ctv 1 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 nie radze podchodzic do fmic w a4,jesli ktos wczesniej nie robil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
insula 0 Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 skąd takie ostrzeżenie ctv? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv 1 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 bo robilem fmic do nowego a4 i wiem ze nie jest latwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 wiem ze nie jest latwo masz na myśli montaż ? :roll: Czy coś innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv 1 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 montaż,ilosc miejsca,grubosc rdzenia,prowadzenie rur,halogeny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro 0 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Ctv , moze moje pytanie wyda Ci sie glupie ale co to jest "fmic" ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 389 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Ctv , moze moje pytanie wyda Ci sie glupie ale co to jest "fmic" ?? To jest centralnie umieszczony intercooler.Tak jak na zdjeciu poniżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
insula 0 Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 bardzo ładna ,poglądowa fotka, mam pytanie z czego są zrobione rury dolotowe i wylotowe Fmic-a?czy mogą być one z tworzywa sztucznego czy raczej z jakiegoś metalu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv 1 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 aluminium,nierdzewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik 0 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Ja juz przerabialem temat FMIC'a (koszt ok. 2000zl) i dalem sobie spokoj bo za duzo byloby roboty przy tym niestety kosztem usuniecie oryginalnych czesci... Po prostu w A4 (B6) jest b. malo miejsca na wydajniejszy intercooler niz seria... Lepiej zainwestowac w wydech ze stali nierdzewki 2.5 cala caly kompletny od samego silnika do tlumika koncowego np. made by El-tec :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv 1 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Ja juz przerabialem temat FMIC'a (koszt ok. 2000zl) i dalem sobie spokoj bo za duzo byloby roboty przy tym niestety kosztem usuniecie oryginalnych czesci... Po prostu w A4 (B6) jest b. malo miejsca na wydajniejszy intercooler niz seria... Lepiej zainwestowac w wydech ze stali nierdzewki 2.5 cala caly kompletny od samego silnika do tlumika koncowego np. made by El-tec :roll: przyjedz to zrobimy fmic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik 0 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Ja juz przerabialem temat FMIC'a (koszt ok. 2000zl) i dalem sobie spokoj bo za duzo byloby roboty przy tym niestety kosztem usuniecie oryginalnych czesci... Po prostu w A4 (B6) jest b. malo miejsca na wydajniejszy intercooler niz seria... Lepiej zainwestowac w wydech ze stali nierdzewki 2.5 cala caly kompletny od samego silnika do tlumika koncowego np. made by El-tec :roll: przyjedz to zrobimy fmic Jakos wyleczylem sie z tego :razz: za duzo "zabawy" (ale kto wie moze sie skusze jeszcze... ) bo jesli chcialbym miec faktycznie duza powierzchnie tego Fmic'a, ktora rzeczywiscie bedzie miala powiedzmy 2x wieksza wydajnosc od serynjego IC to musialbym zmienic zderzak aby caly fmic wszedl bez wycinania belki i innych pier**l... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomboy Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 jest "troszke" zabawy ale są efekty....nie ma nic za darmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Nie czaje Skoro w USA są gotowe kity, tzw plug&play, i to 5 różnych producentów to co wy tu gadacie o jakis trudnościach z montażem?? Mam wszystkie wymiary rdzenia, rdzenia i endtanki, długości rur, konty... Nic nie tniemy, nic nie kombinujemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Skoro w USA są gotowe kity, tzw plug&play, i to 5 różnych producentów Ale na pewno do TDI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 389 Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Skoro w USA są gotowe kity, tzw plug&play, i to 5 różnych producentów Ale na pewno do TDI ? Jak w USA to na pewno nie do TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Jak w USA to na pewno nie do TDI no wiesz... trochę tych TDI jednak też tam jest... cały klub tdi www.tdiclub.com w koncu jezdzi gnojkami Zwlaszcza na polnocy i Kanadzie jest wiecej. Ale zapytałem, bo też sadze ze raczej poziek wspomniał o fmic do benzyny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv 1 Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 jak to w usa wszystko pasuje bez bólu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 do tdi zastosujemy rozmiary ICka EvolutionR. pod turbine GT28rs i większa taki: pod benzyne: 1.8T http://www.ecodetuning.com/shop/cart.php?m=product_detail&p=688&c=38 a taki pod tdi: http://www.ecodetuning.com/shop/cart.php?m=product_detail&p=689&c=38 i nie ma bata, żeby nie banglało!! panowie nawet mi kumpel w USA konty zmierzył orurowania, no kurde jego blać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s1Nn 0 Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 W dniu 13.11.2006 o 19:31, pre_pl napisał: najpierw zrób diagnozę silnika, musi być wszystko ok. potem program - moc około 170PS Ja wyciagnalem 187 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się