poziek 14 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Poczytajcie sobie co koledzy zza oceany zrobili z silnikiem 1.8T http://kuvaton.com/bshit/audi-sand.jpg W wielkim skrócie: Chcieli wypolerować kanały dolotowe kolektora ssącego i kanały kolektora wydechowego... Użyli do tego piasku...piasek został zassany do silnika podczas gdy był włączony... Niestety po krótkiej jeździe silnik odmówił posłuszeństwa... Auto wątku zastanawia się dlaczego i prosi o pomoc :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit.s 0 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 :polew: Viva USA. Poź. Zrób tłumaczenie instrukcji "piaskowania", ale bez opisu konsekwencji i wrzuć do "Warsztatu". Zobaczymy ile osób, ten teges Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 to bankowo jakiś żart, nie wierzę, że można być tak głupim.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 to bankowo jakiś żart, nie wierzę, że można być tak głupim.. Widziałem różne rzeczy w życiu i uwierz mi, że można być jeszcze głupszym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-żółw 1 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 w jakiejs reklamie słyszałem, że LAKTACYT jest dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk baton 1 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 A ja słyszałem że polerują :decayed:i że daje nawet efekty w postaci mocy a czy to prawda :gwizdanie:[br]Dopisany: 29 Maj 2008, 21:54 _________________________________________________A czym polerować trza wykombinować jakąś szczotke druciana czu tam druciaka jak tam zwał . zamocować na wiertarę i heja puzniej jakąś szmatę na drucie + pasta i na połysk a jak sprawdzić ? światłowód i kamera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 :laghing2: :laghing2: :laghing2: :laghing2: :laghing2: no to sie usmialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 ciekawe jaki rodzaj piasku uzyli, no trzeba byc madrym :polew: , , jak mozna byc az tak :gupek2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mroova81 0 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 A tak na serio to co w zasadzie daje polerowanie kolektorów? O polerowaniu głowicy i zaworów słyszałem, że nagar się prawie wogóle nie osadza, powiedzmy, że w kolektorze wydechowym byłoby to samo, ale w dolotowym?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi33 0 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Polerowanie suchym piaskiem nie da efektu , na mokro będzie lepiej , najlepiej jest do zmoczenia piasku dodać dobrego kleju aby potem się nie oddzielał od polerowanych elementów i nie uszkodził silnika.Aczkolwiek polerowanie dolotu ma też zły wpływ bo maże się skraplać na ściankach polerowanych na lustro mieszanka i zwalniać załadunek cylindra he he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 389 Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Ale jaja.Trzeba mieć fantazję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Miałem juz doczynienia z polerowaniem kanałów, ale o piachu nie słyszałem. Przeważnie poleruje się na połysk wydechowe kanały, grzybki zaworów i denka tłoków - tak jak pisał kolega wyżej (nagar w takim wypadku ma trudności z osadzaniem się na sliskiej powierzchni). Co do kanałów ssącyhc to nie poleruje się na połysk tylko pozostawia drobne rysy w celu lepszego odparowania paliwa ze ścianek i cały pic polega na tym, aby wszystkie łączenia w dolocie były bez żadnych stopni i wielkich krzywizn. Usuwa się nadlewy wystające, koryguje wystające prowadnice odpowiednio i miejsca mocowania gniazd zaworowych. Robota czasochłonna, ale elastycznośc się zwiększa i troszkę HP uzyskamy więcej. Z wydechem czasami trudno coś zrobić, najlepiej wymienić w benzynie na "barany" ale to już są duuuuże i kosztowne mody. Pozdro!! :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się