restekator 0 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Witam Panowie czy te odczyty wartości jakoś mocno odbiegają od tych które podane są poniżej jako zakresy (o ile dobrze rozumiem że poniżej są podane wartości wzorcowe). Czy możecie mi powiedzieć dlaczego takie duże są te rozbieżności. Szczególnie chodzi mi tutaj o synchro angle (tutaj chyba chodzi o jakiś kąt synchronizacji). Czy wartości w grupie 13 są akceptowalne i nie budzą obaw czy są oznaką czegoś niedobrego. No i zastanawia mnie mała wartość w grupie 15 dotycząca konsumpcji paliwa czy ona nie jest tutaj zdecydowanie za mała. Wg. mojego odczucia autko przed wymianą rozrządu jakoś chętniej wkręcało się na obroty i przyspieszało, teraz jest jakby ospałe i jest powolna reakcja na wciśnięcie pedału gazu. <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 kat synchronizacji do natychmiastowej poprawy!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
restekator 0 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 też tak podejrzewałem jak to zobaczyłem, teraz pozostaje pytanie jak to zrobić , posiadam kabel tylko przydała by się jakaś instrukcja najlepiej z obrazkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 wpisz w google rozrząd pd i będziesz wiedział, sam go wymieniałeś że teraz będziesz poprawiał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
restekator 0 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Nie ja sam go nie wymieniałem, ale z tego co obczaiłem na necie poprawne ustawienie nie jest trudną operacją i nie trzeba rozkręcać pół samochodu, wymaga tylko trochę cierpliwości. Orientuje się ktoś może jaki wpływ na silnik mają ustawienia na minus i na plus tych wartości ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Chodzi o to że skoro jest taka wartość kąta synchronizacji po wymianie, to zostało to słabo zrobione. Jeśli wymiana rozrządu jest przeprowadzona poprawnie to kąta synchronizacji ustawiać nie trzeba. Tak więc na Twoim miejscu sprawdziłbym jak mechanik wykonał wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastradamus 2 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Czy wartości w grupie 13 są akceptowalne i nie budzą obaw czy są oznaką czegoś niedobrego. No i zastanawia mnie mała wartość w grupie 15 dotycząca konsumpcji paliwa czy ona nie jest tutaj zdecydowanie za mała. Wg. mojego odczucia autko przed wymianą rozrządu jakoś chętniej wkręcało się na obroty i przyspieszało, teraz jest jakby ospałe i jest powolna reakcja na wciśnięcie pedału gazu. wg mnie grupa 13 czyli pompki są jak najbardziej ok, a jeśli chodzi o słabe przyśpieszenie jest to wina źle ustawionego rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
restekator 0 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Panowie dzisiaj została wykonana zmiana. Po pierwszym podejściu zmiana na 2,8 drugie podejście i na vagu wartość 0 tzn. (skacze z 0 na -0,6) Jakie zmiany po korekcie: - naciśnięcie pedału gazu - natychmiastowa reakcja silnika - bardzo ładnie wkręca się na obroty - auto odzyskało ducha i ładnie się zbiera jak na 101KM Mam mały problem z dodaniem zrzutów w tym momencie do postu, ale wartość pokazywana w bloku 15 konsumpcja paliwa pozostała bez zmian i wynosi 0,4 Korekcje w bloku 13 dot. poszczególnych cylindrów wynoszą: 0,05; -0,21; -0,14; 0,28 Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się