to ze zaciski pod tarcze 320mm mają oznaczenie:

4F0 615 123 lewy

4F0 615 124 prawy

Zaciski te były montowane w A4 B7 z mocniejszym silnikami np. 2,0TFSI oraz 3,0TDI oraz w nowym Audi A6. Nie występowały natomias tak jak ktoś wyżej napisał w S4 ani modelu B6 ani B7. W S4 był zacisk:

8E0 615 123B lewy

8E0 615 124B prawy

pod tarcze o średnicy 345mm.

Mi właśnie udał się zakupić zaciski pod tarcze 320mm i mam pytanie czy oprócz zacisków, klocków i tarcz hamulcowych trzeba jeszcze coś wymieniać??

Czy ktoś przerabiał tylne hamulce na większe??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio rozeznałem troszke temat włożenia większych hamulców do B6 i wychodzi na to ze zaciski pod tarcze 320mm mają oznaczenie:

4F0 615 123 lewy

4F0 615 124 prawy

Zaciski te były montowane w A4 B7 z mocniejszym silnikami np. 2,0TFSI oraz 3,0TDI oraz w nowym Audi A6. Nie występowały natomias tak jak ktoś wyżej napisał w S4 ani modelu B6 ani B7. W S4 był zacisk:

8E0 615 123B lewy

8E0 615 124B prawy

pod tarcze o średnicy 345mm.

Mi właśnie udał się zakupić zaciski pod tarcze 320mm i mam pytanie czy oprócz zacisków, klocków i tarcz hamulcowych trzeba jeszcze coś wymieniać??

Czy ktoś przerabiał tylne hamulce na większe??

Nic jak masz kompletne zaciski.Czasem zdarza się że nie ma przewodu hamulcowego metalowego przy zacisku,wtedy należy go dokupić lub dorobić.

A co do tego co napisałeś to nie dokońca tak :) ja ostatno montowałem od A6 z 2003 r.Więc nr.to nie wszystko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje są kompletne z tymi przewodami i prawie nowymi klockami, pochodzą z A6 3,0 TDI z 2006 roku.

Z tego co się jeszcze dowiedziałem to zacisk pod tarcze 320mm i 345mm jest taki sam tylko inny jest uchwyt zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie same.Nic już nie potrzebujesz :) No ja miałem problem odkręcić jeden przewód.Skończyło się na nowym. :)

Do roboty :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze musze kupić tarcze myśle nad ATE PD. Klocki narazie zostana te co dostalem z zaciskami czyli seria bo są prawie nowe ale jak się skończą to bedą Ferodo DS PERFORMANCE.

A możesz mi napisać czy duża jest różnica w hamowaniu?? Bo w sumie hamulce sa dużo większe niż w serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...