Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu A4 B5


krzyniek

Rekomendowane odpowiedzi

klucz to: Spline 12

Sajon to wkoncu lutowałeś czy miałeś te piny do wpięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę w końcu zeskaniować i wkleić tą inst co mam, jest tam również pod które piny podpiąć się bezpośrednio do ecu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a da rade zamontowac tempomat w oooo a4 95r 1.9 tdi 90ps ahu?

Oczywiście ... nawet na tych samych zasadach ;) tylko piny w białej kostce trzaba by sprawdzić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wszystko ładnie, ale naszły mnie wątpliwości, a mianowicie w samochodzie nie było nigdy tempomatu i tu moje pytanie czy nie musi być pewnych elementów w silniku, które ustalają przepustnice, bo przecież w diesel to OK zgodzę się, ale do benzyny to potrzeba jeszcze trochę gratów (pompa podciśnieniowa, element ustalający, wężyki itp.) jak coś to proszę mnie wyprowadzić z błędu, bo już doradziliście Korzen a on przecież ma benzynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba masz rację. W benzynie to zupełnie inna bajka jednym słowem nieopłacalna zabawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja caly czas mam nadzieje ze uda sie tanim kosztem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sajon to wkoncu lutowałeś czy miałeś te piny do wpięcia.

Kupiłe piny do białej kostki. Myślałem że tak będzie szybciej :>.

A może zrzutka na klucz i bedzie to klucz przechodni, klubowy smiley

podaj cene kolego.

Ja swój klucz kupiłem w Hollandi. Cena może się troche różnic (napewno będzie niższa). Tutaj kosztuje około 25 euro. Może to też dlatego że ściągali go na zamówienie :mysli:.

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wklej kolego zdjecia bo w linku jest 5 zestawow kluczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanie bo juz zgłupiałem.

Co trzeb azrobić w 2,8 by dołożyc tempomat poza wymianą manetki, da się czy nie (sterowana linką przepustnica moduł itp.) dużo z tym roboty czy nie jakie koszty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorrka nie chce mi się pisać własnymi słowami :wink4:

spróbuj go włączyć tak jak w inst. jak nie będzie działał to będziemy szukać usterki :mysli:

aV1vOAFA.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś prubował wkładać manetka z 98 roku do a4 z 95roku?? bo kupilem taką a ma inne wyjscie z tyłu ??? da sie ją podłączyć ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś prubował wkładać manetka z 98 roku do a4 z 95roku?? bo kupilem taką a ma inne wyjscie z tyłu ??? da sie ją podłączyć ??

tak jak Ci już pisałem na gg kupiłeś manetkę od a6, oddaj ją i :bicz: dla sprzedającego za wprowadzanie kupujących w błąd :kwasny:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manetki 95-99 są takie same nawet te 99-01 są bardzo podobne jadnak już o innym oznaczeniu - chyba bardziej chodzi rodzaj plastiku. Z A6 faktycznie nie pasują - mają też inny kształt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś prubował wkładać manetka z 98 roku do a4 z 95roku?? bo kupilem taką a ma inne wyjscie z tyłu ??? da sie ją podłączyć ??

tak jak Ci już pisałem na gg kupiłeś manetkę od a6, oddaj ją i :bicz: dla sprzedającego za wprowadzanie kupujących w błąd :kwasny:

Wszystko się wyjaśniło mam już mantkę z tempomatem i obsługą fisa ;) teraz tylko trzeba będzie to wszystko połączyć [br]Dopisany: 16 Lipiec 2008, 11:44 _________________________________________________

Czy ktoś prubował wkładać manetka z 98 roku do a4 z 95roku?? bo kupilem taką a ma inne wyjscie z tyłu ??? da sie ją podłączyć ??

tak jak Ci już pisałem na gg kupiłeś manetkę od a6, oddaj ją i :bicz: dla sprzedającego za wprowadzanie kupujących w błąd :kwasny:

Kurde chyba mam znowu problem ehh , pociągnąłem kable z kostki białej ale tylko pociągnąłem 10 9 8 a 7 niemiałem nic wiec zostawiłem, podłączyłem do manetki zasilanie 12+ do pin 5 poskładałem zapaliłem silnik żeby zobaczyć czy za bardzo nie napsociłem. Gdy wyłączyłem silnik, spod maski wydobywały się takie pykania jak jakiegoś przekaźnika w okolicy hmm tutaj koło bagneta oleju wiec szybko zdjąłem klemę, odłączyłem zasilanie tempomatu 12+ i znowu zapaliłem i zgasiłem i jest dobrze juz nie pyka (bez podłączonego zasilania tempomatu)co to może być ?? czy te 12+ to ma być dopiero po włączeniu stacyjki ? a gasnąc po wyłączeniu bo u mnie to cały czas było podłączone a i jeszcze nie aktywowałem vagiem wiec moze przez to komputer nie wiedział co z tym tempomatem robić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce sobie zalozyc tempomat. Chyba zrobilem blad , bo juz kupilem przelacznik z FIS-em , juz nawet sie zaczolem brac za odkrecanie kierownicy, ale cos mnmie tklo zebys sprawdzic czy jest to wszystko gdzie podlaczyc ( lepiej pozno niz wcale :) ) no i jest problem, bo przy ECU nie widze wolnej wtyczki. Jak sprawdzic VAG-em jaki jest sterownik? Mi wychodzi na to ze 028 906 021CE jest to wogole mozeliwe??? Chyba nie, wiec co robie zle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...