gajes 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Zauważyłem że ładowanie akumulatora jest mocniejsze gdy alternator jest zimny. Gdy sie rozgrzeje spada napięcie ale i tak nie poniżej 14 V tak wiec jest ok. Czy to normalne? Niestety w szkole na fizyce zazwyczaj spałem albo robiłem cos innego i teraz odczuwam braki wiedzy na temat prądu. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 zimny alternator czyli mam rozumieć że zaraz po odpaleniu auta normalna sprawa alternator musi dać więcej prądu na akum po odpaleniu jeśli napięcie mieści się w granicach 13,6 - 14,4 v to wszystko jest oki jeśli jest mniejsz albo wieksze czeka cie wizyta u elektryka i wymiana regulatora napięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajes 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Tak ten przedzial jest najbardziej optymalny. Mozliwe ze jezeli auto jest po odpaleniu i zimne regulator napiecia daje ciut wiecej pradu. :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Odgrzeje kotleta bo nie wiem jak ma być do końca z tym łądowaniem Rano po przekręceniu zapłonu wskazuje 12V po zapaleniu wskakuje delikatnie ponad 14V a w trasie spada do połowy między 12 a 14V co jest grane czy tak ma być czy regulator napięcia juz kuca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio1600 1 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Odgrzeje kotleta bo nie wiem jak ma być do końca z tym łądowaniem Rano po przekręceniu zapłonu wskazuje 12V po zapaleniu wskakuje delikatnie ponad 14V a w trasie spada do połowy między 12 a 14V co jest grane czy tak ma być czy regulator napięcia juz kuca. własnie.. mam podobny problem.. Akumulator nowy, alternator po regeneracji !! i tak: - po odpaleniu ładowanie 14,3V - obciazenie klima, swiatłami, radiem 13,5V ale pojedzi, zagrzeje sie i ładowanie (widoczne na desce) 12,5V - 13V po wylaczeniu silnika i ponownym wlaczeniu np. po pięciu minutach ładowanie 14V najlepsze jest to ze jak podjade na pomiary po wtlaczeniu silnika i włączeniu ładowanie jest 14V i odsyłaja mnie z kwitkiem. Tłumacze gosciowi o co chodzi to mowi ze jesli nie ma problemow przy odpalaniu to mam sie nie martwic. (niby wie co mowi bo u nich alternator byl regenerowany - wymiana łozysk, czyszczony, szczotki - na maszynie wychodzilo ze regulator ok.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 I jak wyjaśniłes moze sprawę z tym ładowaniem? Jak znajdę miernik to zmierzę u siebie na klemach i przekonam sie jak to jest naprawdę? Tylko nie chce mie sie garaży przegrzeba w poszukiwaniu miernika :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasior87 7 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 (edytowane) To może teraz ja odgrzeje trochę temat. Temat praktycznie taki sam jak u kolegów powyżej. Na zimnym silniku wskaźnik pokazuje 14. Po rozgrzaniu się silnika wskaźnik pokazuje 13, komp pokazuje 13,3, a miernik na klemach 14,2. Rozwiązał już ktoś ten problem ze wskaźnikiem i wskazaniem kompa ? Edytowane 10 Lipca 2018 przez tasior87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DefSquad 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 W dniu 10.07.2018 o 20:22, tasior87 napisał: To może teraz ja odgrzeje trochę temat. Temat praktycznie taki sam jak u kolegów powyżej. Na zimnym silniku wskaźnik pokazuje 14. Po rozgrzaniu się silnika wskaźnik pokazuje 13, komp pokazuje 13,3, a miernik na klemach 14,2. Rozwiązał już ktoś ten problem ze wskaźnikiem i wskazaniem kompa ? Poradziłeś sobie z tymi wskazaniami? Też mam to samo i nie daje mi to spokoju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasior87 7 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 4 godziny temu, DefSquad napisał: Poradziłeś sobie z tymi wskazaniami? Też mam to samo i nie daje mi to spokoju... Temat stoi w miejscu. Znajomy ostatnio czyścił wszystkie połączenia masy i nic to nie dało. U siebie wykluczam alternator. Nie mam pomysłu co to może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Panowie do sprawdzenia przewód od obciążenia alternatora i przejrzenie wtyczek i gniazd licznika jak i samego licznika bo może jest gdzieś zimny lut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się