xlukk 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Witam Jako, że w sobotę po przyjeździe miałem całe rozgrzane tylne prawe koło + smrodek, pojechałem dziś do zakładu mechanicznego i gość orzekł, że to linka hamulca trzymała mi go. Na ten moment wypiał całkowicie ręczny z OBU kół, żebym mógł sie przemieszczać. I tu pierwsze pytanie, czy madrym jest aby zrobić tak ok 300 km w okolicach piatku do Sopotu i spowrotem?? Bo moja kobieta mnie męczy No wiadomo nie powinno sie tak jeździć, ale jesli to wypiecie pomoglo (a na 99% pomogło bo wracając od mechanika koło było już w normalnej temp.) to czy zagraża to w jakikolwiek sposób bezpieczeństwu hamowania normalnie, nogą? Bo na wymiane przez te swięta jadę w nastepny poniedziałek. A druga w sumie wazniejsza kwesia - czy linki to bardzo skomplikowany mechanizm czyt. czy musze pchać sie w markowe linki (choć markowa dostępna to tylko ATE :/ ) czy moge kupić firmy Adriauto (włoska firma). Bo róznica w cenie kolosalna (ATE moge miec za 270, a Adriauto za 130 :/ - za 2 sztuki). Na rzeczach typu klocki, rozrządy itd. to nie oszczędzam, zawsze firmowe Bosha, LUK itd biorę, ale zastanawiam sie czy to sens dla "głupiej" linki dawać tyle kasy, która jak wiemy z nieba nie spada Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 ja ostatnio nabyłem komplet linek ate za 170zł (u TOM77), czytałem tutaj że linki tańsze pękają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 to nie jest wina linki tylko zapiekajacego sie mechanizmu od recznego w zacisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xlukk 0 Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 to nie jest wina linki tylko zapiekajacego sie mechanizmu od recznego w zacisku Czyli zacisk do wymiany? Czy da sie go jakos naprawić/wyczyścić/nasmarować? Ale dlaczego wypięcie linki spowodowało, że zacisk nie trzyma już koła i sie nie grzeje? Sorry jestem noobem troche jesli chodzi o te sprawy. Teraz mi dales do myslenia, kurcze naprawde, nie wiem czy jest na tym swiecie porzadny mechanik? Najlepiej chyba samemu byc mechanikiem i miec do samego siebie zaufanie. Nie wiem co teraz robic :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 mechanik odpiął linkę i cofnął dzwignię, dlatego nic nie trze zdejmij zacisk (potrzebujesz klucz 13 i 15) 2 - 3 razy poruszaj dzwignią od ręcznego, jezeli chodzi płynnie i wraca na swoje miejsce to jest ok tłoczek wkrec kluczem do szlifierki jezeli dzwignia chodzi ciężko trzeba rozebrac zacisk, ale z tym sobie sam nie poradzisz trzpień od ręcznego jest skorodowany i blokuje sie na tulejce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian2321 0 Opublikowano 26 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2021 Witam ja z takim pytaniem jakiej firmy były linki ręcznego na pierwszy montaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 26 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2021 2 godziny temu, marian2321 napisał: Witam ja z takim pytaniem jakiej firmy były linki ręcznego na pierwszy montaż. ate 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian2321 0 Opublikowano 26 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2021 3 godziny temu, Dev napisał: ate Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się