Alternator ma dobre ładowanie ale nie ładuje aku
0

    9 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam problem z ładowaniem;

    Podlaczam miernik na alternator i ładuje 14,4 bez obciazenia lecz gdy przykładam miernik na AKU to 12,2 czasami 12,7, czasami lekko ponad 13...

    Podłączam do AKU + a do bloku silnika i innych czesci metalowych " - " to ładowanie 14,5 do obudowy altka tez 14,5v

    Podłączyłęm kabel do obudowy altka i na drugim koncu 14,5v ale juz jak podlaczylem drugi koniec do minusa AKU znowu 12,5..

    Macie jakies pomysły?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Masa Ci ucieka, przede wszystkim popraw tą od aku na podszybiu, potem pomiędzy silnikiem a karoserią, ale tej to nie wiem gdzie szukać ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A no tak, bo skoro dawalem + na altku a - minus na bloku to bylo git czyli z silnika nie przechodzi na karoserie a nastepnie nie idzie na AKU.

    Proste:) a zakrecilem sie w garazu, jutro posprawdzam. dzieki Wiktor

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Albo aku już śmieć i prąd pożera. Miałem tak w starej Astrze. Włożyłem na próbe swoj aku i było git. Zakładam stary i ładowanie na klemach 7,5V...

    Odpinam klemy, mierze i 14,3v..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ktos sie orientuje gdzie jest połączenie masy karoserii z silnikiem?

    Musisz odkręcić osłonę silnika pod samochodem i zobaczysz kabel (masę) od spodu....pod turbosprężarką ...Przynajmniej ja tak mama

    Pozdrawiam:hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jest w tym miejscu gdzie OLIVER pisał, dokręciłem śruby bo były luźne, po wczesniejszym wyczyszczeniu i juz wszystkio wporzadku.

    Ładowanie na altku 14,4 a na AKU 14,2

    0,2v mniej ale taka roznica chyba nic nie szkodzi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.