Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Fale na wykresie :)


mariuszsal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Dzisiaj podskoczyłem do nowej hamowni w Lublinie aby sprawdzić co wyrzuci po Gdańskich modyfikacjach. Program był robiony niejako przy okazji wywalania pompy oleju i wycinki DPFa. Na wykresie zastanawiają mnie te nierówności w przyrostach. Na poniedziałek jestem umówiony na diagnostykę ale do poniedziałku może ktoś coś będzie miał do powiedzenia.

https://picasaweb.google.com/lh/photo/21OYUjLc-OUZcA26KnXc9NMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co Ci powiedzieli fachowcy w lbl ?

1500, żegnam :D

falowanie jest odczówalne również "z fotela" czy tylko hamownia to pokazuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyyrazili zaniepokojenie - mam jechać na diagnostyke lada dzień - Szarpania lub utraty mocy nie wyczuwam wcale podczas jazdy. Przed pomiarem i w trakcie autko zaczynało poddymiać. Wczoraj wymieniłem filtr powietrza i już nie dymi (miał przejechane ok 15 tyś). Może to on był przyczyną tych dziwnych fal na wykresie.

Wysłane z mojego Transformer TF101G za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fale oznaczaja ,ze osprzet moze kulec lekko,np sprezarka, datego najlepiej zrobic komplet logow i mamy czarno na bialym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fale oznaczaja ,ze osprzet moze kulec lekko,np sprezarka, datego najlepiej zrobic komplet logow i mamy czarno na bialym
to tuner nie robil logow ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że temat jeszcze żyje. Ogólnie byłem jeszcze raz u chłopaków w fabryce mocy i stwierdzili mały kibel :) Podobno podczas wycinania DPFu w AZ Serwis w gdańsku i modyfikacji softu wgrali go tak, że nie zapisuje błędów w sterowniku silnika. Na hamowni kilka razy złapał ponoć notlaufa a żadnego info w sterownikach (coś w tym może i jest bo odkąd pamiętam w silniku nigdy nie było błędów). Turbinka także pomału zbiera się do regeneracji - ale na razie nie miałem czasu się tym zajmować.

Także czeka mnie regeneracja turbo, wgranie na czysto softu z BPW i hamowanie na nowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycieta tabela bledow...mozesz przeplywke odpiac i tez nic nie wyskoczy ;)

Dla AZ serwis softy pisze SoftCar raczej dynometem powinien Ci auto shamowac przed wydaniem?

Moze turbo zaczelo sie przycinac juz po modyfikacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do modyfikacji nie było żadnych problemów z autem. I w sumie nadal nie jest źle - w codziennym użytkowaniu.

Ale czy stało się to przez modyfikację czy nie - nie jestem tego w stanie określić. Autko ma 280 tyś i cały czas na fabrycznej turbo, więc ma już chyba prawo trochę siadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariusz > pytanie proste czy masz wykres serii i moda zrobionego przez AZ Serwis?

Jesli nie masz to wrozymy z fusow i moze rzeczywiscie trzeba byc "zaniepokojonym". Jesli masz i tam jest ladnie i rowno to po prostu turbo zaczelo sie zacinac po modzie i nie ma co sie stresowac tylko wyczyscic geometrie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktoś dostał od nich wykres? Miał być wysłany. Chyba nikt z tego co czytałem nie mógł się doprosic. Ja tam pojechałem na wywalkowanie a mod to niejako przy okazji. Nie zastanawiam się teraz nad tym tylko planuje to wyzerowac, zrobić turbo jak będzie trzeba i wgrać coś na nowo. Chyba w fabryce mocy bo mam ich pod nosem.

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...