robaq 1 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Od jakiegoś czasu mam wrażenie braku mocy , niestety nie mam możliwości przejechania się innym AVF (w zasadzie żadnym innym dizlem) Błędów nie było, zrobiłem logi proszę o ocenę w jakiej kondycji jest silniczek Jedynie co zmieniłem to opony z felgami z 205/16" na 235/17". Autko pali mi po mieście w granicach 9l, na trasie ok 1000km 6,5l Log 011 zrobiłem dwa razy, jako pierwszy potem cała reszta i znowu 011. (co by się kierownice rozruszały) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 IMO - z logow, ktore zamiesciles nie wynika nic zlego. Niepokoi mnie tylko rozjerzdzajacy sie kąt synchronizacji na wysokich obrotach. Moze nalezaloby skontrolowac napinacz ? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 powodem odczucia braku moczu jest wiekszy kapec ... zrob 004 na jalowym ... poza tym masz niedoladowanie [nawet 100 mbar] w najlepszym przedziale obrotow ... pomasuj troszke sendalem pedal gazu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robaq 1 Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Witam, juz miałem robić 004 na jałowym, aż tu nagle patrze kontrolka z Airbag nie gaśnie. Airbag zrobiony log 004, wklejam bez obróbki w jpga (tak na szybko) mam nadzieje ze będzie czytelny Group A: '004 Engine speed Spec start of inj. Spec inj. duration Synchro. angle TIME 790-870 4BTDC-2ATDC 3-8 °Ck. -3..+3°Ck. MARKER STAMP /min °ATDC CF CF 0,54 882 0 6,6 0 0,94 882 0 6,6 0 1,34 882 0 6,6 0 1,74 882 0 6,6 0 2,14 882 0 6,6 0 2,54 882 0 6,6 0 2,93 882 0 6,6 0 3,33 882 0 6,6 0 3,73 882 0 6,6 0 4,13 882 0 6,6 0 4,53 882 0 6,6 0 4,93 882 0 6,6 -0,6 5,33 882 0 6,6 0 5,73 882 0 6,6 0 6,13 882 0 6,6 0 6,53 882 0 6,6 0 6,93 882 0 6,6 0 7,33 882 0 6,6 0 7,73 882 0 6,6 0 8,13 882 0 6,6 0 8,53 882 0 6,6 0 8,93 882 0 6,6 0 9,33 882 0 6,6 0 9,73 882 0 6,6 0 10,13 882 0 6,6 0 10,53 882 0 6,6 0 10,93 882 0 6,6 0 11,33 882 0 6,6 0 11,73 882 0 6,6 0 12,13 882 0 6,6 0 12,53 882 0 6,6 0 12,93 882 0 6,6 0 13,33 882 0 6,6 0 13,73 882 0 6,6 0 14,13 882 0 6,6 0 14,53 882 0 6,6 0 14,93 882 0 6,6 0 15,33 882 0 6,6 0 15,73 882 0 6,6 0 16,13 882 0 6,6 0 16,53 861 0 6,6 0 16,93 882 0 6,6 0 17,33 882 0 6,6 0 17,73 882 0 6,6 0 18,13 882 0 6,6 0 18,53 882 0 6,6 0 18,93 882 0 6,6 0 19,33 882 0 6,6 0 19,73 882 0 6,6 0 20,13 882 0 6,6 0 20,53 882 0 6,6 0 20,93 882 0 6,6 0 21,33 882 0 6,6 0 21,73 882 0 6,6 0 22,13 882 0 6,6 0 22,53 882 0 6,6 0 22,93 882 0 6,6 0 23,33 882 0 6,6 0 23,73 882 0 6,6 0 24,13 882 0 6,6 -0,6 24,53 882 0 6,6 0 24,93 882 0 6,6 0 25,33 882 0 6,6 0 25,73 882 0 6,6 0 26,13 882 0 6,6 0 26,53 882 0 6,6 0 26,93 882 0 6,6 0 27,33 882 0 6,6 0 27,73 882 0 6,6 0 28,13 882 0 6,6 0 28,53 882 0 6,6 0 28,93 882 0 6,6 0 29,33 882 0 6,6 0 29,73 882 0 6,6 0 30,13 882 0 6,6 -0,6 30,53 882 0 6,6 0 30,93 882 0 6,6 0 31,33 882 0 6,6 0 31,73 882 0 6,6 0 32,13 882 0 6,6 0 32,53 882 0 6,6 0 32,93 882 0 6,6 0 33,32 882 0 6,6 0 33,72 882 0 6,6 0 34,12 882 0 6,6 0 34,52 882 0 6,6 -0,6 34,92 882 0 6,6 0 35,32 882 0 6,6 -0,6 35,72 882 0 6,6 -0,6 36,12 882 0 6,6 0 36,52 882 0 6,6 0 36,92 882 0 6,6 0 37,32 882 0 6,6 0 37,72 882 0 6,6 0 38,12 882 0 6,6 0 38,52 882 0 6,6 0 38,92 882 0 6,6 0 39,32 882 0 6,6 0 39,72 882 0 6,6 0 40,12 882 0 6,6 0 40,52 882 0 6,6 -0,6 40,92 882 0 6,6 -0,6 41,32 882 0 6,6 -0,6 41,72 882 0 6,6 -0,6 42,12 882 0 6,6 0 42,52 882 0 6,6 0 42,92 882 0 6,6 0 43,32 882 0 6,6 0 43,72 882 0 6,6 0 44,12 882 0 6,6 0 44,52 882 0 6,6 0 44,92 882 0 6,6 0 45,32 882 0 6,6 0 45,72 882 0 6,6 0 46,12 882 0 6,6 0 46,52 882 0 6,6 0 46,92 882 0 6,6 0 47,32 882 0 6,6 -0,6 47,72 882 0 6,6 -0,6 48,12 882 0 6,6 0 48,52 882 0 6,6 0 48,92 882 0 6,6 0 49,32 882 0 6,6 0 49,72 882 0 6,6 0 50,12 882 0 6,6 0 50,52 882 0 6,6 0 50,92 882 0 6,6 0 51,32 882 0 6,6 0 51,72 882 0 6,6 0 52,12 882 0 6,6 0 52,52 882 0 6,6 0 52,92 882 0 6,6 0 53,32 882 0 6,6 0 53,72 882 0 6,6 0 54,12 882 0 6,6 0 54,52 882 0 6,6 0 54,92 882 0 6,6 0 55,32 882 0 6,6 0 55,72 882 0 6,6 0 56,12 882 0 6,6 0 56,52 882 0 6,6 0 56,92 882 0 6,6 0 57,32 882 0 6,6 0 57,72 882 0 6,6 0 58,12 882 0 6,6 0 58,52 882 0 6,6 0 58,92 882 0 6,6 0 59,32 882 0 6,6 0 59,72 882 0 6,6 0 60,12 882 0 6,6 0 60,6 882 0 6,6 0 61 882 0 6,6 -0,6 61,4 882 0 6,6 0 61,8 882 0 6,6 0 62,2 882 0 6,6 0 62,6 882 0 6,6 -0,6 63 882 0 6,6 0 63,4 882 0 6,6 -0,6 63,81 882 0 6,6 -0,6 64,21 882 0 6,6 0 64,61 882 0 6,6 0 65,01 882 0 6,6 0 65,41 882 0 6,6 0 65,81 882 0 6,6 0 66,21 882 0 6,6 0 66,61 882 0 6,6 0 67,01 882 0 6,6 0 67,41 882 0 6,6 0 67,81 882 0 6,6 0 68,21 882 0 6,6 0 68,61 882 0 6,6 0 69,01 882 0 6,6 0 69,41 882 0 6,6 0 69,81 861 0 6,6 0 70,21 882 0 6,6 0 70,61 882 0 6,6 -0,6 71,01 882 0 6,6 -0,6 71,41 882 0 6,6 0 71,81 882 0 6,6 0 72,21 882 0 6,6 0 72,61 882 0 6,6 0 73,01 882 0 6,6 0 73,41 1008 0,6 7,1 0 73,81 1302 0,6 7,1 0 74,21 1449 1,2 6,6 -0,6 74,61 1449 1,2 6,1 -0,6 75,01 1428 1,2 6,1 0 75,41 1407 1,2 6,6 0 75,81 1407 1,2 6,1 -0,6 76,21 1407 1,2 6,6 -0,6 76,61 1407 1,2 6,1 0 77,01 1407 1,2 6,1 -0,6 77,41 1407 1,2 6,6 -0,6 77,81 1407 1,2 6,6 0 78,21 1407 1,2 6,6 -0,6 78,61 1407 1,2 6,6 -0,6 79,01 1407 1,2 6,6 0 79,41 1386 1,2 6,1 0 79,81 1176 0,3 3,6 0 80,21 903 0 6,6 0 80,61 903 0 6,6 0 81,01 882 0 6,6 -0,6 81,41 882 0 6,6 0 81,81 882 0 6,6 0 82,2 882 0 6,6 0 82,6 882 0 6,6 0 83 882 0 6,6 0 83,4 882 0 6,6 0 83,8 882 0 6,6 0 84,2 882 0 6,6 0 84,6 882 0 6,6 0 85 882 0 6,6 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 jest OK .. choc ten rozjechany kat na wyzszych obrotach ... hmm mozna by sprawdzic stan napinacza dla swietego spokoju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robaq 1 Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Rozrząd był wymieniany około 5000km w ASO, cały komplet z pompą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 W statycznym 004 jest OK, a jednak ten dynamiczny mnie niepokoi.... ciekawostka ... tak jakby napinacz "popuszczal" na wysokich obrotach... jakby to byla moja fura to bym sprawdzil napinacz. :th: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robaq 1 Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 To co mam zrobić jechać do ASO żeby sprawdzili? I ciekawe ile za to by chcieli skasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Nigdzie nie jedz, kontroluj tylko czy kąt synchronizacji nie zaczyna sie rozjerzdzac przy nizszych obrotach. Proponuje co 5 tys km. Tyle odemnie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się