Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prosze o analize, brak mocy czy przyzwyczajenie


robaq

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu mam wrażenie braku mocy :confused4:, niestety nie mam możliwości przejechania się innym AVF (w zasadzie żadnym innym dizlem)

Błędów nie było, zrobiłem logi proszę o ocenę w jakiej kondycji jest silniczek

Jedynie co zmieniłem to opony z felgami z 205/16" na 235/17".

Autko pali mi po mieście w granicach 9l, na trasie ok 1000km 6,5l

Log 011 zrobiłem dwa razy, jako pierwszy potem cała reszta i znowu 011. (co by się kierownice rozruszały)

logi1.jpg

logi2.jpg

logi3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO - z logow, ktore zamiesciles nie wynika nic zlego.

Niepokoi mnie tylko rozjerzdzajacy sie kąt synchronizacji na wysokich obrotach.

Moze nalezaloby skontrolowac napinacz ?

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powodem odczucia braku moczu jest wiekszy kapec ... :naughty:

zrob 004 na jalowym ...

poza tym masz niedoladowanie [nawet 100 mbar] w najlepszym przedziale obrotow ... pomasuj troszke sendalem pedal gazu ... :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, juz miałem robić 004 na jałowym, aż tu nagle patrze kontrolka z Airbag nie gaśnie.

Airbag zrobiony

log 004, wklejam bez obróbki w jpga (tak na szybko) mam nadzieje ze będzie czytelny

Group A: '004

Engine speed Spec start of inj. Spec inj. duration Synchro. angle

TIME 790-870 4BTDC-2ATDC 3-8 °Ck. -3..+3°Ck.

MARKER STAMP /min °ATDC CF CF

0,54 882 0 6,6 0

0,94 882 0 6,6 0

1,34 882 0 6,6 0

1,74 882 0 6,6 0

2,14 882 0 6,6 0

2,54 882 0 6,6 0

2,93 882 0 6,6 0

3,33 882 0 6,6 0

3,73 882 0 6,6 0

4,13 882 0 6,6 0

4,53 882 0 6,6 0

4,93 882 0 6,6 -0,6

5,33 882 0 6,6 0

5,73 882 0 6,6 0

6,13 882 0 6,6 0

6,53 882 0 6,6 0

6,93 882 0 6,6 0

7,33 882 0 6,6 0

7,73 882 0 6,6 0

8,13 882 0 6,6 0

8,53 882 0 6,6 0

8,93 882 0 6,6 0

9,33 882 0 6,6 0

9,73 882 0 6,6 0

10,13 882 0 6,6 0

10,53 882 0 6,6 0

10,93 882 0 6,6 0

11,33 882 0 6,6 0

11,73 882 0 6,6 0

12,13 882 0 6,6 0

12,53 882 0 6,6 0

12,93 882 0 6,6 0

13,33 882 0 6,6 0

13,73 882 0 6,6 0

14,13 882 0 6,6 0

14,53 882 0 6,6 0

14,93 882 0 6,6 0

15,33 882 0 6,6 0

15,73 882 0 6,6 0

16,13 882 0 6,6 0

16,53 861 0 6,6 0

16,93 882 0 6,6 0

17,33 882 0 6,6 0

17,73 882 0 6,6 0

18,13 882 0 6,6 0

18,53 882 0 6,6 0

18,93 882 0 6,6 0

19,33 882 0 6,6 0

19,73 882 0 6,6 0

20,13 882 0 6,6 0

20,53 882 0 6,6 0

20,93 882 0 6,6 0

21,33 882 0 6,6 0

21,73 882 0 6,6 0

22,13 882 0 6,6 0

22,53 882 0 6,6 0

22,93 882 0 6,6 0

23,33 882 0 6,6 0

23,73 882 0 6,6 0

24,13 882 0 6,6 -0,6

24,53 882 0 6,6 0

24,93 882 0 6,6 0

25,33 882 0 6,6 0

25,73 882 0 6,6 0

26,13 882 0 6,6 0

26,53 882 0 6,6 0

26,93 882 0 6,6 0

27,33 882 0 6,6 0

27,73 882 0 6,6 0

28,13 882 0 6,6 0

28,53 882 0 6,6 0

28,93 882 0 6,6 0

29,33 882 0 6,6 0

29,73 882 0 6,6 0

30,13 882 0 6,6 -0,6

30,53 882 0 6,6 0

30,93 882 0 6,6 0

31,33 882 0 6,6 0

31,73 882 0 6,6 0

32,13 882 0 6,6 0

32,53 882 0 6,6 0

32,93 882 0 6,6 0

33,32 882 0 6,6 0

33,72 882 0 6,6 0

34,12 882 0 6,6 0

34,52 882 0 6,6 -0,6

34,92 882 0 6,6 0

35,32 882 0 6,6 -0,6

35,72 882 0 6,6 -0,6

36,12 882 0 6,6 0

36,52 882 0 6,6 0

36,92 882 0 6,6 0

37,32 882 0 6,6 0

37,72 882 0 6,6 0

38,12 882 0 6,6 0

38,52 882 0 6,6 0

38,92 882 0 6,6 0

39,32 882 0 6,6 0

39,72 882 0 6,6 0

40,12 882 0 6,6 0

40,52 882 0 6,6 -0,6

40,92 882 0 6,6 -0,6

41,32 882 0 6,6 -0,6

41,72 882 0 6,6 -0,6

42,12 882 0 6,6 0

42,52 882 0 6,6 0

42,92 882 0 6,6 0

43,32 882 0 6,6 0

43,72 882 0 6,6 0

44,12 882 0 6,6 0

44,52 882 0 6,6 0

44,92 882 0 6,6 0

45,32 882 0 6,6 0

45,72 882 0 6,6 0

46,12 882 0 6,6 0

46,52 882 0 6,6 0

46,92 882 0 6,6 0

47,32 882 0 6,6 -0,6

47,72 882 0 6,6 -0,6

48,12 882 0 6,6 0

48,52 882 0 6,6 0

48,92 882 0 6,6 0

49,32 882 0 6,6 0

49,72 882 0 6,6 0

50,12 882 0 6,6 0

50,52 882 0 6,6 0

50,92 882 0 6,6 0

51,32 882 0 6,6 0

51,72 882 0 6,6 0

52,12 882 0 6,6 0

52,52 882 0 6,6 0

52,92 882 0 6,6 0

53,32 882 0 6,6 0

53,72 882 0 6,6 0

54,12 882 0 6,6 0

54,52 882 0 6,6 0

54,92 882 0 6,6 0

55,32 882 0 6,6 0

55,72 882 0 6,6 0

56,12 882 0 6,6 0

56,52 882 0 6,6 0

56,92 882 0 6,6 0

57,32 882 0 6,6 0

57,72 882 0 6,6 0

58,12 882 0 6,6 0

58,52 882 0 6,6 0

58,92 882 0 6,6 0

59,32 882 0 6,6 0

59,72 882 0 6,6 0

60,12 882 0 6,6 0

60,6 882 0 6,6 0

61 882 0 6,6 -0,6

61,4 882 0 6,6 0

61,8 882 0 6,6 0

62,2 882 0 6,6 0

62,6 882 0 6,6 -0,6

63 882 0 6,6 0

63,4 882 0 6,6 -0,6

63,81 882 0 6,6 -0,6

64,21 882 0 6,6 0

64,61 882 0 6,6 0

65,01 882 0 6,6 0

65,41 882 0 6,6 0

65,81 882 0 6,6 0

66,21 882 0 6,6 0

66,61 882 0 6,6 0

67,01 882 0 6,6 0

67,41 882 0 6,6 0

67,81 882 0 6,6 0

68,21 882 0 6,6 0

68,61 882 0 6,6 0

69,01 882 0 6,6 0

69,41 882 0 6,6 0

69,81 861 0 6,6 0

70,21 882 0 6,6 0

70,61 882 0 6,6 -0,6

71,01 882 0 6,6 -0,6

71,41 882 0 6,6 0

71,81 882 0 6,6 0

72,21 882 0 6,6 0

72,61 882 0 6,6 0

73,01 882 0 6,6 0

73,41 1008 0,6 7,1 0

73,81 1302 0,6 7,1 0

74,21 1449 1,2 6,6 -0,6

74,61 1449 1,2 6,1 -0,6

75,01 1428 1,2 6,1 0

75,41 1407 1,2 6,6 0

75,81 1407 1,2 6,1 -0,6

76,21 1407 1,2 6,6 -0,6

76,61 1407 1,2 6,1 0

77,01 1407 1,2 6,1 -0,6

77,41 1407 1,2 6,6 -0,6

77,81 1407 1,2 6,6 0

78,21 1407 1,2 6,6 -0,6

78,61 1407 1,2 6,6 -0,6

79,01 1407 1,2 6,6 0

79,41 1386 1,2 6,1 0

79,81 1176 0,3 3,6 0

80,21 903 0 6,6 0

80,61 903 0 6,6 0

81,01 882 0 6,6 -0,6

81,41 882 0 6,6 0

81,81 882 0 6,6 0

82,2 882 0 6,6 0

82,6 882 0 6,6 0

83 882 0 6,6 0

83,4 882 0 6,6 0

83,8 882 0 6,6 0

84,2 882 0 6,6 0

84,6 882 0 6,6 0

85 882 0 6,6 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest OK .. choc ten rozjechany kat na wyzszych obrotach ...

hmm :mysli: mozna by sprawdzic stan napinacza dla swietego spokoju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W statycznym 004 jest OK, a jednak ten dynamiczny mnie niepokoi.... ciekawostka ... tak jakby napinacz "popuszczal" na wysokich obrotach... jakby to byla moja fura to bym sprawdzil napinacz. :th:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nie jedz, kontroluj tylko czy kąt synchronizacji nie zaczyna sie rozjerzdzac przy nizszych obrotach.

Proponuje co 5 tys km.

Tyle odemnie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...