Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż elektrycznych podnośników tylnych szyb w A4 B6/B7


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

A przestań... 4h jak się sprężysz i masz gotowe poskładane do kupy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kaju napisał:

A przestań... 4h jak się sprężysz i masz gotowe poskładane do kupy. 

Tylko ja mam jeszcze w planach wymienić od razu fotele, elektryka w tył i lampki w drzwi i od TOMNIKa już zamówiłem ledy do podświetlenia nóg z ambientem ( ale będę podłączał pod pomarańczową kostkę za podstopnicą) - ponieważ MK już mi się nie mieści w budżecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i tak 4h wszystko za jedną robotą. EOT! 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Pomysłów mi już brak - może Wy poradzicie :)

Było:

1. korbotronik z oświetleniem pod fotelem i na boczku: dół (białe) i tył (czerwone)

2. moduł: 8E0 959 433 BA -  czyli: 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).

Po zdobyciu wiązek ze środka i z drzwi, silniczków boczków i przede wszystkim z pomocą opisów na niniejszym forum udało połączyć wszystko w elektryce, mechanice, łącznie z pakietem oświetleniowym drzwi.

Po podpięciu komputera i po próbie zakodowania wszystkiego (coby ruszyło), moduł zmienił swoje oznaczenie na 8E0 959 433 AT - czyli: 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu - czyli wszystko niby gra,

Zrobiłem kodowanie, adaptacje i..... oświetlenie działa jak należy, szyby stoją w miejscu. Przy adaptacji modułu z powrotem na "0" - tracę pakiet oświetleniowy natomiast moduł zmienia mi oznaczenie na 8E0 959 433 AS. Adaptacja z powrotem na "2" przywraca pakiet oświetleniowy i zmienia oznaczenie modułu na AT.

Niestety szyby jak stały tak stoją: elektrycznie wszystko wydaje się w porządku, prąd dochodzi, sprawdziłem silniczki na krótko- działają.

Z dodatków: centralny ruszył od razu i nie było problemu, natomiast straciłem możliwość otwierania i zamykania szyb z pilota i po przekręceniu kluczyka w zamku.

Co sądzicie? Co radzicie? Jak możecie podpowiedzcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakieś błędy w MK?? masz auto z 2004, a w tym roku nastąpiły zmiany w wiązkach szyb - na pewno zastosowałeś odpowiednie połączenia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko!

Myślałem że edytowałem swój post od razu, ale coś nie wyszło...

Po trzech dniach myślenia, rozebrałem jeszcze raz wszystko: boczki, słupki i dobrałem się jeszcze raz do modułu. Okazało się że ..gapa ze mnie :): podłączyłem pin w module nie do tej wtyczki.

Wszystko ruszyło z kopyta ku uciesze wielkiej.

Przy okazji rozbierania boczków, rozebrałem stare wiązki z pakietem oświetleniowym i elementy oświetlenia boczków przełożyłem i podłączyłem do boczków z elektryką.

Działa teraz wszystko: i szybki i pakiet oświetleniowy.

Dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Myślę nad montażem elektryki tył zamiast korb w małyszu 2002r. i nasuwa mi się jedno pytanie. Muszę szukać silniczków i wiązki do rocznika 2003r? czy nie ma znaczenia B6/B7? Wiem że różnica jest w pinologi, ale jak z silniczkami? Czy wszystkie graty musze zbierac pod rocznik? Czy np przelącznik szyb z 2003 podejdzie do silniczkow po 2003?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj jak najnowsze, i silniczki i przyciski podejdą nawet od EXEO. W przypadku przycisków po 2003 roku jest inna wtyczka, ale jeśli kupisz komplet od nowszego (razem z wiązką) to wszystko będzie pasowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli caly swap na tyl z przyciskami, silniczkami i wiazka. Pozostaje dokupic tylko przelaczniki przod (rocznik ma znaczenie?) I dorobienie wiazki od slubka B do A, wg. schematu do 2003r?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.02.2020 o 13:48, tomczas napisał:

Czyli caly swap na tyl z przyciskami, silniczkami i wiazka. Pozostaje dokupic tylko przelaczniki przod (rocznik ma znaczenie?) I dorobienie wiazki od slubka B do A, wg. schematu do 2003r?

Przełącznik przód od b7 (nie wyciera się,a różnicy nie ma) ,wiązka od słupka A do B wg schematu do 2003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jest wstanie powiedzieć ile i jakich pinów mniej więcej potrzeba i ile przewodów kupić?

Kupiłem skóry w full elektryce z boczkami i muszę teraz korby z tyłu wywalić :decayed:

 

Dobra konwektory jakieś mam i przewody z zapasem.

Mam rocznik 2001/2002 jakie różnice w montażu są w modelach do 2004 a od 2004?

W sobotę zaczynam montaż i nie chciałbym coś źle zrobić?

Edytowane przez Chadury89
Druga prośba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.06.2012 o 07:38, greg2505 napisał:

schematy w wątku dotyczą modeli powyżej 2003 roku ty musisz podłączyć wg schematu do 2003roku ,co do MK fabryczny mam AR po przekładce korb na elektrykę kodowanie na AS bez wymiany modułu, poniżej schemat do 2003r eledoMY03.JPG

korbyLdoMY03.JPGkorbyPdoMY03.JPG

Mozesz prosze przeslac jeszcze raz schemat do 2003 roku? :)

 

Dodatkowo którą wiązkę słupka B wybrać, aby zbyt dużo nie zmieniać?

8E0 971 687 E czy L? Auto mam z produkcji 13.05.2003.

Edytowane przez Voucher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0 971 687 E - wiązka słupek B - sterownik dla elektrycznych szyb (do 31.05.2003)
8E0 971 687 L - wiązka słupek B - sterownik dla elektrycznych szyb (od 01.06.2003)

15827526928298379575811241136643.jpg

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje bardzo :)

Mam jeszcze pytanko, skad wziąć zasilenia do bezpieczników 30A i 15A?

Wyczytałem, że z szyny zasilającą gdzieś w okolicach MCE.

Ma ktoś może zdjęcie gdzie ona sie znajduje?

Rozumiem, że dla obu bezpieczników zakładam oczko M6 i podpinam się pod tą szynę?

Edytowane przez Voucher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mam jedno pytanie :)

Jako, że chciałem sobie podzielić montaż na etapy i mam do montażu m.in. składane lusterka czy jeśli zamontuje z przodu przycisk na 4 szyby (bez podłaczenia tyłu), to przednie szyby będą mi działać na tym przycisku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.04.2020 o 10:11, Voucher napisał:

Jeszcze mam jedno pytanie :)

Jako, że chciałem sobie podzielić montaż na etapy i mam do montażu m.in. składane lusterka czy jeśli zamontuje z przodu przycisk na 4 szyby (bez podłaczenia tyłu), to przednie szyby będą mi działać na tym przycisku?

będą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos moze manual w formie pdf? Na forum manuale nie dzialaja a ja mam rozlozona fure. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również doczepiłbym się do manuala w PDF, gdyż w planach na urlop jest swap :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Czy jak zmienię wiązkę w drzwiach na tą pod elektryczne szyby, to będzie działał mi centralny zamek w tylnych drzwiach?

Chciałem najpierw zmienić sobie boczki, silniczki itp., a na inny dzień zaplanować sobie podłączenie wszystkiego ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...