Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ


Maniusiek28

Rekomendowane odpowiedzi

Czy po zalozeniu fmic jest mozliwość wyrzucenia tej metalowej rury pod chlodnicą przez którą fabrycznie jest doprowadzone powietrze z IC do turbo ?

Wyrzucał ją ktoś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie usuwaj tej rury, ona również pełni role usztywniajacą, łaczy podłużnice z przodu. Ja u siebie własnie przy okazji montazu FMIC wypiaskowałem ja, ocynkowałem i pomalowałem proszkowo a jeszcze wczesniej dorobiłem i wspawałem zaslepki w otwory. Zaslepki zrobiłem z gwintowanym otworem w które wkrecam sruby aby była mozliwośc wlania do wnetrza rury jakigos fluidolu, żeby nie korodowała (co i tak pewnie nie grozi bo tam jest dobrze zaolejona).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dzięki za info.

Kolejne pytanko czy używał ktoś takiego kitu do załozenia FMIC'a ?

http://sidmotorsport.pl/pl/dedykowane/2161--ic-kit-audi-a4-b5-18t.html

Zastanawiam się jaka jest średnica rur i czy rury dochodza do turbo i przepustnicy czy tylko do ori gum.

Do tego IC:

http://sidmotorsport.pl/pl/c/901-fmic-vw-passat-b5-18t-a4.htmlalbo http://sidmotorsport.pl/pl/dwustronne/833-fmic-550x180x65-mm.html

Myślicie że warto pchac się w taki zestaw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dzięki za info.

Kolejne pytanko czy używał ktoś takiego kitu do załozenia FMIC'a ?

http://sidmotorsport.pl/pl/dedykowane/2161--ic-kit-audi-a4-b5-18t.html

Zastanawiam się jaka jest średnica rur i czy rury dochodza do turbo i przepustnicy czy tylko do ori gum.

Do tego IC:

http://sidmotorsport.pl/pl/c/901-fmic-vw-passat-b5-18t-a4.htmlalbo http://sidmotorsport.pl/pl/dwustronne/833-fmic-550x180x65-mm.html

Myślicie że warto pchac się w taki zestaw?

Też wpadło mi to w oko bo szukam rur do przepustnicy

tutaj nie ma wejścia na czujnik i na DV też nie

Ten zestaw jest lepszy tylko też brakuje kawałka do przepustnicy zostałby ori

http://www.aliexpress.com/item/Turbo-Aluminum-Intercooler-Piping-Pipe-Kit-For-A4-1-8T-Quattro-B5-1-8L-BLUE-size53/32424315001.html?spm=2114.01020208.3.10.yK1lg8&ws_ab_test=201407_2,201444_6,201409_4

tylko te chincole mają duże koszty wysyłki większych rzeczy

Edytowane przez A4Arturr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a próbował ktoś podjąć rękawice i wstawić FMIC z A6 C5 ten wielki jak chłodnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak się zastanawiam nad FMCI z mondeo, takie ma gabaryty, że chyba nie będzie trudno go zmieścić? wsadzał już ktoś taki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie sobie spokój, chinole 14 czy 18 w zupełnosći wystarczają a rzeźby jakiejś okrótnej nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


tak się zastanawiam nad FMCI z mondeo, takie ma gabaryty, że chyba nie będzie trudno go zmieścić? wsadzał już ktoś taki?

Z grande punto jest ciekawy.Mniejszy od a5 a i wyjscia sa na boki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy większych doładowaniach, te niskie przestają mieć sens. A duże można spokojnie zmieścić.

12494883_982477031818214_485876087691810

Podnosiłem po rozwaleniu ostatniego, niestety nie zamówiłem sobie kolanka z redukcją, przez co byłem zmuszony zamontować w ten sposób stronę kierowcy. Czekając na silikon. Silnik PD, turbo z CAHA 170 układ z kwasówki, rzecz jasna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje 2 informacji.

1. Robie fmic w 1.8T , czy ten wąż "S" co wchodzi do przepustnicy zostawić czy robić na prosto z orurowania do przepustrnicy

2. Jaką ma średnice przepustnica w 1.8t ANB i taką średnice może mieć ta S z drugiej strony.

Proszę o szybkie info a nie mam mozliwości samemu pomierzyć w tej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak rozwiazujecie problem z ta chlodniczka płynu wspomagania? trzeba to jakoś wygiac da się? czy jest na tyle miejsca żeby jakoś przełożyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko, jaką średnicę rur dać? wloty na IC mam 51mm, rury takie same czy mniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo wycinaliście zderzaka od środka ? jak później kratki się trzymają? chyba trytki pójdą w ruch jak tak przymierzałem to coś tam się opiera :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kratki trzeba podciąć, mocujesz je na wkręty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wkręty ;) trochę się bałem wycinać, bo to czasem można przesadzić ale jakoś trzeba to tam upchać


ten intercooler 550 x 140 x 65 wchodzi pod belkę? to znaczy mieści się między belka a chłodnicą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wkręty ;) trochę się bałem wycinać, bo to czasem można przesadzić ale jakoś trzeba to tam upchać

ten intercooler 550 x 140 x 65 wchodzi pod belkę? to znaczy mieści się między belka a chłodnic

zapomnij, nie zmieścisz pomiędzy belką -chłodnicą nic w b5. Co najwyżej pod belką, myślę że przy 140 powinieneś dać rady. Ja miałem wcześniej 230 z delikatnie wyciętą belką na dolnej listwie, jednak gdy rozwaliłem o krawężnik ICka, zaaplikowałem już go o kilka grubych cm wyżej. Zostawiając ok cm od górnego mocowania belki.

Tylko że im niżej ICek tych grubości, będziesz musiał wyrezać kratkę środkową, boczne pod węże oraz zderzak mocno.

No i możesz doginać przewody od chłodnicy wspomagania, nad ICka. Bądź pogiąć na ciepło miedziane, dopasowując idealnie układ.

Edytowane przez DaveDaveDave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...