Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie gwintowane jakie wybrać


Mati_23

Rekomendowane odpowiedzi

był przez jakiś czas ta technix z wylanym tyłem, za 440 potem za 600. Ale celuje w coś lepszego jednak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Audi A4 B5 polift początek 99r. Napęd na przód, silnik 1.8T. Czy taki gwint będzie pasował - http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-supersport-audi-a4-b5-i6158410553.html? Czy muszę wybierać coś innego od AP? W ofercie pisze, że zawieszenie pasuje do B5 z okresu 01/95 do 01/99, a nie mam pojęcia czy są jakieś różnice w zawieszeniu między przed i poliftami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Audi A4 B5 polift początek 99r. Napęd na przód, silnik 1.8T. Czy taki gwint będzie pasował - http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-supersport-audi-a4-b5-i6158410553.html? Czy muszę wybierać coś innego od AP? W ofercie pisze, że zawieszenie pasuje do B5 z okresu 01/95 do 01/99, a nie mam pojęcia czy są jakieś różnice w zawieszeniu między przed i poliftami?

Różnica jest tylko w tyle miedzy przed i poliftem, są inne mocowania górne z tyłu :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do AP to moze napisze wam tu swoja opinie bo smigam na tym gwincie od lutego. Gwint komfortowy, niezle wybiera, ale moim zdaniem jest jednak za miekko. Do szybikiej jazdy po zakrętach srednio sie nadaje, dla amatorow gleby i jazdy 50km/h jak znalazl. U mnie przy szybkich zmianach kierunku auto potrafi przytrzec opone, a przy ostrym hamowaniu strasznie przod nurkuje. Twardoscia porownywalne jest chyba z seryjnym S4 zawiasem. Gdybym mogl teraz to bym szukal zdrowej uzywki h&r albo kw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie szykuje się na włożenie gwintu, i powiedzcie mi co jeszcze bym musiał wymieceni przy okazji jakieś końcówki itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem. Kupiłem gwint. Przyszedł gdy byłem w pracy. Po robocie zabrałem się za jego zakładanie i zauważyłem ze na 1 amorku jest uderzony gwint i nakrętka się w tym miejscu zatrzymuje i nie chce się za chiny kręcić dalej. Można to jakoś naprawić samemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, co byście mi polecili. W tej chwili jest totalna seria. Miałem pomysł żeby wrzucić sprężyny -30/40, ale jednak to nie to samo co możliwość regulacji. Dobry używany gwint do quattro dostać to masakra (szukam od jakiegoś czasu i lipa). A myślałem nad nowym AP lub w ostateczności MTS. Co byście mi jeszcze polecili ?

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daruj sobie MTS, TA i wszystko poniżej 2 tyś jeśli chcesz pojeździć jak człowiek. Ogólnie AP jest spoko ale tak jak ktoś wyżej już napisał jest za miękki jak dla mnie. Jeśli nie chcesz mocno glebić auta i nie zapierdzielasz po winklach jak wariat to AP styknie bo to dobry zawias cena/jakość. Jeśli chcesz twardziej i z fajnie rozwiązaną regulacją (poczytaj) to polecam od siebie Lowtec Hilow 9.1 (lub 9.2,9.3 zależy od funduszy). Zawias wytrzymały i bardzo dobry trakcyjnie. Auto prowadzi się pewnie jak gokart i co najważniejsze auto nie nurkuje ani się nie buja jak to miało miejsce w przypadku AP i o zgrozo 10x bardziej w gwincie MTS. Rok temu płaciłem za 9.1 do ośki 2100zł z wysyłką z niemczech. Firma u nas mało z znana ale w niemczech bardzo ceniona. Polecam. Zjeździłem już sporo gwintów i kit'ów i wyrażam swoje zdanie na podstawie własnego doświadczenia a nie poczytanych opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pytanie z innej beczki, ile takie coś jest warte? Komplet w ładnym stanie, wszystko suche nic nie cieknie, nakrętkie chodzą w rękach, regulacja twardości, wszystko sprawne

92577766659343622982.jpg

64493432939120494829.jpg

30745315351891949399.jpg

85936503447675308448.jpg

11342502377775974129.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.01.2017 o 14:45, KarolQ napisał:

Witam, pytanie z innej beczki, ile takie coś jest warte? Komplet w ładnym stanie, wszystko suche nic nie cieknie, nakrętkie chodzą w rękach, regulacja twardości, wszystko sprawne

92577766659343622982.jpg

64493432939120494829.jpg

30745315351891949399.jpg

85936503447675308448.jpg

11342502377775974129.jpg

Foty nie banglają :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :hi: mam takie pytanie zawieszenie amortyzator gwintowany  przedni z a4 b5 quatro ,czy podejdzie do oski??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję trochę temat, szukam jakiegoś gwintu do quattro, i cały czas sie zastawiam, czy pchać się w jakieś ta technix, czy fk, czy może coś całkiem innego, może coś doradzicie myślałem nad tymi zestawiami
 https://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-a4-b5-quattro-fk-i7349602467.html

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-quattro-s4-gwint-i7333122425.html

ale z tego co słyszałem, to bardzo słabo i myślałem też nad tym 

https://allegro.pl/audi-a4-b5-quattro-zawieszenie-gwintowane-gwint-ap-i7431268263.html

W porównaniu do tych dwóch tańszych AP będzie dużo lepsze? Kolega poskładał mi jeszcze zestaw na amorkach kayaba + sprężyny einbach, ale cena za cały zestaw prawie 2700 (z robocizną), co trochę przewyższa mój budżet 2000, jakaś inna alternatywa, wiadomo, te +/- 500zł mogę dopłacić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MTS wypuścił niedawno gwint do naszych quattro. Myślę, że to dobra budżetowa opcja. Z tego co wiem poprawili się względem pierwszych wersji sprzed kilku lat.

https://allegro.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-quattro-s4-mts-8120843128?item=8120843128

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ostatnich wrażeniach z zakupem używanego gwintu zastanawiam się nad nowym. Czytam i czytam i mam mały mętlik w głowie. 

Czy MTS Black/Gold - jakieś opinie macie obecnie, bo sprzedawcy twierdzą że znacznie się poprawił w stosunku do poprzednich lat. A może to kolejna ściema sprzedawców? 

AP - czy warto dopłacić w stosunku do MTS? bo nawiązując do powyższego podobno nie warto...znowu gadka sprzedawcy. 

KW - niestety nie mój budżet.

A może jakiś zawias bez regulacji? Docelowo 17 albo 18 dojdą pewnie do lata. 

Nie jeżdżę jak wariat. Poprostu chce wygląd auta trochę zmienić..."poprawić".

Edytowane przez mar_1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, odgrzeje trochę kotleta. Potrzebuję kupić zawieszenie gwintowane do a4 b5. Do tej pory jeździło na AP i byłem zadowolony tak samo jak brat który odkupił odemnie auto. Niestety gwint dokonał żywota i muszę go wymienić. Teraz pytanie, nie ukrywam, że nowe AP cena opór. Zastanawiamy się nad MTS black/Gold czy ktoś miał z nim do czynienia? Ewentualnie jakaś alternatywa? Będę wdzięczny za pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...