Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Falowanie obrotów


Horas91

Rekomendowane odpowiedzi

noidemm 16514 dotyczy pierwszej sondy 6  PIN a nie drugiej 

To ze adaptacje pokazuje ci OK to jedno a wychodzi często inaczej. 

Pokaz korektę krótkoterminową na rozgrzanym silniku. 

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, DarekS4 napisał:

noidemm 16514 dotyczy pierwszej sondy 6  PIN a nie drugiej 

To ze adaptacje pokazuje ci OK to jedno a wychodzi często inaczej. 

Pokaz korektę krótkoterminową na rozgrzanym silniku. 

Które grupy na korekcie krótkoterminowej: 030, 031, 032 ??

Sonda wymieniona we wrześniu na nową:

f9785c4544768ca8399d4dcffdc2
ARCHIWUM.ALLEGRO.PL

Informacje o Sonda lambda Vw/Au/Sk 1.8T, 2.0 06B906265D nowy - 7184989864 w archiwum Allegro. Data zakończenia 2019-09-19 - cena 250 zł

 

Edytowane przez noidemm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załączam logi na wolnych obrotach. Na koniec troche go podkręciłem na obrotach i sonda się wysypała. Po usunięciu błędów dalej pracuje, aż do wkręcenia jej powyżej 4 tys. obrotów.

 

LOG-01-002-033-19lut.CSV

Edytowane przez noidemm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mojemu to wina tego gównianego zamiennika. Sondy, przepływki i czujniki tylko z boscha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tej starej orginalnej to samo się działo, może to wina drugiej sondy bo na grupie 32 pierwsza sonda pracuje a druga jest 0. DSC_0115.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze okno to korekty na jalowych, a drugie to korekty pod obciążeniem więc nie pisz farmazonów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem się upewnić, żeby 500 zł na sonde nie wywalić w błoto. Zastanawiam sie nad zakupem używki w celu sprawdzenia.

U mnie była orginalnie taka 06B906265C

ten zamiennik jest 06B906265D

ale są jeszcze 06B906265E

Czym różnią się te literki na końcu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sklepie powiedzieli mi prawie 500 zł za orginał.

Czy za mocno falujące obroty przy hamowaniu, wciskaniu sprzęgła mogą być odpowiedzialne klapki w kolektorze ssącym??

Pytam, bo mam uszkodzone.

Nie działa tez gruszka kolektora, nie reaguje podczas gwałtownego dodaniu gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...