skalarx 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Ponieważ miałem dziurę w gumowym fragmencie dolotu w moim TDI (kopcił na maxa :>) podczas wymiany zaczałem się zastanawiać czy można coś poprawić w tym temacie. Znalazłem coś takiego: http://www.44tuning.pl/tuning-i-chip-tuning/chiptuning-seat-leon-dolot-powietrza-diesel-tdi-i-sportowy-filtr.html co o tym sądzicie? warto się bawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 ciekawa sprawa jesli ten wykres jest prawdziwy to ten dolot nawet duzo daje wg mnie przebieg mocy idzie bardziej plasko a moment tez sie zwiekszyl a jaki koszt takiego dolotu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalarx 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 jeszcze nie wiem. nie wiem w ogóle o co chodzi z "dynamicznym" dolotem. Może ktoś wie? lub ma jakieś materiały na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomigsi 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 a jaki koszt takiego dolotu ? pewnie kosztuje tyle co czips u rogala , szkoda zachodu, ja stawiam na dolot ori :th: sam kiedyś kombinowałem ze stożkami itp. i okazało się że 9 koni mi brakowało do serii . pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castor 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Czary-mary, rajskie ptaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Panowie poczekajmy chwilę, wysłałem PW Rogalowi, mam nadzieję że wypowie się w temacie :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 "Dzięki takiej profesjonalnej modyfikacji temperatura w układzie dolotu została obnizona aż o 25 stopni C w stosunku do jego poprzednika serynego co momentalnie przekłada się na większą ilośc tlenu a w konsekwencji na wyższą sprawność" "Im wieksza prędkość tym róznica w stosunku do dolotu seryjnego jest bardziej odczuwalna z uwagi, iż w dolocie dynamicznym jest zasada im szybciej jedziemy tym więcej silnik dostanie powietrza." naprawde ciekawe... Od dawna wiadomo co trzeba zrobić żeby mieć moc. I nie dajcie sie nabierać na tanie sztuczki merketingowe... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Dzięki Rogal :th: Sprawa jest jasna. Dbam o to aby ten dział był maksymalnie merytoryczny i fachowy. Więc nie ma się nad czym tutaj rozwodzić. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi