bubbba 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 WItam Na wolnych obrotach na ciepłym silniku dość mocno trzęsie. Auto ma realnie przejechane 177 tyś z czego 137 tyś tylko na niemieckim paliwie. Wtyczki na pompowtryskach były dociskane Dynamiczne: Log (0 - 010) Log (1 - 008) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 011) Log (5 - 000) Log (6 - 001) Statyczne: Log (0 - 001) Log (1 - 013) Log (2 - 023) Log (3 - 004) Log (4 - 018) Log (5 - 003) Log (6 - 000) Log (7 - 007) Basic Settings: Log (0 - 011) Log (1 - 003) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Masz bardzo wysokie korekcje na pompowtryskach 2 i 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubbba 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Masz bardzo wysokie korekcje na pompowtryskach 2 i 3. Mechanik stwierdził, że pompowtryski 2 i 3 do wymiany. Chciałem jednak się upewnić na forum. Jakoś nie chce mi się wierzyć aby ten typ silnika po tak niewielkim przebiegu miał już pompki do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubbba 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Czy jeszcze coś można powiedzieć o kondycji silnika na podstawie tych logów ? Czy faktycznie te dwa pompowtryski już nadają się tylko do wymiany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 podmień pompki miejscami z dobrymi i zobacz czy korekcje się zmienią. Nie masz problemów z odpalanim po długim postoju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubbba 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 podmień pompki miejscami z dobrymi i zobacz czy korekcje się zmienią. Nie masz problemów z odpalanim po długim postoju? Żadnych problemów z odpalaniem nie mam (auto czasem stoi pięć dni bez odpalania i pali na dotyk). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubbba 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Panowie na których logach są BIPY i w jakich wartościach powinny się mieścić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 BIPy masz w 023 rupie, podobno powinny się mieścić w przedziale +-30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitektWROC 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Hej, Moim zdaniem trzeba wyregulować synchronizację rozrządu, i wtedy jeszcze raz zmierzyć korekcje na wtryskach. Uważam ze będzie lepiej a i auto się uspokoi na wolnych obrotach, może nie w 100% ale będzie lepiej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubbba 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Hej, Moim zdaniem trzeba wyregulować synchronizację rozrządu, i wtedy jeszcze raz zmierzyć korekcje na wtryskach. Uważam ze będzie lepiej a i auto się uspokoi na wolnych obrotach, może nie w 100% ale będzie lepiej. Pozdrawiam A w którym logu odczytuje się synchronizację i w jakich wartościach powinna się mieścić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 kąt synchronizacji powinień być 0 lagi statyczne grupa 4 ostatnie pole i tak pompowtryski korekcje lipne dlatego rzuca silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubbba 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 kąt synchronizacji powinień być 0 lagi statyczne grupa 4 ostatnie pole i tak pompowtryski korekcje lipne dlatego rzuca silnikiem Czyli nawet jeżeli synchronizację ustawię na 0 to nic to nie da (ponieważ mieści się w przedziale -3 do +3) bo pompki stanowią główny problem ? Czy może ustawienie na 0 coś tam lekko pomoże ? (czytałem, że w AWX trudno ustawić idealne 0) Dodam, że nie ma żadnego problemu z odpalaniem nawet po kilkudniowym postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaqb 2 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 kąt synchronizacji powinień być 0 lagi statyczne grupa 4 ostatnie pole i tak pompowtryski korekcje lipne dlatego rzuca silnikiem Czyli nawet jeżeli synchronizację ustawię na 0 to nic to nie da (ponieważ mieści się w przedziale -3 do +3) bo pompki stanowią główny problem ? Czy może ustawienie na 0 coś tam lekko pomoże ? (czytałem, że w AWX trudno ustawić idealne 0) Dodam, że nie ma żadnego problemu z odpalaniem nawet po kilkudniowym postoju. Ustaw na 0 to napewno pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitektWROC 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Witam I robił coś kolega z ustawieniami rozrządu ?? Są jakieś efekty ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superdziki 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 kąt synchronizacji powinień być 0 lagi statyczne grupa 4 ostatnie pole i tak pompowtryski korekcje lipne dlatego rzuca silnikiem Czyli nawet jeżeli synchronizację ustawię na 0 to nic to nie da (ponieważ mieści się w przedziale -3 do +3) bo pompki stanowią główny problem ? Czy może ustawienie na 0 coś tam lekko pomoże ? (czytałem, że w AWX trudno ustawić idealne 0) Dodam, że nie ma żadnego problemu z odpalaniem nawet po kilkudniowym postoju. Ustaw na 0 to napewno pomoze U mnie pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się