Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Liczniki zwariowały!


DementorIRL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Kolegów!

Dzisiaj rano po przekręceniu kluczyka w stacyjce przywitał mnie napis dEF na zegarach :( Wskaźnik temperatury pokazuje cały czas 120*C, wskaźnik poziomu paliwa utknął na połowie skali, a obrotomierz pokazuje 2200rpm więcej niż jest w rzeczywistości. Czy ktoś z Was spotkał się kiedyś z takim problemem i wie jak to rozwiązać? Posiadam Vag-a i kabelek ale nie wiem czy dam radę to zrobić we własnym zakresie. Rozmawiałem z facetem w salonie audi i powiedział mi, że bez wymiany zegarów się nie obejdzie ale nie wiem czy mu wierzyć czy nie.

Z góry dziękuję Wam za wszelkie podpowiedzi w temacie i serdecznie pozdrawiamQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba bedziesz musiał nowy wsad wgrać...nic nie grzebałeś w liczniku??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W liczniku nic kompletnie nie robilem. Dam rade zrobic to sam czy potrzeba do tego jakiegos specjalnego sprzetu? Zapomnialem wczesniej dopisac, ze zadnych bledow w "instruments" nie ma. Wydaje mi sie, ze licznik kompletnie stracil pamiec bo jak wejde w 17/instruments -> bloki pomiarowe i wpisze kanal 002 to wyskakuje mi przebieg 10km, a jeszcze wczoraj bylo 250kkm.

Wysłane z mojego GT-S5570 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej trudno to znaleźć ja zbierałem wszystkie wsady prawie pół roku:facepalm: za niektóre jeszcze musiałem zabecelować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy mógłbyś mi podesłać wsad do mojego licznika? Dopiero jutro będę w stanie sprawdzić numery swojego licznika na VAG-u bo teraz ładuję aku.

Właśnie sprawdziłem numery licznika i w VAG-u wyświetla mi tylko coś takiego:

8**919 03* **

B5_KOMBIINSTRUMENT DXX

SOFT CODING 32767

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz UK-NSI to zapomnij, że zrobisz cokolwiek przez złącze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muzyczka1990 u Ciebie moga byc zimne luty albo jakis luz lub sniedz na wtyczkach od zegarow. Mialem tak kiedys w poprzednim aucie ale poczekaj jeszcze na odpowiedz kolegow bardziej ogarniajacych ten temat bo ja moge sie mylic.

Wysłane z mojego GT-S5570 za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, tylko "na stół"

Mam właśnie UK-NSI z walniętym wsadem...

Ktoś może pomóc co dalej????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...