Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki z maglownicy??


szczyglo

Rekomendowane odpowiedzi

panowie wymienilem z prawej strony po ok 150 tys km drazek i (peknieta gume ) koncowke i wylal sie zielony plyn wspomagania z oslony drazka tam sie nagromadzilo ok 300ml ktore dolewalem srednio 50 ml na 2-3 miesiace bo duzo jezdze. Co robic wymienic prawa strone rowniez i sprawdzic i wstrzymac sie ze zbieznoscia czy maglownica siada? uszczelka czy regeneracja z wymiana co sadzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie mam podobny problem otóż mam

- luz na kierownicy około 0.5cm moze troszke wiecej na zgaszonym silniku jak i na zapalonym luz taki sam moze nawet na zapalonym troszke wiekszy albo mi sie zdaje

- podczas jazdy audica mi myszkuje po drodze

- gdy ruszam kierownicą dosyc głosny stukot dochodzi z okolic maglownicy

- płynu mi nie ubywa

- auto posiadam 2 lata zrobiłem 40 tys km i na razie zadnych koncówek ani drążków nie zmieniałem

i tu pytanie czy jeżeli słyszę ten stukot ruszając kierownicą z okolic maglownicy moze to być zużyty drążek jak kolega wczesniej zamiescił na zdjęciu????? czy raczej maglownica???? wiem że trzeba wszystko posprawdzac i jutro sie za to biore tyle ze myslałem ze to maglownica ale po przeczytaniu tego tematu łudzę sie że to moze drążek :)

---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 13:22 ----------

aha panowie jak cofam i kierownicą skręcam to coś piszczy tak jak by jakies gumy sie ocierały o siebie nie mam pojęcia ale to piszczenie wystepuje tylko przy cofaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jedno pewne jak za długo olewa sie stuki z drążków kierowniczych to magiel dostaje po pupie.

Po wymianie od razu jazda na zbieżność polecam także wymienić jednocześnie końcówki dla spokoju.

Maniek może to pompa od wspomagania wyje???

Sprawdź stan płynu ewentualnie wymień i wtedy daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa była wymieniana rok temu i płyn tez i to raczej nie od pompy. Jest luz na kierownicy jak wczesniej pisałem i przez ten luz auto płływa bo czuc podczas jazdy ten luz na kierownicy nie trzymam kierownicy na prostej drodze prosto tylko delikatnie ruchami prawo lewo co jakis czas, szczególnie na zakretach jest tragedia jutro auto biore na kanał i sprawdzam jak nic nie wyczaje to na diagnostyke bo to powoli zaczyna byc niebezpieczne. dam znac jutro co i jak mam nadzieje ze to drązki kierownicze padły choć znając zycie ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co ci foto story jak tam zadnej filozofi nie ma . normalny klucz płaski (nie pamietam jaki rozmiar) i jedziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem też ten sam problem, a raczej dalej mam, pacjent to też Afn 96r.

Myślałem że mam wysypane zawieszenie, po dokładnym sprawdzeniu na podnośniku wyszło, że maglownica.

Dociągnąłem śrubę o której już wcześniej była mowa, jest 2 razy lepiej(z tym dociąganiem to najlepiej sprawdzać czy kierownica lekko pracuje(na podnośniku) bo tą śrubą zwiększamy jej opór :D)

Tłucze się nadal np na Polskim przejeździe kolejowym :D Ale jak już pisałem na drobnych dołkach już tego nie robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, na postoju wylaczony silni, przy szarpaniu, ruszaniu szybkim kierownica slychac stukanie, na kanale wyszlo ze to gdzies z maglownicy, w tej czesci w gumie prawdopodobnie.

Magiel do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...