Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o analize logów B7


Szamek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :hi: Proszę o analizę logów, błędów w silniku brak. Z góry dziękuję za pomoc:wink:

Logi dynamiczne:

Grupy: 001,003,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Logi statyczne:

Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche nie kompletne logi.

Ale z tego co zamiesciles nic złego nie wynika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn.? czego jeszcze brakuje? :whistling:

może i nic złego nie wynika, ale coś jest nie tak ponieważ szarpie na drugim biegu:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawów nie opisałes w pierwszym poscie.

Czego brakuje...

Statcznych - 018

Dynamicznych - 004

Skrzynia manual czy automat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze 021 bym dorzucił

Sprawa ogólnie dziwna o tyle, że nie ma błędów - czasem takie akcje powoduje "przepustnica" zespolona z egr'em, ale wtedy byłby check... wiązka od pompek? Stawiam jednak na któryś pompowtrysk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam tylko tyle, że podczas tego szarpnięcia słychać wewnątrz auta jakby się coś przyblokowało:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy wskazania bloku 003 są prawidłowe?

z tego co wyszukałem w necie to wartości zasysanego powietrza rzeczywiste i wymagane powinny być zbliżone +-10 mg, a u Ciebie bardzo się różnią. poza tym kolumna duty cycle, czyli Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu recyrkulacji spalin powinna mieć wartości od 40 do 75 %.

I jeszcze coś takiego:

"Przy max obciążeniu (max wciśnięciu pedału gazu), gdy potrzebna jest nagle spora moc silnika, gdy silnik zbyt długo chodzi na jałowym i w innych określonych warunkach, zawór ustawia się na 4,8% odcinając maksymalnie spaliny od dolotu by nie zakłócały świeżej dawki powietrza jaka jest w tym momencie potrzebna dla osiągnięcia określonych warunków i charakterystyki pracy silnika – można więc stwierdzić że przy wysterowaniu na 4,8% recyrkulacja jest wyłączona."

---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ----------

nie wiem na ile to prawda i czy w ogóle, sam szukam odpowiedzi, a do bpw nie mogę nic znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...