miro1983 1 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 a jak sprawdzic? bylem na diagnostyce i na kompie nic nie wykazalo. nawet tego, ze pali na 3 cyl. Dlatego wszystko zwalili na bajure. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 odłacz jeden i zapal silnik zobacz co sie dzieje potem zgaś i z każdym po kolei tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro1983 1 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 a jak odłaczyc wtryskiwacz? bo sprawdzalem tak samo cewki. na 1,3 i 4 cylindrze bylo gorzej. Czyli wyszlo na to, ze dwujka zrypana. Z poczatku myslalem, ze to wlasnie cewka zdechla, ale wymienilem ja z 1-dynka i dalej tak samo na drugim cylu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 każdy wtrysk ma wtyczkę więc w czym problem cisnienie na garach sprawdzałes ???? pytam bo nie czytałem wcześniejszych odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro1983 1 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Problem w tym, ze jestem swiezakiem jesli chodzi o audi i boje sie czegokolwiek tknac, bo pelno tu elektroniki. Nawet nie wie jak sprawdza sie to cisnienie na cylindrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Problem w tym, ze jestem swiezakiem jesli chodzi o audi i boje sie czegokolwiek tknac, bo pelno tu elektroniki. Nawet nie wie jak sprawdza sie to cisnienie na cylindrach co do wtryskiwaczy to nie ma sie czego bać obejjrzyj dokładnie wtyczke i odepnij co do cisnienia potrzebny jest manometr i przewód z gwintem jak do świec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqarek 0 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 A jeśli naprawdę się boisz i nie chcesz czegoś popsuć to podjedź do mechanika :> Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro1983 1 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Oki Jutro sprobuje. Bedzie niedziela, wiec bedzie czas. Jak nie podolam, to w poniedzialek do mechanolca Dzieki za czas i rady. Do jutra, bo napewno sie odezwe :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Jeśli to wina iskry, że nie pali na 2 cylindrze to jak najszybciej wymień olej silnikowy. I nie jeździj więcej na 3 garkach bo silnik zajedziesz, do tego zmień diagnosty który nie potrafi sprawdzić że pali tylko na 3 cylindry i każe ci robić 100km na 3 garnkach, diagnosta porażka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax 1 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Oki Jutro sprobuje. Bedzie niedziela, wiec bedzie czas. Jak nie podolam, to w poniedzialek do mechanolca Dzieki za czas i rady. Do jutra, bo napewno sie odezwe :> Kolego, napisz na PW skad jestes to moze uda mi sie do Ciebie podskoczyc i sprawdzimy co jest nie halo ( przywioze czesci zamienne pod maska ) A tych mechanikow to pod mur!! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro1983 1 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Siema. Nie trzeba. Diagnoste zmienilem na BOSHA. Drozej ale wiedza o co biega. A jestem z Nowej Rudz kolo Klodyka :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łepski 0 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Miałem podobna sytuacje, z tym ze nie gadał pierwszy gar. Sprawdzianie cewek, modułu zapłonowego, czujników i nic, winnym okazał sie ECU. Jak masz możliwość to podmień na inny (o takich samych numerach!). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkopek 0 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 nie zdrowo jezdzic z niepalacym cylindrem,bo paliwo zmywa ze scianek tuleji olej ktory powinien zmiejszac tarcie miedzy tlokiem a tuleja....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi198 0 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 witam ja mam troszkę inny problem ale związany tez z tym silnikiem u mnie silnik chodzi bardzo dziwnie na luzie czasami obroty falują do 500 i z powrotem podnoszą się na 900 i jak czasami stanę na światłach to nie mogę ruszyć bo obroty spadną do 500 i dopiero powoli się podnoszą czasami w trakcie jazdy dzieje się tak jak by silnik chwilowo zaczoł chodzić na 3 trzech cylindrach bo jest taki dziwny spadek mocy i nagle szarpniecie i z powrotem moc wraca dzisiaj wymieniłem świece i bez zmian i nawet przy spadku mocy zaczeło strzelać mi z wydechu i po chwili znow wszystko dobrze czemu tak się dzieje? czy to są objawy zuzytych przewodów zaplonowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Czyściłeś przepustnicę? Jeśli nie to zrób to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Falujące oborty, strzały z wydechu to nie spalone paliwo, silnik jest przelany dlatego go zmuli. Sonda lambda do wymiany najprawdopodobniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi198 0 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Czyściłeś przepustnicę? Jeśli nie to zrób to. przepustnica była czyszczona i zero poprawy! jednak przepływomierz będzie do wymiany bo po odłączeniu wtyczki jest poprawa i już nie szarpie a obroty falują bardzo żadko tylko czasami muszę bardziej przy gazować żeby ruszyć! czy to możliwe ze filtr stożkowy wykończył mi przepływomierz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Tak. A dokładniej - sprawcą jest olejek, którym nasącza się filtr. Niestety, sprzedawcy z oczywistych względów nie informują o tym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Od przepływki obroty nie falują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi198 0 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Od przepływki obroty nie falują. a to czemu po odpięciu wtyczki falowanie ustało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się