Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Kierownice w turbosprężarce


artur28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wydaje mi sie że auto osłabło. Podpiołem vaga brak błędów. W vagu zaobserwowałem prace prace kierownic i ruszają sie w zakresie 1000-1040 nie miałem czasy zobaczyc jak pracuje sztanga co wychodzi z turbo jak pracuje. Ale wydaje mi sie że kierownice pracują w zbyt malym zakresie. Może ktoś może pomóc jaki powinien być ten zakres. Silnik 2.5 tdi AKE 180 Q.

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta z silnikiem AKE, które miałem przyjemność diagnozować, przy przestawianiu się kierownic wskazania były w zakresie od 990 do 1060 mbar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wydaje mi sie że auto osłabło. Podpiołem vaga brak błędów. W vagu zaobserwowałem prace prace kierownic i ruszają sie w zakresie 1000-1040 nie miałem czasy zobaczyc jak pracuje sztanga co wychodzi z turbo jak pracuje. Ale wydaje mi sie że kierownice pracują w zbyt malym zakresie. Może ktoś może pomóc jaki powinien być ten zakres. Silnik 2.5 tdi AKE 180 Q.

Dzięki

zrob dynamiczne bedzie mozna cos wiecej powiedziec ....

zakres rzedu 70-100 mbar ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...