Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podcisnienie, szukanie przczyn notlauf'a


michal21

Rekomendowane odpowiedzi

Na zdjęciu ea421fc2dbfcf24dm.jpg jest zaznaczone czerwone kółko tam jest napisane, ze nic nie jest tam podlaczone a w drugim zaznaczonym wezyku jest jakas prowizoryczna koncowka.

Tak było od poczatku kiedy kupilem te auto, zastanwiam sie jaki ma cel zaslepienie tego wężyka?

Dodam że jak podlacze ten wezyk w wolny krociec na zaworku to auto doslownie nie jedzie, 30km/h to max i łatwo samochód gaśnie.

Jak jest zalozona zaslepka to auto jedzie ladnie ale na wysokich obrotach łapie tryb awaryjny, wylaczenie silnika i ponowne wlaczanie rozwiazuje problem, aż do kolejnego zlapania trybu awaryjnego.

Tutaj jest schemat podcisnienia mojego silnika z ETKI:

http://speedy.sh/jEDCH/schemat-podcisnienia.tif

Przepływka wymieniona, turbo wyczyszczone, logi:

Dynamiczne:

Log (0 - 000,000)

Log (1 - 011,011)

Log (2 - 001,004)

Log (3 - 003,008,010,003,008,010)

Statyczne:

Log (0 - 014,018,023)

Log (1 - 000,003,000,001,003)

Log (2 - 004,007,013)

Statyczne Basic Mode:

Log (0 - 003)

Log (1 - 000)

Log (2 - 004)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w koleczku to zawor n18 sterujacy praca egr wezyk jest odlaczony bo zapewne zawor ten jest niesprawny i otwiera egr-a na maxa powodujac duzy doplyw spalin do powtornego przepalenia co zapewne troche dlawi silnik przez to nie jedzie i latwo gasnie pewnie przy ruszaniu,jak sprawdzic n18 poszukaj na forum ewentualnie szukaj jak sprawdzic n75 jest taki sam,poki co mozesz tak jezdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...