Skocz do zawartości
IGNOROWANY

RNS E Bluetooth + Android (phone)


Caporeira

Rekomendowane odpowiedzi

Studiuję instrukcję od RNS E na temat możliwości na jakie pozwala połączenie poprzez Bluetooth z telefonem na systemie Android, ale w niej niestety jest bardzo nie wiele na ten temat (na temat bluetootha).

Czy macie jakieś większe doświadczenie lub jakieś instrukcję które pozwolą mi się doinformować na ten temat ? Może są jakieś ciekawe aplikacje w Google Play (w markecie), może można puszczać np stream przez bluetooth ?

Ale podstawa to korzystanie z książki telefonicznej - u mnie coś to się nie ładuje na RNS :/ Dlatego chce na ten temat coś poczytać.

Z góry dziękuje za wszelkie info :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nokie na symbianie i też książka tel. sie nie ładuje.

Pozatym działa bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz rozwinąć, bo jestem ciekaw jak to działa, jakie ma możliwości i co powinno działać ?

Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie... czego można sie spodziewać. Dochodzi tylko książka kontaków do radia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontakty odebrane nieodebrane i wybierane zalezy od sterownika jaki masz jak masz wysoki np M Q to spokojnie czyta rns te dane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Więc musze sie jakoś zorientować jaki u mnie BT siedzi. Jak to sprawdzić ? Mam fabrycznie zamontowany, auto z prod. 2004r

Niedługo konczy mi sie umowa z operatorem i chce wziąść nowy telefon, macie jakieś godne polecenia jeśli chodzi o współprace z BT audi, i ew. zamontowanie go na uchwycie. Trzeba będzie coś porezać bo ory uchwyty skonczyły sie chyba na erze nokii E50

EDIT:

Jest sens ładowac sie w telefon na androidzie jeśli chce mieć dobrą współpracę z BT ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko takie opcje jak na zdjęciach: