Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Spec od notlaufa w okolicy Krakowa


keikan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od około roku mam problem z przechodzeniem auta w tryb awaryjny (znany temat- nagła utrata mocy, max predkosc ok. 120 km/h, auto przyspiesza jak żółw (albo zwykły diesel) pomimo, ze turbo "gwiżdze" a obroty idą w górę).

Zdarzało się to różnie (raz na 500 km, raz na 20 km, (czasem 3 razy dziennie, czasem raz na miesiąc) przy różnych prędkościach i obciązeniu silnika -tzn. czasem po przekroczeniu 4000 rpm, i 160 km/h a czasem po 2500 rpm przy predkości 90 km/h...czasem na zimnym silniku, czasem po przejechaniu 300 km)

Generalnie - nie mam juz siły....

niby wszytko ok,ale boje sie, że kiedys podczas wyprzedzania trafi sie notlauf i ...brrrr... lepiej nie myslec...

- turbina wyczyszona

- wymieniłem N75 (pieniądze poszły jak się okazało w błoto, bo tydzień po wyminaie znowu to samo)

- w logach VAG pojawia sie komunikat " za duże ciśnienie w kolektorze dolotowym". - podejrzenie czujnika G71 ale nie chce znowu wymieniac bez sensu

Mój mechanik jest naprawdę dobry (wiele razy mi pomógł w ciężkich chwilach z autem) ale tym razem..chyba sie gubi...

Proszę o informacje, czy jest ktoś w Krakowie lub okolicy, kto mógłby mi pomóc raz na zawsze zdiagnozować co z moim autem (i ewentualnie mi pomóc naprawić - choć sama jednoznaczna diagnoza też mnie ratuje)

z góry dzięki za pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od logow - dzial diagnostyka

...czasem na zimnym silniku

a tutaj zacznij od 10 przykazan - jezeli lapiesz notlaufa na zimnym silniku to zobacz jak powinno sie jezdzic TDI :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odp. nr 1 - eee.no nigdy nie daje czadu na zminym silniku. chodziło o to, że podczas rozpoczynania jazdy i delikatnego przyspieszania i przy obrotach około 2000 - 2500 rpm też raz na jakiś czas wpada mi w tryb awaryjny.nie wiem czy to notlauf, ale rezultat ten sam- brak mocy i zero przyspieszania..trzeba wyłączyć silnik i włączyć żeby wróciło do normy..

odp. nr 2 - a kiedy i gdzie najbliższy spot okolic krakowskich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co niedziela o 18,00 Galeria Kazimierz Parking na dachu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego raczej wiem z czym masz problem jest z pompą wtryskowa zajmuje sie tym na codzien wiec mozesz podjechac postaram sie pomoc tel 516193874 Powołaj sie na A4 klub naprawiam pompy na codzien i juz pare razy był taki przypadek wiec moze to jest to ale wiesz nie moge byc pewny do puki nie rozgrzebie i zobacze ale raczej podejrzewam to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Chyba niedługo skorzystam z pomocy "stramiana" bo mnie już trafia!

Z logów wykonanych na zlocie (jeszcze raz dzięki za pomoc) wynikało, że przy niskich obrotach turbina nie doładowuje a przy wysokich przeładowuje i wtedy auto wpada w tryb awaryjny.

Wczoraj wymieniłem turbinę (sprawna z auta kumpla)...i nic.. w tryb awaryjny na razie nie przeszedł, ale mocy nie ma. to, że wchodzi na obroty czuć dopiero po 3000 - 3500 obrotów. czyli tak samo jak przy mojej turbinie..juz nie wiem co robić.. N-75 wymieniony, wężyki posprawdzane...na VAG żadne inne błędy nie wyszły (przepływka i wtryski wyszły, że ok)[br]Dopisany: 24 Czerwiec 2008, 08:03 _________________________________________________A jednak turbo!!!

Okazało się, że kumpel też miał turbo zapyziałe i dlatego nie czułem różnicy...

Meches rozkręcił turbine..wiertarką zaopatrzoną w szczotkę wyczyścił sadzę i coś zrobił z tymi żaluzjami czy kierownicami, że zaczęły się poruszać... Skręcił..włożył..i...przypomniałem sobie jaka to frajda mieć na 3 biegu 120 km/h :-) przedtem ledwo 80 mogłem osiągnąc...

Nie chcę zapeszać....jak pojeżdże z tydzień i nie będzie "trybu awaryjnego" to ozłocę tego mechanika...

Jednak diagnoza VAG nie kłamała - szcuneczek :-)[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2008, 08:36 _________________________________________________No i niestety..

parę tygodni było ok...ale jezdziłem tylko po mieście..wczoraj wypadłem w trasę i okazało się, że na biegach od 1 do 3 jest super i mozna kręcić obroty powyżej 4000...ale na 4 i na 5 moge mieć tylko do 3,500 obrotów..bo potem..jak zawsze - lekkie szarpniecię i po mocy :-(

już z sił opadam..na biegach od 1 do 3 auto rwie sie do przdu jak wariat (czyli tak jak powinien)...a na 4 i 5 biegu kicha...znowu pomaga tylko restart silnika..

Juz nawet kombinbowalem, że na 4 biegu dochodziłem tylko do 3000 obrotów i wrzucałem 5...no ale co z tego jak na 5 doszedłem do 3500 obrotów (czyli miałem na zegarze tak koło 140 km/h ) i koniec jazdy..więcej nie wyciągnie..

Tak samo jak się kiedyś cieszyłem z tego Audi to teraz mam go dosyć...

(przypomina się dowcip o właścicelach Alfy Romeo:

"Ile razy sie cieszy włascicel Alfy Romeo?

2 razy..

1 raz jak sobie kupi Alfę

2 raz jak uda mu się ją sprzedać...")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3500 i 140 ? takie krotkie są te skrzynie ? to przy 4tys obr ma sie 160 ?

ps kolego ty masz cos nie teges ze skrzynia, jakiegos skladaka ci sprzedali, piszesz ze przy 2500 obr masz 90 dopiero ? jezeli w tych autach tak jest to mnie poprawcie ale chyba mam racje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze przy tych 3.500 miałem wiecej na zegarze..w sumie nie chodzi mi o osiągi tylko o opisanie przypadku (czyli nie chodzi o to przy jakiej prędkości przerywa tylko przy ilu obrotach)...teraz nawet mi przerywa poniżej 3.500...właściwie jak juz mam 3,300 to zaczynam nerwowo czekać, kiedy odetnie mi moc...

Ostatnio nawet zdarzył sie cud i nie odcięło wcale...pojechałem sobie koło 200 km/h.. ach juz zapomniałem jak to jest fajnie :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...