Jump to content
0
dio

[INNE] A6 C5 Gdzie podłączyć czujnik sprzęgła po zmianie skrzyni na manual?

Recommended Posts

Witam. Może ktoś wie gdzie podłączyć czujnik sprzęgła po zmianie automatu na manual? Muszę go podłączyć, bo tempomat mi nie działa, a czasami się przydaje.

Pacjent to A6 C5 1.9 AVF 2003 r.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czujnik_sprz_g_a.jpg

Pin nr. 3 czujnika podłączony jest do bezpiecznika S102 15A


A4 B7 2.0TFSI tiptronic quattro 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale chyba muszę podpiąć gdzieś czujnik do komputera, żeby zadziałał tempomat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież widać na schemacie że wchodzi na pin 66 sterownika silnika, po drodze przechodzi przez białą kostkę 17 pinową (pin 13).

Share this post


Link to post
Share on other sites
No ale chyba muszę podpiąć gdzieś czujnik do komputera, żeby zadziałał tempomat?

Gdzie podpiąć pin nr. 2 czujnika masz zaznaczone na schemacie, ja napisałem Ci gdzie podpiąć pin nr. 3 czujnika, czego nie znajdziesz na schemacie. :cool1:

Kolega bobikos był szybszy


A4 B7 2.0TFSI tiptronic quattro 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuje koledzy. Się ktoś zna na tych schematach, to widzi od razu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

załóż nowy wątek, po co mieszać. Schemat na pewno będzie inny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2.03.2012 o 14:03, bobikos napisał:

Przecież widać na schemacie że wchodzi na pin 66 sterownika silnika, po drodze przechodzi przez białą kostkę 17 pinową (pin 13).

A gdzie ten schemat jest? też jestem po wymianie skrzyni i potrzebuje takiego schematu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie, jestem nowy więc jeśli robie coś nie tak prosze o wyrozumiałość ? Mam pytanie odnośnie tej rozmowy ,gdzie dokładnie podpiąć drugi przewód z czujnika sprzęgła pin nr 3,gdzie jest to S102 bespiecznik 15 A 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

podepnij się pod przewód czerwono-biały wychodzący z czujnika stopu (pin 3 we wtyczce). Tylko ma być czerwono-biały a nie biało-czerwony.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

A co to za różnica. Może tej wtyczki  nie być, gdy wiązka jest pod automatyczną skrzynię biegów. W manualu czujnik hamulca jest czteroprzewodowy NC NO (czarny). Dwa idą do sterownika elektryki (obsługa światła stop), a drugie dwa do sterownika silnika (obsługa tempomatu). Poza tym występuje drugi czujnik (biały) przy sprzęgle NC też do obsługi tempomatu. Numer pinu na sterowniku zależy od modelu silnika, a wszystkie schematy można znaleźć w programie ELSAWIN. Schematy dostępne są tylko w wersji niemieckiej i angielskiej.  Niestety sama baza danych dla samego Audi 2017 zajmuje około 40 GB na dysku. Załączony schemat jest od A6 zatem sugerowanie się tym schematem może przysporzyć problemów.

Edited by azalewsk
Nieścisłości

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest zasadnicza różnica w funkcji przewodu przed i za czujnikiem stopu a kolory mają podobne, więc warto wybrać ten odpowiedni. Czujnik stopu występuje niezależnie czy to automat czy manual. Zauważ że to jest temat dla a6 c5 z 1.9 tdi więc właściwie co miałeś na myśli?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...