Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Notlauf, błąd 00575 i zonk


sokolnh

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

zaczne od tego, że w niedziele jadąc do zakopanego podczas przyśpieszania "zawieszały" mi sie obroty na 3000, musiałem odjąć troche gazu, wcisnac spowrotem i wtedy wkręcał sie normalnie

podłączyłem vaga i no wyszedł oczywiście 00575

z ciekawości zrobiłem loga 011 i zonk :shocked:

beztytuudm6.jpg

turbina tłoczyć tłoczy bo samochód jezdzi normlanie

i nie wiem teraz czy sterownik nie zczytuje wartości

wiem że i tak go zmieniam bo zle steruje mi pompą z afna, ale do tej pory wszystko było ok

co o tym sądzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze log robiłes na notlaufcie ??

zeby czas byla jakis ludzki to byloby cos widac :P

ale przeciez jak wszedł na takie obroty podejrzewam w takim szybkim czasie to raczej notlauftu nie bylo, moze czujnik cisnienia poszedł sie je*bac :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to za log, ale wg niego turbina w ogóle nie pracuje.

Chyba, że mnie wzrok myli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to za log, ale wg niego turbina w ogóle nie pracuje.

Chyba, że mnie wzrok myli.

log zrobiony na notlaufcie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak go zrobić bez notlaufa ?

skasowałem bląd, nawet odpiąłem akumulator

ale i tak nadal pokazuje takie doładowanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego powinienes czuć czy turbo nie chodzi czy chodzi. jak chodzi to cos z czujnikiem doładowania w kolektorze dolotowym badz cos z ecu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego powinienes czuć czy turbo nie chodzi czy chodzi. jak chodzi to cos z czujnikiem doładowania w kolektorze dolotowym badz cos z ecu

no przecież jest napisane w pierwszym poście

"turbina tłoczyć tłoczy bo samochód jezdzi normlanie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego powinienes czuć czy turbo nie chodzi czy chodzi. jak chodzi to cos z czujnikiem doładowania w kolektorze dolotowym badz cos z ecu

no przecież jest napisane w pierwszym poście

"turbina tłoczyć tłoczy bo samochód jezdzi normlanie"

tłoczyć moze tłoczyć normalnie ale moze w czasie logów przyłapał notlauf, nie pamietasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłoczyć moze tłoczyć normalnie ale moze w czasie logów przyłapał notlauf, nie pamietasz?

Jak "w czasie logów" ? Przecież ciśnienie mierzone jest ciągle takie samo (atmosferyczne) czyli tak jakby w ogóle turbina nie działała - pierwszy raz widzę takie coś także niech ktoś inny się wypowie - Spankuś z łaski swojej rzuć na to okiem.

Poza tym przydałoby się zrobić inne logi, bo ten jeden to zdecydowanie za mało żeby cokolwiek ocenić.

Wklej przy okazji dokładny błąd z VAGa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłoczyć moze tłoczyć normalnie ale moze w czasie logów przyłapał notlauf, nie pamietasz?

Jak "w czasie logów" ? Przecież ciśnienie mierzone jest ciągle takie samo (atmosferyczne) czyli tak jakby w ogóle turbina nie działała - pierwszy raz widzę takie coś także niech ktoś inny się wypowie - Spankuś z łaski swojej rzuć na to okiem.

Poza tym przydałoby się zrobić inne logi, bo ten jeden to zdecydowanie za mało żeby cokolwiek ocenić.

Wklej przy okazji dokładny błąd z VAGa.

na moje oko to nie jest atmosferyczne nawet, za niskie. no mowie ze moze przyłapał notlauf w czasie logowania ale nie sadze zeby autor tematu tego nie zauwazył bo wtedy autko robi sie taki muł ze szok :P

na moje oko czujnik doładowania sie przywiesił badz Ecu dostaje z jakiejś innej przyczyny bledy sygnał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00575 Intake Manifold Pressure 17-00-Control Difference -Intermittent

jest sens robić logi skoro log turbiny bedzie w notlaufie ?

notlaufa złapałem w niedziele i od tego momentu logi turbiny wygladaja tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

00575 Intake Manifold Pressure 17-00-Control Difference -Intermittent

jest sens robić logi skoro log turbiny bedzie w notlaufie ?

notlaufa złapałem w niedziele i od tego momentu logi turbiny wygladaja tak

skasuj bład bo moze sie cos zacieło i spróbuj jeszcze raz logi zrobić. bo to nie jest wiarygodne cisnienie doładowania skoro mówisz ze autko jedzie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na moje oko to nie jest atmosferyczne nawet, za niskie. no mowie ze moze przyłapał notlauf w czasie logowania ale nie sadze zeby autor tematu tego nie zauwazył bo wtedy autko robi sie taki muł ze szok :P

na moje oko czujnik doładowania sie przywiesił badz Ecu dostaje z jakiejś innej przyczyny bledy sygnał

Chyba przy 00575 tak właśnie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czujnik doladowania(zamien z kims, przeczysc styki). Zacinanie przy 3000RPM, bledne wskazanie na logu wskazuja ze raczej to z czujnikiem jest cos nie teges.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłoczyć moze tłoczyć normalnie ale moze w czasie logów przyłapał notlauf, nie pamietasz?

Jak "w czasie logów" ? Przecież ciśnienie mierzone jest ciągle takie samo (atmosferyczne) czyli tak jakby w ogóle turbina nie działała - pierwszy raz widzę takie coś także niech ktoś inny się wypowie - Spankuś z łaski swojej rzuć na to okiem.

Poza tym przydałoby się zrobić inne logi, bo ten jeden to zdecydowanie za mało żeby cokolwiek ocenić.

Wklej przy okazji dokładny błąd z VAGa.

na moje oko to nie jest atmosferyczne nawet, za niskie.

No wyobraź sobie, że jeżeli turbina nie pracuje, to w kolektorze tworzy się podciśnienie i jego wartość jest właśnie pokazywana przez MAP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłoczyć moze tłoczyć normalnie ale moze w czasie logów przyłapał notlauf, nie pamietasz?

Jak "w czasie logów" ? Przecież ciśnienie mierzone jest ciągle takie samo (atmosferyczne) czyli tak jakby w ogóle turbina nie działała - pierwszy raz widzę takie coś także niech ktoś inny się wypowie - Spankuś z łaski swojej rzuć na to okiem.

Poza tym przydałoby się zrobić inne logi, bo ten jeden to zdecydowanie za mało żeby cokolwiek ocenić.

Wklej przy okazji dokładny błąd z VAGa.

na moje oko to nie jest atmosferyczne nawet, za niskie.

No wyobraź sobie, że jeżeli turbina nie pracuje, to w kolektorze tworzy się podciśnienie i jego wartość jest właśnie pokazywana przez MAP.

nie zrozumiałes chyba kolego przesłania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłoczyć moze tłoczyć normalnie ale moze w czasie logów przyłapał notlauf, nie pamietasz?

Jak "w czasie logów" ? Przecież ciśnienie mierzone jest ciągle takie samo (atmosferyczne) czyli tak jakby w ogóle turbina nie działała - pierwszy raz widzę takie coś także niech ktoś inny się wypowie - Spankuś z łaski swojej rzuć na to okiem.

Poza tym przydałoby się zrobić inne logi, bo ten jeden to zdecydowanie za mało żeby cokolwiek ocenić.

Wklej przy okazji dokładny błąd z VAGa.

na moje oko to nie jest atmosferyczne nawet, za niskie.

No wyobraź sobie, że jeżeli turbina nie pracuje, to w kolektorze tworzy się podciśnienie i jego wartość jest właśnie pokazywana przez MAP.

nie zrozumiałes chyba kolego przesłania

Zrozumiał, jako jedyny z Was ;)

Zawór upustowy jest otwarty a ECU dostaje prawidłową wartość.

Nie wiem jak autor posta może twierdzić , że auto "jedzie", skoro widać że nie jedzie :decayed:

Kiedyś miałem w łapkach takiego 1Z`ta, który miał identyczne objawy - właściciel tez twierdził, że auto jedzie :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrozumiał, jako jedyny z Was ;)

Zawór upustowy jest otwarty a ECU dostaje prawidłową wartość.

Nie wiem jak autor posta może twierdzić , że auto "jedzie", skoro widać że nie jedzie :decayed:

Kiedyś miałem w łapkach takiego 1Z`ta, który miał identyczne objawy - właściciel tez twierdził, że auto jedzie :no:

moze to auto zawsze tak jezdzilo .... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mówie że jezdzi normalnie to jezdzi normalnie :tongue4:

nie róbcie ze mnie jakiegos idioty :stupid2:

znalazłem rozwiazanie problemu, przypomniało mi sie że ostatnio z moim chiptunerem bawilismy sie przy sterowniku i najwidoczniej źle założył tego czarnego węża od podciśnienia bo wogóle nie był przymocowany do kompa, stąd brak wskazań na vagu

10042008174qa1.jpg

auto jezdzi jak jezdziło czyli tak jak powinno a wskazania na vagu wróciły do normy

tyle na ten temat

dzieki

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...