Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyłącza się turbina


adasio13

Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam tez taki problem ze powyzej 3000 wlancza sie tryb awaryjny turbiny.

zapala sie tez katrolka silnika na pulpicie. po podlaczeniu vaga i odczytaniu bledow jest taki komunikat

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 JD HW: 03G 906 016 JD

Component and/or Version: R4 2,0L EDC 000SG 9643

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 06335 000 00000

VCID: 6ED8CCE646CD136C

1 Fault Found

000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 3

Mileage: 193577 km

Time Indication: 0

Freeze Frame

RPM: 3465 /min

Speed: 80.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 13.60 V

Bin. Bits: 00000000

Absolute Pres.: 2284.8 mbar

Absolute Pres.: 2590.8 mbar

czy ktos moze pomoc rozwiazac ten irytujacy problem

dzieki

---------- Post dopisany 09-06-2012 at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany 04-06-2012 at 22:42 ----------

czy nikt nie pomoze???? plz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam problem taki jak poprzednicy. Mianowicie rozłącza mi turbine gdy jade 130/140 km/h (najczesciej podczas wyprzedzania) gdy silnik wylacze i odpale turbina chodzi bez zarzutów, czasami jej nie rozłącza i pracuje na wysokich obrotach. Przebieg 412 000 km. Zastanawiam sie na regeneracja turbo sprężarki, a nie chcę wyrzucac pieniedzy w bloto. Co polecacie zrobic, może ktoś odpłatnie oczywiście pomoże? Słupsk - Człuchów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam problem taki jak poprzednicy. Mianowicie rozłącza mi turbine gdy jade 130/140 km/h (najczesciej podczas wyprzedzania) gdy silnik wylacze i odpale turbina chodzi bez zarzutów, czasami jej nie rozłącza i pracuje na wysokich obrotach. Przebieg 412 000 km. Zastanawiam sie na regeneracja turbo sprężarki, a nie chcę wyrzucac pieniedzy w bloto. Co polecacie zrobic, może ktoś odpłatnie oczywiście pomoże? Słupsk - Człuchów

Zacznij moze od zrobienia logow... :vaglogi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam problem taki jak poprzednicy. Mianowicie rozłącza mi turbine gdy jade 130/140 km/h (najczesciej podczas wyprzedzania) gdy silnik wylacze i odpale turbina chodzi bez zarzutów, czasami jej nie rozłącza i pracuje na wysokich obrotach. Przebieg 412 000 km. Zastanawiam sie na regeneracja turbo sprężarki, a nie chcę wyrzucac pieniedzy w bloto. Co polecacie zrobic, może ktoś odpłatnie oczywiście pomoże? Słupsk - Człuchów

Jak chcesz zrobić raz a dobrze to regeneruj turbo i unikaj PSJ-ota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedz. Teraz tak, nasuwa się kolejne pytanie odnośnie regeneracji turbiny - gdzie to zrobić? Czy wysyłać gdzieś do warszawy tudzież wrocławia do "profesjonalnego" zakładu czy poszukać gdz:good:ieś na mieście - Słupsk i tam się tym zająć? Może polecacie jakis zakład? Co z resztą, to jest jakieś przewody filtry ect? Jestem w tym zupelnie nowicjuszem i myślę że takie forum jest dla mnie zbawieniem. Dziękuje z góry. Pozdrawiam zaangażowanych w post! Piotrek:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj po necie tam gdzie sa opinie na temat regeneratorow i jak nie znajdziesz u siebie w miescie to wyslij gdzies gdzie oceny sa najwyzsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedz. Teraz tak, nasuwa się kolejne pytanie odnośnie regeneracji turbiny - gdzie to zrobić? Czy wysyłać gdzieś do warszawy tudzież wrocławia do "profesjonalnego" zakładu czy poszukać gdz:good:ieś na mieście - Słupsk i tam się tym zająć? Może polecacie jakis zakład? Co z resztą, to jest jakieś przewody filtry ect? Jestem w tym zupelnie nowicjuszem i myślę że takie forum jest dla mnie zbawieniem. Dziękuje z góry. Pozdrawiam zaangażowanych w post! Piotrek:good:

Kolego mahazel1989... troche jestes uparty. Piszesz ze nie chcesz wyrzucac pieniedzy w bloto...

A chcesz sie zdecydowac sie na wymiana turbo (okolo 1000 zl) nie majac pojecia czy to napewno turbo jest powodem Twoich problemow.

Pisalam Ci zebys zrobil logi i sprawdzil czy to napewno turbo jest przyczyna Twoich klopotow. Calkiem mozliwe ze tak. Ale to trzeba sprawdzic. No chyba ze sie tak dobrze na tym znasz, ze na oko wiesz ze to turbo na 100%.

Gdybys jednak chcial wymieniac... to w PL jest dosc duzo firm ktore sie tym zajmuja... wpiszujesz w google odpowiednie haslo i masz.

Tu masz przyklad. Firma ktora jako jedna z nielicznych ma przedstawicielstwo Garretta na Polskę.

http://motoarena.pl/index.php?go=lokalizacja

Nastepna opcja to jest Twoj kontakt z naszym kolega z forum.... devastation ....

Najszybciej znajdziesz go w dziale "Jaki olej do TDI"

Napisz do niego na PW i popros o pomoc.

Tomek jest z Twoich stron... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dana ma racje ale ja bym zacza od logow dynamicznych jak nie wiesz jak to wszystko masz w dziale diagnostyka vag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie! Na 10:00 jestem umowiony na hamownie, wrzuce wszystko na forum po powrocie. Licze na pomoc:) pozdrawiam zainteresowanych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie! Na 10:00 jestem umowiony na hamownie, wrzuce wszystko na forum po powrocie. Licze na pomoc:) pozdrawiam zainteresowanych...

Alez jestes uparty...:whistling:

Ale oczywiscie wrzuc te hamownie na forum, bedzie ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po Hamowni... Do wypowiedzi zalączam link w ktorym znajdują sie 2 wykresy. Pierwszy zrobiony na samym początku (rozłączyło turbo) i tak za kazdym razem! Kolejny ktory gosc zrobil "po wypaleniu" czyli ustawial na swojej pieknej maszynie predkosc max 70 - 80 km/h i przepalal go. Po tym zabiegu turbo nie rozłączyło (proba kilka krotna) Mowił że auto i tak nie zachowuje sie normalnie - na kazdym wykresie inna moc (konikow), ale nie jest pewny w swoich wypowiedziach co jest nie tak! Wiec ja zwracam sie do SPECJALISTOW :wink: pomozcie ....

Link: https://www.transferbigfiles.com/6e3f9574-193f-40b4-a766-6fff6e1ab0b3?rid=S5zF8r3aBpTwL1zmXRTYxg2

---------- Post dopisany at 12:26 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ----------

Nie jestem mechanikiem ani nic z tym wspolnego nie mam! Jeżeli kogos urazilem :kwasny: to przepraszam za słownictwo! Potrzebuje pomocy a nie nauki fachowego słownictwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po Hamowni... Do wypowiedzi zalączam link w ktorym znajdują sie 2 wykresy. Pierwszy zrobiony na samym początku (rozłączyło turbo) i tak za kazdym razem! Kolejny ktory gosc zrobil "po wypaleniu" czyli ustawial na swojej pieknej maszynie predkosc max 70 - 80 km/h i przepalal go. Po tym zabiegu turbo nie rozłączyło (proba kilka krotna) Mowił że auto i tak nie zachowuje sie normalnie - na kazdym wykresie inna moc (konikow), ale nie jest pewny w swoich wypowiedziach co jest nie tak! Wiec ja zwracam sie do SPECJALISTOW :wink: pomozcie ....

Link: https://www.transferbigfiles.com/6e3f9574-193f-40b4-a766-6fff6e1ab0b3?rid=S5zF8r3aBpTwL1zmXRTYxg2

---------- Post dopisany at 12:26 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ----------

Nie jestem mechanikiem ani nic z tym wspolnego nie mam! Jeżeli kogos urazilem :kwasny: to przepraszam za słownictwo! Potrzebuje pomocy a nie nauki fachowego słownictwa...

Wiesz co, po pierwszwe to nie masz za co przepraszac, bo nikt sie tu na Ciebie nie gniewa...

A to, ze napisalam ze jestes uparty to dlatego, ze miales zrobic logi VAG-iem, a nie jezdzic na hamownie.

Wynik jest taki, ze obrazki z hamowni sa fajne, ale Ty dalej nie wiesz, co sie dzieje w silniku.

A diagnosta na hamowni powiedzial Ci, ze dalej nie jest pewny co sie dzieje... :whistling:

Nastepna sprawa dla mnie do wyjasnienia (nie jestem ani mechanikiem ani diagnosta)... wiec dlatego pytam. Na wykresie widac, ze auto ma prawie 140 KM... na silniku, dobrze to odczytuje czy sie myle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze odczytujesz, autko bylo chipowane ponoc, wiec pojechalem to sprawdzic... hmmm. Pytalem o te logi dynamiczne ale on mi odpowiedzial ze nie oplaca sie robic... mowi ze nic wiecej sie nie dowiem jak na wykresie. Twierdzil ze ma za duze cisnienie w turbinie i jakis system ja rozlacza o ile pamietam bylo tam 2,5 i rozslo az system bezpieczenstwa rozlaczal. Mowił ze jest to wina -> oprogramowania (chip) lub zawor n75 lub turbine wyczyscic tudziez regeneracja...

sam juz niewiem.... kuzwa ... ze nie jestem mechanikiem.... co dalej

---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:33 ----------

i jeszcze pytanko ile takie logi VAG-iem moga mnie kosztowac ... zbankrutuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy Ty czytasz uwaznie to co ja do Ciebie pisze...?

Jesli chcesz sam zrobic logi... to potrzebujesz kabelek zwany interfjsem, program i kompa.

W zaleznosci od tego co masz cena bedzie rozna.

A pare dni wczesniej napisalam tak....

Cyt.

Nastepna opcja to jest Twoj kontakt z naszym kolega z forum.... devastation ....

Najszybciej znajdziesz go w dziale "Jaki olej do TDI"

Napisz do niego na PW i popros o pomoc.

Tomek jest z Twoich stron...

PS. cyt.

Pytalem o te logi dynamiczne ale on (diagnosta z hamowni) mi odpowiedzial ze nie oplaca sie robic...

Mowi ze nic wiecej sie nie dowiem jak na wykresie.

A po hamowni ani Ty ani On rowniez wiecej nic nie wiecie.

Jesli sie myle to prosze kolegow znajacych sie na rzeczy o poprawienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytalem o te logi dynamiczne ale on mi odpowiedzial ze nie oplaca sie robic... mowi ze nic wiecej sie nie dowiem jak na wykresie.

Ciekawy wątek, subskrybuję. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie czytajcie takie wątki od pierwszej strony bo normalnie łapy opadają

a Ty kolego mahazel1989 posłuchaj !!!!!!!!!!!!!!! jak Ci ktoś doradza albo jedź na hamownię raz jeszcze może pomoże :doh:

sorki za ot ale nie da się inaczej

---------- Post dopisany at 10:21 ---------- Poprzedni post napisany at 10:20 ----------

a i jeszcze jedno turbo może źle ładować ale się nie wyłącza :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, sorka że się wpierniczam w wątek ale nie chcę zakładać nowego tematu i znowu się rozpisywać bo większość posiadaczy TDI ma ten sam problem z wyłączaniem się turbo.

Potrzebuję podpiąć mojego parcha pod VAGa (A4 Avant 110km 1,9tdi ). Kto pomoże mi ze śląska jest w stanie zaproponować podpięcie pod VAGa i ile (lub co :) ) sobie za to życzy :)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...