Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Sprężyny S-LINE


otles

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy

widzę ze jest dużo wątków odnośnie obnieznia zawieszenia

ja mam audi a4 b6 2,5 tdi quattro <limuzyna> z 10.2004 roku

i mam zawieszenie ogr

a chciałbym wymienic na to od s-line -20mm czhyba 1be z tego co wyczytalem

--czy wystarczy kupic same sprezyny i smigac na org amorach itd :wallbash:

-- i jakie sa nr takch sprezyn :embarrassed:

prosze o wyjasnienie nie tylko mi ale i innym poniewaz duzo osob sie nad tym glowi

P-O-Z-D-R-A-W-I-A-M

:th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki nr sprężyn nie wiem,ale moim zdaniem należy założyć komplet -amor i sprężyna- oczywiście jak rozmawiamy o orginalnym S-line, :) jest to odpowiednio dograne i zestrojone. :)

Ktoś ostatnio miał do sprzedania i chciał założyć serię ,zapytaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam cosik takiego:

Amortyzatory maja nr-y: 8E0 513 033 N i 8E0 413 031 CN

Sprezyny oznaczenia: 1x niebieski, 2x różowy oraz 1x niebieski, 3x zielona

Ale jest to zawieszenie 1BV z jakiegos s-line'a.

Jak kupisz same spreżyny to auto Ci "tylko" siadzie ale nie bedzie twardsze, dodatkowo obecne amory szybciej mogą Ci się zużyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w miastach: parkowanie przy kraweznikach, wjazd na krawezniki/chodniki, tarki na dojazdach do świateł, "śpiący" policjanci i dziury

na trasach: koleiny jeżeli masz opony >205, fałdy asfaltu zrobione przez ciężarówki.

Wczoraj zrobiłem trasę Krk <--> Limanowa w obie strony, na zakopiance było super

ale jak zjechałem na beznadziejną krajówke to czasem głowe chciało urwać, telepie okropnie, momentami zwalniałem do 50km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez szerszych spiacych policjantow nalezy przejezdzac powoli, ale wylacznie dlatego, ze auto na zawiasie 1BV/BE jest sztywne - nie dlatego, ze jest niskie.

Przez wezszych policjantow (jak np. kolczatki na parkingach) trzeba przejezdzac ostroznie, bo mozna puknac sankami silnika o nie...

Ogolnie na 1BV jezdzi mi sie super, ale nie kazdy lubi sztywny, sportowy zawias.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie na 1BV jezdzi mi sie super, ale nie kazdy lubi sztywny, sportowy zawias.

Potwierdzam, auto prowadzi się świetnie, mi do pełni szczęścia brakuje tylko Q

eeeeeeeeee przesada kolego :polew:

co Cię tak rozbawiło Robercie :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otles jak zmieniać to w kpl. czyli amorek + sprężyna w innym wypadku to bezsensu i ucierpi na tym charakterysyka prowadzenia auta.

na twoim miejscu odpuścił bym taka modyfikację a żeby cię w tym utwierdzić to powiem ci że amorek do 1BE czy 1BV to 2x większy koszt niż standardowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie na 1BV jezdzi mi sie super, ale nie kazdy lubi sztywny, sportowy zawias.

Potwierdzam, auto prowadzi się świetnie, mi do pełni szczęścia brakuje tylko Q

eeeeeeeeee przesada kolego :polew:

co Cię tak rozbawiło Robercie :tongue4:

że tak trzeba uważać. już parę razy jechałem inna drogą do celu niż inni :polew: ale bym się nie zamienił na seryjne zwykłe :) :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już parę razy jechałem inna drogą do celu niż inni :polew:

czyli rozumiem że dłuższa ale równiejsza :tongue4:

tak taka jaką można wogóle przejechać :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...