manix76 0 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Tak jak w temacie,może mi ktoś opisać jak mam się do tego zabrać.Czy może lepiej zlecić to mechanikowi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Demontujesz półosie z przegubami a następnie przy pomocy dwóch łyżek ciągniesz za kołnierz flaszy znajdujący się z boku skrzyni. Element ten jest zamontowany w mechanizmie różnicowym przy pomocy pierścienia rozprężnego podobnego jak w przegubie zewnętrznym. Po wyjęciu flanszy demontujesz stary uszczelniacz zabijasz nowy i składasz pozostałe elementy. Po wyjęciu flanszy będzie wyciekał olej i do jego uzupełnienia będziesz potrzebował 1 litr a najlepiej wymienić go w całości jak tego nie robiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Gugu33 2 Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 czy w tiptronicu tak samo to wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się