Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czyszczenie turbiny


michal21

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-przepływka kaput

-stat. kąt wtrysku do poprawy

-zmniejsz troche dawke paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie, po odłączeniu wtyczki od przepływomierza jak powinno zachowywac sie auto?

Teraz pokonałem trase 10km przy odlaczanej przepływce i powiem tak, że wydaje się na troszkę słabsze ale tylko troszke. czy powinna byc duza roznica? Jezeli tak to sproboje wg instrukcji znalezionej j ą zregenerowac a jak nie to po przeczytaniu forum zdecyduje sie na nowa orginalna z ASO.

I wg tego co tu napisal bartek, po wymianie przeplywki powinna wrocic moc do autka?

I jeszcze pytanie o:

-stat. kąt wtrysku do poprawy

-zmniejsz troche dawke paliwa

do jakiej wartosci poprawic powyzsze rzeczy?

Dzisiaj przyszedł mi zestaw 2 blach z allegro do zaslepienia EGR, wg logow i wg mnie ona chyba działa bo sie otweira i zamyka, czyli narazioe nie ma sensu zaslepiec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POwiem CI tak zaczne od przepływki.Jeśli odpeniesz przepływkę auto musi być słabsze.Bo ECU nie dostaje informacji ile dostaje sie powietrza tylko dobiera z pamieci wartości zastepcze.Silnik pracuje wtedy w tzw. trybie awaryjnym.Bedzie słabsze ale powinno równomiernie przyspieszac.

Co do stat. kąt wtrysku to gdzieś w dziale warsztat jes opisane w jaki sposób przestawia się ten kąt on dokładnie nazywa się kąt wyprzedzenia początku tłoczenia tu masz poprawna wartość jaką powinieneś sprawdzic na vagu.

http://img227.imageshack.us/img227/999/kuva2xn2.png

Teraz tak powinieneś wyciągnąć dolot wyczyścic go bo w środku za pewne jest zawalony smółą przynajmniej ja tak miałem.I wtedy zaślepić EGR aby ponownie Ci nie zabrudziło dolotu.Mysle ze wiesz jak działa EGR i po co on jest,dlatego radze Ci go wywalic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-stat. kąt wtrysku do poprawy - 49 do 51

-zmniejsz troche dawke paliwa - ok. 3-4mg/suw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawke paliwa zmieniłem, a stat kat wtrysku poległem... nie mogłem odkrecić dolnej śruby w otworze od koła.. musze kupic bardzo krotka przedłużkę bo gdzieś mi sie zapodziała..

a tak poza tym to stat kat wtrysku jest wbloku 000 i to jest 2 czy 3 kolumna? w moich logach wartosc 008 czy 036 ??

Wymieniłęm przepływke na druga ktora leżała sobie w garazu i auto dostało power'a ale zaraz złapało błąd i przechodziło w tryb awaryjny. Sproboje ja zregenerowac a jak sie nie powiedzie to nowa z ASO. Zaraz wstawie nowe logi, zobaczycie czy cos sie zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drugie okienk to co u Ciebie jest 36

Wprowadzasz w blad kolege... I nie poprawsz tego. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...