Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] AJM + turbo AWX + mod


darulez

Rekomendowane odpowiedzi

To i ja sie pochwale nową modyfikacją :>

b372ff5204967b73.jpg

Program prawie bezdymny, ciągne pod czerwone jak benzyna :kox:

podczas prób wyszło tez ze 2 -3 konie wieciej ale trzeba było skorygować bo sadził niezłe bąki.

dodam, że wszystko prócz turbo to seria + wycięty kat.

poprzednio na starym turbo bylo 145

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malina :>, po wyciętym kacie lepiej ??,a jak z dzwiękiem ??[br]Dopisany: 13 Maj 2008, 20:20 _________________________________________________ładnie płasko od 2200 do 3000 obr przy Nm i od 3000 do 4000 obr przy KM :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malina :>, po wyciętym kacie lepiej ??,a jak z dzwiękiem ??[br]Dopisany: 13 Maj 2008, 20:20 _________________________________________________ładnie płasko od 2200 do 3000 Nm i od 3000 do 4000 KM :th:

kat wyciety byl po awarji poprzedniej turbawki ( niezwiazanej z czipsem) , jako że wysralo sporą ilość oleju w tumiki - kat sie nie nadawal do niczego.

co do dzwieku to jakos specjalnie nie słysze róznicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same mocne TDI-ki na tym forum .... :naughty:

Buahahahaha :polew:

Koniec OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny wykresik , 160 km , i 380 nm w AJM :th: a spalanie to samo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna moc z AJM i ten moment....A co na to sprzegło??Masz 6 gear??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna moc z AJM i ten moment....A co na to sprzegło??Masz 6 gear??

sprzęgło seria na starym programie dawało rade, progam z założenia miał być wyciagniety wysoko..na dodatek unikam startów z paleniem gumy :wink4:

..skrzynka szóstka szła chyba w wersji Q ?

Tukan a jak tam Twoje sprzęgło, założyłes juz coś mocniejszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna moc z AJM i ten moment....A co na to sprzegło??Masz 6 gear??

sprzęgło seria na starym programie dawało rade, progam z założenia miał być wyciagniety wysoko..na dodatek unikam startów z paleniem gumy :wink4:

..skrzynka szóstka szła chyba w wersji Q ?

Tukan a jak tam Twoje sprzęgło, założyłes juz coś mocniejszego?

Umnie idze teraz seria nowa,bo tamta seria byla wadliwa i poszla sie pie....mialem dawac sprzegło od Radzikowskiego ale terminy sa po 2 tyg a ja czekac nie bede.....Czy bede mial 360Nm czy na sprzegle wzocnionym 380, to mnie to malo interesuje.....Ale twoje naprawde super trzyma :D :th: Oby Ci słuzyło
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezle wyszło . bedziesz jeszcze cos zmieniał czy narazie wystarczy :naughty: :naughty:

Panowie o czym jest dyskusja w tym wątku? / Poziek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie zostawiam bo nastepne mody to spore koszty nie współmierne moim zdaniem z przyrostem uzyskanej mocy, bede raczej myslal nad wymiana na nowsze ( B6) - oczywiscie klekota w Avancie ..no i potem znowu rzeźba :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie zostawiam bo nastepne mody to spore koszty nie współmierne moim zdaniem z przyrostem uzyskanej mocy, bede raczej myslal nad wymiana na nowsze ( B6) - oczywiscie klekota w Avancie ..no i potem znowu rzeźba :>

warto zmieniac autko dla 30 PS wiecej i 40 niutonow ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejnym etapem bylo by wstawienie FIMC i wieksze wtryski np od AWXa + kolejne modelowanie programu. To wszytko szacuje na:

ok 1800 zl za FMIC z montazem + ok 2000 za używane p-dki z wymiana + pare stówek za korekte.

realnie przy mocnym programie mysle mozna by tu dojsc miedzy 175- 180 KM.

teraz pytanie jakd długo wytrzyma reszta elemntow taka ekspoatacje? czy nie pojawia sie dodatkowe koszty chocby nowego sprzegla z dwumasem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejnym etapem bylo by wstawienie FIMC i wieksze wtryski np od AWXa + kolejne modelowanie programu. To wszytko szacuje na:

ok 1800 zl za FMIC z montazem + ok 2000 za używane p-dki z wymiana + pare stówek za korekte.

realnie przy mocnym programie mysle mozna by tu dojsc miedzy 175- 180 KM.

teraz pytanie jakd długo wytrzyma reszta elemntow taka ekspoatacje? czy nie pojawia sie dodatkowe koszty chocby nowego sprzegla z dwumasem?

cholera wie .... w B6 powyzej 180 kucy tez trzeba wszystko zmieniac .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darulez

mpressor..a tam seria w dieslu cos k 170 KM

kolego jak Kompresor to nie Diesel a 2L Benzyna, Kompresor ma też coś ~160 KM więc co się dziwisz że dałeś rade ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darulez

mpressor..a tam seria w dieslu cos k 170 KM

kolego jak Kompresor to nie Diesel a 2L Benzyna, Kompresor ma też coś ~160 KM więc co się dziwisz że dałeś rade ? :mysli:

kolego racja, ze benzyna ale nie 2 ,0 tylko 1,8 .i w papierach ma 163 ..ale ze byla to modelowo swiezynka podejrzewam, ze na rolkach pokazal by powyzej 170 KM...

na poczatu myslalem ze to diesel bo troche przykopcil :tongue4:

masa rzeczywiscie wieksza o 200 kg.. ale akurat ruszalem z za niego z przednim napedem...a tamto bydle przy tylnym napedzie powinno lepiej startowac

..nevermind

konkluzja mojego postu byla taka ze na tym programie dosc ladnie autko daje rade sobie w miescie..a mina cwaniaczka w nowym mietku w kompressorze, którego objezdza rodzinny avant - gnojowóz .... bezcenne :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...