norbert26 0 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Witam klubowiczów! Po wymianie paska rozrządu i paska napędu pompy przy silniku 2.5 TDI (AKN) samochód po około dwóch minutach pracy nie chce się wkręcać więcej niż do około 2 000 obr/min. Przed wymianą takiego problemu nie było. Czy może to być sprawa źle wyregulowanej pompy czy czegoś innego ? Chcę wspomnieć że zaraz po uruchomieniu silnik pracuje bez zastrzeżeń, przez około dwie minuty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Wymieniales wylacznie te 2 paski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbert26 0 Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Tak wymieniłem tylko te 2 paski bo reszta była bez zastrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Ja mysle, ze powinienes zaczac od zmiany mechanika oraz zastanowienia sie nad wymiana chociaz podstawowych elementow rozrzadu (to tak ironicznie - ale na powaznie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM77 8 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Popieram zamiana mechanika i jedna podstawowa zasada nie oszczędzaj na częściach do rozrządu, bo to tylko pozorna oszczędność :gwizdanie:.Na pierwszy rzut oka elementy mogą wydawać się ok, a za parę tys. mogą być problemy i to poważne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq 1 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Szkoda, że nie poszukałes na Forum bo było kilka dobrych tematów o wymianie rozrzadu w tym silniku http://www.a4-klub.pl/smf/b5_25_wymiana_rozrzadu_czy_dobrze_mysleczy_to_wszystko-t1383.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbert26 0 Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 dziękuję za odpowiedźi na moje pytania jeśli chodzi o mechanika to z pewnością go zmienię i pozostałe elementy rozrządu, ale wciąż nie mam odpowiedzi na pytanie czy może to być źle wyregulowana pompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Nikt nie postawi Ci zadnej konkretnej diagnozy zdalnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 dziękuję za odpowiedźi na moje pytania jeśli chodzi o mechanika to z pewnością go zmienię i pozostałe elementy rozrządu, ale wciąż nie mam odpowiedzi na pytanie czy może to być źle wyregulowana pompa? moze byc wszystko .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 kolego, moze byc naprawede wiele rzeczy poczawszy od kata wtrysku, potem przestawiony rozrzad na jednej z glowic wystarczy o jeden zabek a potem to juz sa jaja, niewiem dlaczego ktos ci polecil wymiane tylko paskow skoro tak wiele sie mowi o tym zeby wymieniac wszystko z termostatem i pompa wody wlacznie, bo potem jak cos sie posypie to trzeba ta sama robote robic od nowa i dochodza nowe koszta, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się