Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu A4 B8 2.0 TDI CR


artur2910

Rekomendowane odpowiedzi

wiele zależy od stylu jazdy i wigotności powietrza, jakbyś jezdził jak taryfiarz to i 300 tysi wytrzyma a jak poszalejesz to 150 ledwo;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Kris1909 napisał:

A w jakim wieku była fura przy tej wymianie? 

2010 rok. Więc 8 lat. 

Oczywiście zgadzam się z tym że dużo zależy od stylu jazdy. Rozmawiałem z mechanikiem na ten temat i on uważa że rozdzady w takich silnikach nie stawiają za dużego oporu i że to nie to co kiedyś stąd takie długie interwaly. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minutes ago, jedenastka said:

wiele zależy od stylu jazdy i wigotności powietrza, jakbyś jezdził jak taryfiarz to i 300 tysi wytrzyma a jak poszalejesz to 150 ledwo;

Może dlatego na wyspach rekomendują częstsza wymianę, bo wilgotność większa ?? aczkolwiek w Polsce jesień i zima też się daje we znaki. Sam nie wiem, mam trochę wydatków teraz, może poczekam do wiosny, nalatane mam teraz 112kkm więc chyba wytrzyma ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem oryginalny zestaw do wymiany rozrządu.

Ale teraz widze, żejest mniej elementów niż w innych zestawach ? 

Zerknijcie, czy taki zestaw bedzie ok, czy coś dokupić do tego. 

 

https://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-audi-a4-b8-2-0tdi-cgld-cglc-oe-i7353247680.html 

 

Silnik 2.0tdi 177km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Lechu85 napisał:

Zakupiłem oryginalny zestaw do wymiany rozrządu.

Ale teraz widze, żejest mniej elementów niż w innych zestawach ? 

Zerknijcie, czy taki zestaw bedzie ok, czy coś dokupić do tego. 

 

https://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-audi-a4-b8-2-0tdi-cgld-cglc-oe-i7353247680.html 

 

Silnik 2.0tdi 177km

Jest ok, warto przy wymianie rozrządu wymienić też pasek wielorowkowy osprzętu i sprzęgło alternatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, adr19 napisał:

Jest ok, warto przy wymianie rozrządu wymienić też pasek wielorowkowy osprzętu i sprzęgło alternatora.

ok dzięki za informacje.  Pasek wymieniłem tydzien temu bo piszczął już. Co do sprzęgła, powiem mechanikowi, żeby sobie zamówił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem rozrząd INA, pompę wody HEPU . Wymiana bezproblemowa, wszystko działa OK od ponad roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

I u mnie nadchodzi wymiana rozrządu, pierwsza od nowości, przy przebiegu 210tys kkm :D 

Zdecydowałem się na wymienę w autoryzowanym warsztacie Boscha (ma dobre opinie ten warsztat), za całość kompletny rozrząd + pasek PK + nowy płyn = 1290zł brutto, (cały komplet Boscha) 

Gwarancja 2 lata i 90kkm.

 

Pytanie, brać Boscha czy zażyczyć sobie inną firmę? Np continental? Jak się ma Bosch do jakości obecnie? Jestem umówiony za parę dni więc jeszcze mam czas by zmienić decyzję

Edytowane przez Paramedic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.09.2018 o 13:32, Paramedic napisał:

Witam

I u mnie nadchodzi wymiana rozrządu, pierwsza od nowości, przy przebiegu 210tys kkm :D 

Zdecydowałem się na wymienę w autoryzowanym warsztacie Boscha (ma dobre opinie ten warsztat), za całość kompletny rozrząd + pasek PK + nowy płyn = 1290zł brutto, (cały komplet Boscha) 

Gwarancja 2 lata i 90kkm.

 

Pytanie, brać Boscha czy zażyczyć sobie inną firmę? Np continental? Jak się ma Bosch do jakości obecnie? Jestem umówiony za parę dni więc jeszcze mam czas by zmienić decyzję

Sprawdź jeszcze w jakiej cenie jest Dayco, ostatnio były promocje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.09.2018 o 13:32, Paramedic napisał:

Witam

I u mnie nadchodzi wymiana rozrządu, pierwsza od nowości, przy przebiegu 210tys kkm :D 

Zdecydowałem się na wymienę w autoryzowanym warsztacie Boscha (ma dobre opinie ten warsztat), za całość kompletny rozrząd + pasek PK + nowy płyn = 1290zł brutto, (cały komplet Boscha) 

Gwarancja 2 lata i 90kkm.

 

Pytanie, brać Boscha czy zażyczyć sobie inną firmę? Np continental? Jak się ma Bosch do jakości obecnie? Jestem umówiony za parę dni więc jeszcze mam czas by zmienić decyzję

Dobra kwota. Mam tą samą jednostkę CJCD, ale przebieg trochę niższy, więc jeszcze wstrzymuję się z wymianą. Już jesteś po zabiegu? Gdzie znalazłeś ten warsztat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.09.2018 o 13:36, przemopk napisał:

Dobra kwota. Mam tą samą jednostkę CJCD, ale przebieg trochę niższy, więc jeszcze wstrzymuję się z wymianą. Już jesteś po zabiegu? Gdzie znalazłeś ten warsztat?

Już po zabiegu, wszystko w porządku, nowy rozrząd się kręci, fakturka jest,części na niej wyszczególnione, 2 lata gwarancji lub 90kkm. 

Robiłem w warsztacie sieci Bosch Service - Racibórz. Podejrzewam, że w każdym autoryzowanym warsztacie cena będzie podobna. 

Dodatkowo oprócz rozrządu (komplet BOSCH) , paska PK (CONTITECH) i płynu G12, zażyczyłem sobie wymianę: napinacza paska PK (INA) i rolki prowadzącej (INA) + 200PLN 

Całość 1500 PLN :D 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Paramedic napisał:

Już po zabiegu, wszystko w porządku, nowy rozrząd się kręci, fakturka jest,części na niej wyszczególnione, 2 lata gwarancji lub 90kkm. 

Robiłem w warsztacie sieci Bosch Service - Racibórz. Podejrzewam, że w każdym autoryzowanym warsztacie cena będzie podobna. 

Dodatkowo oprócz rozrządu (komplet BOSCH) , paska PK (CONTITECH) i płynu G12, zażyczyłem sobie wymianę: napinacza paska PK (INA) i rolki prowadzącej (INA) + 200PLN 

Całość 1500 PLN :D 

 

Synchro sprawdzone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.09.2018 o 13:12, Dev napisał:

Synchro sprawdzone ?

hmm.. skoro proces naprawy tego wymaga to chyba zrobili ;) Nie wnikam w szczegóły typu "czy wszystkie śrubki państwo dokręcili" :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.10.2018 o 12:32, piolux1989 napisał:

1 wymiana 180 tys maks zalecam 2 wymiana juz tak co 80 tys 

I co 30000km kontrola napięcia paska

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...