Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Pali na trzy cylindry


Gość Robert

Rekomendowane odpowiedzi

a jak sprawdzic? bylem na diagnostyce i na kompie nic nie wykazalo. nawet tego, ze pali na 3 cyl. Dlatego wszystko zwalili na bajure.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odłacz jeden i zapal silnik zobacz co sie dzieje potem zgaś

i z każdym po kolei tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak odłaczyc wtryskiwacz? bo sprawdzalem tak samo cewki. na 1,3 i 4 cylindrze bylo gorzej. Czyli wyszlo na to, ze dwujka zrypana. Z poczatku myslalem, ze to wlasnie cewka zdechla, ale wymienilem ja z 1-dynka i dalej tak samo na drugim cylu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy wtrysk ma wtyczkę więc w czym problem

cisnienie na garach sprawdzałes ????

pytam bo nie czytałem wcześniejszych odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, ze jestem swiezakiem jesli chodzi o audi i boje sie czegokolwiek tknac, bo pelno tu elektroniki. Nawet nie wie jak sprawdza sie to cisnienie na cylindrach :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, ze jestem swiezakiem jesli chodzi o audi i boje sie czegokolwiek tknac, bo pelno tu elektroniki. Nawet nie wie jak sprawdza sie to cisnienie na cylindrach :confused4:

co do wtryskiwaczy to nie ma sie czego bać

obejjrzyj dokładnie wtyczke i odepnij

co do cisnienia potrzebny jest manometr i przewód z gwintem jak do świec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli naprawdę się boisz i nie chcesz czegoś popsuć to podjedź do mechanika :> Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki :) Jutro sprobuje. Bedzie niedziela, wiec bedzie czas. Jak nie podolam, to w poniedzialek do mechanolca :evil: Dzieki za czas i rady. Do jutra, bo napewno sie odezwe :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to wina iskry, że nie pali na 2 cylindrze to jak najszybciej wymień olej silnikowy. I nie jeździj więcej na 3 garkach bo silnik zajedziesz, do tego zmień diagnosty który nie potrafi sprawdzić że pali tylko na 3 cylindry i każe ci robić 100km na 3 garnkach, diagnosta porażka :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki :) Jutro sprobuje. Bedzie niedziela, wiec bedzie czas. Jak nie podolam, to w poniedzialek do mechanolca :evil: Dzieki za czas i rady. Do jutra, bo napewno sie odezwe :>

Kolego, napisz na PW skad jestes to moze uda mi sie do Ciebie podskoczyc i sprawdzimy co jest nie halo ( przywioze czesci zamienne pod maska :polew: )

A tych mechanikow to pod mur!!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Nie trzeba. Diagnoste zmienilem na BOSHA. Drozej ale wiedza o co biega. A jestem z Nowej Rudz kolo Klodyka :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobna sytuacje, z tym ze nie gadał pierwszy gar. Sprawdzianie cewek, modułu zapłonowego, czujników i nic, winnym okazał sie ECU. Jak masz możliwość to podmień na inny (o takich samych numerach!).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

ja mam troszkę inny problem ale związany tez z tym silnikiem

u mnie silnik chodzi bardzo dziwnie na luzie czasami obroty falują do 500 i z powrotem podnoszą się na 900 i jak czasami stanę na światłach to nie mogę ruszyć bo obroty spadną do 500 i dopiero powoli się podnoszą czasami w trakcie jazdy dzieje się tak jak by silnik chwilowo zaczoł chodzić na 3 trzech cylindrach bo jest taki dziwny spadek mocy i nagle szarpniecie i z powrotem moc wraca

dzisiaj wymieniłem świece i bez zmian i nawet przy spadku mocy zaczeło strzelać mi z wydechu i po chwili znow wszystko dobrze

czemu tak się dzieje? czy to są objawy zuzytych przewodów zaplonowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyściłeś przepustnicę? Jeśli nie to zrób to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falujące oborty, strzały z wydechu to nie spalone paliwo, silnik jest przelany dlatego go zmuli. Sonda lambda do wymiany najprawdopodobniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyściłeś przepustnicę? Jeśli nie to zrób to.

przepustnica była czyszczona i zero poprawy!

jednak przepływomierz będzie do wymiany bo po odłączeniu wtyczki jest poprawa i już nie szarpie a obroty falują bardzo żadko tylko czasami muszę bardziej przy gazować żeby ruszyć!

czy to możliwe ze filtr stożkowy wykończył mi przepływomierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. A dokładniej - sprawcą jest olejek, którym nasącza się filtr. Niestety, sprzedawcy z oczywistych względów nie informują o tym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...