Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] 2.0TFSI a LPG


dara_s

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego bartekzks, masz jakieś namiary na tą instalacje ciekłego gazu która kosztuje 5500zł ?? Bo pierwszy raz słyszę o tak taniej instalacji na fazie ciekłego gazu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie już bedą tanieć.Moim zdaniem wysoka cena to większość za montaż a nie części.

Mało zakładów to robi, bedzie wieksza konkurencja, części bedą kupowane to bedą tańsze.

Trochę wolno to się rozwija bo minęło już ponad 10lat jak są silniki fsi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego bartekzks, masz jakieś namiary na tą instalacje ciekłego gazu która kosztuje 5500zł ?? Bo pierwszy raz słyszę o tak taniej instalacji na fazie ciekłego gazu...

Jak dobrze pamiętam to ta firm mi tak wyceniła

http://www.abart.com.pl/

mają w ofercie fazę ciekłą i sekwencje ( pobiera ona i gaz i paliwo )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Kolego bartekzks, masz jakieś namiary na tą instalacje ciekłego gazu która kosztuje 5500zł ?? Bo pierwszy raz słyszę o tak taniej instalacji na fazie ciekłego gazu...

wejdź na gzw.pl

ja z tej firmy dostałem ofertę na ok 4,5tys - tylko nie będę jechać przez cała Polskę a to jest w twoich okolicach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego bartekzks, masz jakieś namiary na tą instalacje ciekłego gazu która kosztuje 5500zł ?? Bo pierwszy raz słyszę o tak taniej instalacji na fazie ciekłego gazu...

wejdź na gzw.pl

ja z tej firmy dostałem ofertę na ok 4,5tys - tylko nie będę jechać przez cała Polskę a to jest w twoich okolicach

Tylko to sekwencja u nich jest nie faza ciekła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj na meila dostałem wycenę instalacji gazowej IV generacji od Energy Ekspert LPG.

Dedykowaną instalacją do Pana samochodu jest instalacja do silnika wtrysku bezpośredniego IV generacji :
1. Landi Renzo Direct Dystrybutor Landi Renzo - http://www.egp.pl/landidir.htm

cena 5500 zł http://www.egp.pl/landidir.htm
Obydwie instalacje Dystrybuowane są przez Landi Renzo, różnią się komponentami i cenami zakupu - ale zasada działania jest identyczna!!!

Gaz do bezpośredniego wtrysku cec**je praca wg. proporcji: 85 % sam. użytkuje gazu, 15 % benzyny
Ta instalacja w pełni będzie współpracowała z Pana samochodem i da niezawodny komfort jego użytkowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałeś o swój silnik?

Bo nie ma go na liście, jest tylko BGB

Nie pamiętam jaki silnik miał kolega w B7 TFSI ale miał staga i płacił 4500zł chyba w Dębicy

W stagu też brak silników A4 oprócz 3,2

http://www.ac.com.pl/pl/produkt/369/stag-400-dpi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, podawałem swoje dane, silnik BWE + VIN podawałem :) a BGB wiele się nie różni od BWE :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odradzam GZW moja instalka wytrzymała 10 tys km i padła. Pewnie dlatego ze jest Chinska a sterownik w niej tylko jest stag 400 dpi a reszta podzespołów jest firmy magic. A jesli chodzi o jakies naprawy w ramach gwarancji to ciezko sie umówic lub zastać szefa który zajmuje sie regulacja instalacji. Sam jezdziłem kilka razy ale dałem sobie spokój z tym panem bo czesto jest tak ze pana poprostu nie ma w warsztacie w umówionym terminie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Pewnie dlatego ze jest Chinska a sterownik w niej tylko jest stag 400 dpi a reszta podzespołów jest firmy magic

Stag jest polski a Magic czeski...i gdzie ta chińszczyzna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil zdecydowanie opisz swój problem na LPG forum.

Sebastian ma tam dużo czasu na potyczki z innymi, a jak widać na regulację nie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla grupy vag jest sterownik uniwersalny stag 400dpi, obsługuje auta do 2012 roku.
Testowane 1.8fsi spalało 2l pb i 8lpg.
1l pb na jeden cylinder to minimum.
Nie wiem dlaczego takie drogie te instalacje skoro sterownik jest tylko droższy 300-400zł, reszta to samo jak do zwykłego auta.
Jak zmienię B6 na B8 to na pewno sam sobie zamontuje.
Swoją drogą ciężko znaleźć dobrze wyposażone B8 a już quattro to wogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aa dokładnie ceny mają z kosmosu..

Nawiasem mówiąc daj znać jakbyś B6 chciał sprzedać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się B8, zresztą nie tylko mnie, ale jak poczytać ile te silniki chlają oleju to masakra.

Chyba ALT jest lepszy, mniej spala oleju.Więcej usterek w FSI itp.

B8 ładnie wygląda, ale jechać w trasę 1500km, to nie wiadomo co padnie i bańka oleju w bagażniku.LPG już nie takie opłacalne, masakra.

Może by tak B8 kupić z padnietym silnikiem i wstawić zwykły 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile taka wymiana by wyszła?..

Czy skrzynia by mogła zostać z któregos silnika pasujące do 1.8T...?

I wgl jakie części wchodziły by w grę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik by znalazł kompletny za 3tys. Sterownik i wiązką pewnie z 200zł, niewiadomo co ze skrzynią.

B8 ma chyba dłuższe półośki.

Ogólnie to rzeźba totalna, ale czego to Polak nie zrobi.

Ale jaka by była fura B8 z 1.8T z softem na 200-240Km i zwykła sekwencja lpg

Ostatnio widziałem w necie Lanosa z silnikiem 3,2 z vectry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chciałbym się podpiąć pod temat i mam pytanie:

Czy błędy które podałem niżej są błędami silnikowymi wynikającymi z benzyny czy z gazu? - nie wiem czy zgłosić się do mechanika czy do gazownika.

Program który znalazł te błędy to ESI[Tronic] 2.0 Wersja 10.2.2085 wykonane badanie zostało w warsztacie samochodowym, po badaniu odesłano mnie do gazownika. Po rozmowie z gazownikiem odesłał mnie do mechanika.- Kto mnie w Ciu*a robi?

Samochód : Audi A4 b7 2.0T quatrro 250km po czipie Pb+Gaz typ silnika BGB

p1093 Układ paliwowy 2 rząd 1- działanie błędne

p310b Regulacja obwodu niskiego ciśnienia paliwa- Ciśnienie paliwa poza tolerancją

p2008 Klapa ruchoma doładowania/kolektora ssącego -usterka elektryczna

p3138 Klapa ruchoma doładowania/kolektora ssącego  -Różnica regulacji

p0332 Czujnik spalania stukowego 2 -za niski sygnał

p2293 Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa - błąd mechaniczny

Edytowane przez Mateusz Pilny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed wirusem błędów nie było ?

Może program za bogaty i nie wydalają klamoty ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak było przed instalacja gazową bo ja jej nie zakładałem tylko poprzedni właściciel, a te same błędy wyskoczyły przy podpięciu volswagenowskiego kompa zwykłego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...