Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.7 BI TURBO osiągi opinie na temat tego silnika


grzechog83

Rekomendowane odpowiedzi

Doyebałem :facepalm: Ale to faktu nie zmienia że Buba c**jowo się zachowął :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogromny potencjał, wytrzymuje duuuużo bez kucia, w rozsądnych pieniądzach robi się spokojnie ponad 400KM .

Mało pali przy spokojnej jeździe, bardzo elastyczny.

a minusy :

olejożerny, rozszczelniający się układ podciśnień, deformują się dekle głowic i ciągle cieknie, pękające trójniki gumowe na dolocie, psujące się przepływki przed liftem i zawodne zawory n75...no generalnie to co buba pisał :D , ale jednak atuty tego silnika są większe niż te banalne minusy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w rozsądnych pieniądzach robi się spokojnie ponad 400KM

Tu bym dyskutował... chyba, że ktoś wrzuci używane sprężarki, używane wtryski, używaną pompę do starego silnika bez remontu i ze starym osprzętem - to TAK, da się. Ale ile to pojeździ... nie wiadomo ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie z innej beczki ile mocy/ momentu w takim silniku może przenieść skrzynia automat.

Orientuje się ktoś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było takie auto na sportaudi.pl - modyfikowane przez AW, strojone przez Witka z R-Performance.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciasno pod maska, jak koledzy wspomnieli wiecznie cieknace dekle, wypadanie zapłonów, uwalona elektryka moduły egt, dvki, n75, żeby turbiny wyciągnąc trzeba targać silnik z budy, generalnie zeby cokolwiek tam zrobic trzeba targac silnik z budy :decayed: napinacze lancuchow przy przebiegach rzedu 250-300 tys tez juz moga miec dosc koszt jednego ~2,5k w aso brak zamienników. Czesto lubi pasc sobie dodatkowa pompa wody. Ale generalnie silnik bardzo pocieszny i po kilku modach mozna uzyskac bardzo fajnie wyniki na nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem 2.7bit w poprzednim zestawie. Idzie toto jak wnuczek po rentę, nic sie nie psuło i nigdy mnie nie zawiódł. Raz miałem problem z rozrządem ale to wystarczyło przesmarować. Ale gdybym miał wybrać między tym a inny silnikiem, to polecam 2.5 albo 2.0tdi. Pozdrawiam Janek z Pszczyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, w takim razie skutecznie mnie zniechecies hehe.

Zostaje wiec przy 1.8T :decayed:

Nie ma co się zniechęcać, tak na prawdę nie musisz mieć uwalonego wszystkiego co wymieniłem na starcie jak złapiesz dobry egzemplarz. Napinacze da sie sprawdzić słuchowo, nie mogą walić na rozgrzanym silniku, ma byc cisza. Regeneracja turbin też tragedii nie ma to tylko k03, wymiana rdzenia ~1k. Rozrząd i inne częsci też w miare znośne. Raz wytargać silnik z budy zrobić co trzeba i cieszyć się jazdą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no porównywać smroda 2,5 albo jeszcze lepiej 2,0 do 2,7 bit ;) .Dla kogoś kto ma trochę zbędnej kasy i serca do starszych sprawdzonych jednostek to brać bez zastanowienia jak się trafi coś trzymającego się w miarę kupy :wink::wink:.A ty Jasiu ustaw w profilu coś co masz naprawdę a nie jakieś herezje :facepalm: .Innych też to się tyczy.Bo zakładacie tematy i czasem nie wiadomo w czym pomóc jak się popatrzy na model z profilu :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe sa oponie o olejozernosci tego motoru. Jezdze juz 4 rok i do tej pory od wymiany do wymiany(9-10tkm) nie dolewalem ani grama. Obecnie po zrobieniu setupu na 400+ tylko na poczatku po ulozeniu motoru dolalem 200ml i przy wczorajszym sprawdzeniu nadal jest na bagnecie jak bylo a zaraz kolejna wymiana bo juz ok 8 tys zrobione. Wiec jezeli komus pali olej to nie rozbiera motor i sprawdA co jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ze spalaniem sprawa wygląda... Tzn ile wahy, ile gazu kopci w mieście/poza/mieszanym?

Edytowane przez omzig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o mnie to jest glownie jazda mieszana. Z tym ze mieszkam w Belgii na stale i na ,,nationalkach" predkosci pokroju 70-100km/h zazwyczaj bez gwaltownego palowania do wyprzedzania jak w Pl, autostrady normalnie 130-150km/h. Na 100 km 3-4 przeciagi z pod swiatel czy dynamiczne wlaczenie sie do ruchu na autostradzie i srednia wychodzi mi 11-13 litrow(414KM 570nm) Seria po programie bylo ok 9-11 litrow. Auto strojone i jezdzi tylko na 98. Max ktory udalo mi sie uzyskac to ok 22litry ale bylo caly czas szybko... Wiec sadze ze tragedi nie ma. pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie średnie utrzymuję się okolicach 15 litrów (soft na 330/440). Robię raczej krótkie odcinki czasem jakiś przelot autostradą, ogólnie jazda dynamiczna.

Przy dośc spokojnej trasie autostradą (130-150km/h) średnie spalanie przy pięciu osobach wyszło mi ostatnio równe 12 litrów.

Przy jeszcze w miarę przyzwoitych cenach LPG wychodzi chyba niewiele drożej niż 1.9TDI ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...