Klejk 1 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 hmmm jakby tu zaczac...duzo czasu szukalem tego na forum i na innych stornach nigdzie jednak nie znalazlem opisu jak to zrobic... takze poswiecilem ku temu jedna niedziele i wszystko sobie smiga takze zaczynamy... pierwsza i zarazem najwazniejsza rzecz TO TRZEBA JUZ MIEC SKLADANE LUSTERKA Jezeli wymienione wyzej posiadamy... to zabieramy sie za robote... Za dzialanie elektrycznych lusterek jest odpowiedzialny przekaznik 361 bodajrze... ( w kadzym badz razie jest to duzy przekaznik zajmujacy dwa miejsca ) niestety musimy sie dobrac jakos do jego tylu...... i teraz najwazniejsze... z tylu przecinamy dwa przewody... czarno-czerwony jest to plus ktory sie pojawia dopiwero po przekreceniu stacyjki... tekze ten kabelek przedlyzamy i podajemy mu staly plus... kolejny kabel ktory przecinamy to... hmmm kurde nie jestem teraz juz pewien w 100 % ale jest on zielony-.... ale w kazdym badz razie jest tam tylko jeden zielony... i z tym kablem jest troche wiecej zabawy... bo w momencie jak go dotkniemy do masy lusterka zaczynaja sie skladac... gdy puscimy lusterka sie rozkladaja... takze musicie sobie znalesc w instalacji centralnego zamka.. przewod w ktorym po zamknieciu jest masa i oczywiscie ona nie znika... tylko dopiero po otwarciu auta mam nadzieje ze calkiem zrozumiale jest to co napisalem... w razie pytan prosze pisac.... moze jeszcze dzis postaram sie wrzucic wide 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f16mysliwiec 1 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Panie to już od dawna wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Panie to już od dawna wiadomo To szkoda ze ja tego nigdzie nie znalazlem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor144 1 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Niestety było by to zbyt proste bo po takiej zamianie sterownik 361 pobiera na stałe dość duży prąd ( ok.25mA) i przy dłuższym postoju może paść akum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 daj fote gdzie znalezdz ten przekaznik 361. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Niestety było by to zbyt proste bo po takiej zamianie sterownik 361 pobiera na stałe dość duży prąd ( ok.25mA) i przy dłuższym postoju może paść akum. hmmm to moze i masz racje... co prawda jak narazie nie zauwazylem zeby byly jakies spadki z mocy aku kreci z rana normalnie hmm ale dzieki za podpowiedz... moze wezme i poszukam czy u mnie gdzies na centrali... jest plus w trakcie zamykania... i znika po jakims czasie oczywiscie sterownik co centralnego mam dokladany bo oryginalny byl bez pilota daj fote gdzie znalezdz ten przekaznik 361. pozdrawiam Tam gdzie i reszta przekaznikow tylko nad nogami kierowcy... musisz zdjac caly ten duzy plastik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 dzieki kolego, mam nadzieje ze przekaznik walniety bo mi sie lusterka nie skladaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 dzieki kolego, mam nadzieje ze przekaznik walniety bo mi sie lusterka nie skladaja. a masz wogole taka opcje w przelaczniku od lusterek?? tzn 4 pozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 jesli wczesniej mu dzialaly to napewno albo ktos tylko panel dal dla szpanu ;p albo niedokonczony mod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quatro7 1 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 i jak z tym poborem prądu? gdzie ewentualnie znaleźć ten stały minus po zamknięciu centralnego zamka? może ktoś już wymyślił jakiś inny patent na to? bo ja myślałem by wpiąć tam ewentualnie dodatkowy przekaźnik i podłączyć go do funkcji komfort z modułu centralnego zamka, tak by przez czas podawania masy z funkcji komfort dochodziła by ona do przekaźnika od lusterek oraz do dodanego przekaźnika, który podawał by plus na przekaźnik lusterek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 powiem Ci tak... od momentu montazu tego.. nie mam zadnych problemow... z aku.. takze nie wiem ile w tym prawdy.. jak sprawdzalem pobor pradu to wszystko bylo w normie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quatro7 1 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 dzięki, to zrobie tak jak u Ciebie, odkryłem jeszcze taki plus u siebie że centralka od pilota po zamknięciu auta podaje stały minus na jednym z wyjść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K4RW4S 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Mozesz podac na ktorym pinie i ktorej kostce jest ta masa po zamknieciu? Btw troche lipa ciagnac przewod od pompki az do schowka pod nogami kierowcy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 musisz jej kolego poszukac za ta plastwiowa obudowa obok nog kierowcy.. ja mialem o tyle latwiej ze dokladalem sobie sterownik centralnego aby miec auto zamykane z pilota takze wyciagnelem sygnal bezposrednio z centrali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odison 0 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 dzieki kolego, mam nadzieje ze przekaznik walniety bo mi sie lusterka nie skladaja. a masz wogole taka opcje w przelaczniku od lusterek?? tzn 4 pozycje? mozesz pokazac to na zdjeciu jak ten przelocznik wyglada chodzi ci o to AUDI A4 B5 PANEL STEROWANIA REGULACJI LUSTEREK (4199266725) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klejk 1 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 nie to chyba nie taki.. postaram sie nie zapomniec i zrobie zdjecie jak moj wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odison 0 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quatro7 1 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini 16 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Wybaczcie Panowie odświeżenie starego kotleta, jednak wczoraj podłączyłem elektryczne lustra, jednak trochę w tym rzeźby, więc będę poprawiał. Chciałem przy okazji podpiąć się pod zamykanie, i stąd pytanie. Gdzie szukać owej masy? Alarm, centralny, domykanie szyb, wszystko jest, tylko nie wiem gdzie i z czym się wpinać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien85 0 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Sorry za odkop ale mam pytanie, udało się komuś namierzyć mase z centralnego która się pojawia po zamknięciu i zanika po otwarciu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się