Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Większe tylne hamulce do B5 (nie S4 mała niespoodzianka dla posiadaczy aut z quattro)


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

dev, a może podpasować od innego dłuższego auta po prostu linke? np A6 C5, trzeba by było porównać obydwie w ręku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam pojecia czy od A6 będzie pasowac, nigdy nie przymierzałem

na pewno od RS4 B5 będzie pasowac :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no właśnie, zapomniałem o rsce ;]

---------- Post dopisany at 22:59 ---------- Poprzedni post napisany at 22:56 ----------

1812mm ma od rski - 80zł ATE

od C5 Q 1925mm - 105zł ATE

---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 22:59 ----------

ale wedlug etki jest inaczej

A4 w q ma 1775mm

a RS4 1850mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba sprawdzic jeszcze mocowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam ze mocowania w rs4 i a4 beda jednakowe.. bo niby czym wiecej mialy by sie roznic? tylko koncem ze wzgledu na wyzsze jarzmo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i osłony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inna jest wysokosc tarczy, wieć sie nie przydadzą

jarzma wykorzystasz, bo te same, co do zacisków to nie pamietam

ale chyba wystraczy przełożyc mocowanie od ręcznego i powinno zagdakać

Dzisiaj porównywałem jarzma i zaciski z audi TT 256/22 ale taki zestaw trochę się różni od S4. W TT jest inne odsadzenie na jarzmie a w zacisku oprócz mniejszego tłockza ( 38mm zamiast 43mm ) trzeba zakładać dłuższe przewody hamulcowe ponieważ w innym miejscu jest gniazdo. Takżezestaw od TT 256/22 nie podejdzie p&p do B5 quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dev czyżbyś pisał o zestawie który leży u mnie w garażu ? Komplet pochodzi z A6 2.5Q 180PS AKE 2000. Jeśli tak to jest do sprzedania za śmieszne pieniążki

Hamulce zaciski Quattro 255mm Audi A6 A4 VW Passat (3116356430) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy nie wystarczy znaleźć tylko jarzma od A6, a zacisk i klocki pozostają od B5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o rozmiar 255/10 mm to tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj natknąłem się na pewne forum , auto na pewno z grupy VAG , ale nie pamiętam które.

I tam goście dość mocno rezali w hamulcach : dorabiane adaptery przód, tył , ....spawanie jarzma z 288 na 312.

Ale jeden patent mnie zainteresował . Otóż dopasowali na tył tarczopiastę od jakiegoś auta , następnie z tej tarczopiasty robili jakby samą piastę z łożyskami , natomiast na tą już "piastę" zakładali inną dużą tarczę jaką chcesz. Do tego dorobienie adaptera i po sprawie.

Tak się zastanawiam , czy nie da się w naszych ośkach zrobić takiego patentu? Przerobić na piastę zwykłą tarczę jaką mamy w ośce?

Tak wiem , że ta niby piasta odsunie tarczę i zacisk bardziej w felgę , ale jednak może bez dystansów to by weszło ?

Co myślicie o takim rezaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druciarstwo, nie ma pewnosci czy będzie wszystko ok

I czy sie cos nie wysypie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie Tomku, tak trochę to druciarsko wyglądało :decayed:

I tak sobie myślę , gdybym u siebie miał takie patenty to przy każdym hamowaniu bym myślał czy aby ten Adapterek wytrzyma :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tymczasem w porutgalii w osce taki hebel wyrezali.. 320mm

IMG_4514_zpsc0981312.jpg

IMG_4520_zps74f2c6d9.jpg

Przeróbka w piascie i adapter

---------- Post dopisany at 10:15 ---------- Poprzedni post napisany at 10:04 ----------

W USA jeszcze popularny jest kit z S4 B7 300mm

Big Brake Kit, B5 & C5 Rear, 300mm - 034Motorsport | Performance Parts for Audi, Porsche, and Volkswagen

---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ----------

330 na przód

quattroworld.com Forums: allroad cheap Brembo BBK (Big Brake Kit) DIY....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyl na tej samej zasadzie co 280x13, tylko ze w osce jeszcze piasta do przekombinowania dochodzi, ciekawe jak z linkami jakie wsadzili, a to 320mm na tyl to bez sensu chyba na osi nie-napedzanej

a na przod juz wole swoja koncepcje 334mm przynajmniej pasuje pod stare zwrotnice B5:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu bez sensu na osi nie napedzanej ???...zawsze to hebel skuteczniejszy jest ...tak mi się wydaje...:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie aż taki, te tarcze kosztują krocie, założę się ze przy takich 300mm kosztujących 3 razy mniej nie odczulby roznicy, a na osi tylnej i na takich i na takich koło staje już dęba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OT i ładnie zza ramion alu wygląda....:wink:....przynajmniej wiadomo ,że samochód z tyłu ma tarcze bo można by przypuszczać ,że są bębny :decayed:

Takie dystanse pod 300 na tył tylko do ściągnięcia z usa są ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samemu mozna latwo zrobic albo dac do jakiegos tokarza, sa bardzo proste bo rozsaw otworow sie nie zmienia, wystarczy odsadzenie jarzma o 22.5mm wzgledem mocowania starego w zwrotnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...