scooby doo 0 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front 3429 Software Coding: 04259 Work Shop Code: WSC 06435 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - o co chodzi nic nie moge dopasowac wielkie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DareQ 3 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 sprobuj przeprowadzic kalibracje czujnika skretu kierownicy - blad powinien zniknac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 sprobuj przeprowadzic kalibracje czujnika skretu kierownicy - blad powinien zniknac Dokladnie to trzeba zrobić :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabalaba 0 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Mam małą ciekawostkę na temat błędu 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30. Po zrobieniu rozrządu w AWX (02') i przekręceniu zapłonu zapaliła się kontrolka ESP. Błędu Vagiem nie dało się skasować. Czytałem o czujniku skrętu i jego kalibracji, ale myślę co ma piernik do wiatraka. Co pomogło? Przejażdżka autem kilkaset metrów i ruch kierą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 To żadna ciekawostka. A błąd się pojawił, bo odpinałes akumulator do wymiany rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kry2503 0 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Witam, kurde a ja tam nie odpinałem akumulatora przy wymianie rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabalaba 0 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 To żadna ciekawostka. Może dla Vip-a nie... :gwizdanie: A błąd się pojawił, bo odpinałes akumulator do wymiany rozrządu. To fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się